De beerput van het internet

Die foto is toch photoshop, of ligt dat aan mij?
Gewoon een goede laag make-up en al dan niet portret belichting.

Op HLN in artikel over Hazard:

André C.
15 uur geleden

Ooit las ik op de Internet krant dat Hazard beweerde dat hij 40 doelpunten per jaar zo scoren bij Madrid en Ronaldo zo evenaren, hij heeft tot heden nog geen 40 wedstrijden gespeeld. Het is een Waal en die brengen altijd grote praat uit. Kevin - Thibou - Jannick die spreken niet hoge taal niet uit, maar ja het zijn vlamingen.

Jesus Christ :laugh:

Dus eigenlijk gaan we er niet rechtstreeks aan dood, maar zorgen ze ervoor dat we allemaal ruzie krijgen en dan elkaar gaan vermoorden?
ik vraag mij eigenlijk af wat de mening nu is van de anti-vaxxers die beweerden dat we 1-2j na het nemen van het vaccin gingen doodvallen.

niet dat ik verwacht dat ze hun fouten toegeven, ze gaan het wel een draai kunnen geven...

ik vraag mij eigenlijk af wat de mening nu is van de anti-vaxxers die beweerden dat we 1-2j na het nemen van het vaccin gingen doodvallen.

niet dat ik verwacht dat ze hun fouten toegeven, ze gaan het wel een draai kunnen geven...
Die "zien" overal tekenen dat ze gelijk hebben natuurlijk. Mensen die sterven en ziek worden hadden we vroeger namelijk niet.

Buren maken ruzie met pamfletten tijdens jaarlijkse rommelmarkt: “Ik kreeg al slagen van mijn buurman. Het lachen zal u wel vergaan op de rechtbank”

Deze kan ook wel tellen. FB in het echte leven.

Buren maken ruzie met pamfletten tijdens jaarlijkse rommelmarkt: “Ik kreeg al slagen van mijn buurman. Het lachen zal u wel vergaan op de rechtbank”

Deze kan ook wel tellen. FB in het echte leven.
Er ontbreekt nog ergens een pamflet over de politieke voorkeur van de andere om echt FB te zijn, maar het is wel dieptriest.

Facebook comments op het feit dat die fucking nazi groepering (Frontnacht) niet mag doorgaan is nu al goud waard (maar eerlijk gezegd eigenlijk zeer triest)

Facebook comments op het feit dat die fucking nazi groepering (Frontnacht) niet mag doorgaan is nu al goud waard (maar eerlijk gezegd eigenlijk zeer triest)
Het is idd zeer triest, maar ge geeft ze nu wel veel meer aandacht dan ze anders ooit zouden hebben gehad.

Ik persoonlijk had nog nooit van die groep of dat festival gehoord voordien

Er ontbreekt nog ergens een pamflet over de politieke voorkeur van de andere om echt FB te zijn, maar het is wel dieptriest.
Dat middelste papier is geel en zwart :unsure:

Die reacties zijn abnormaal. In de voorgaande dagen ook toen het al in de lucht hing. Blijkbaar is fascisme afkeuren links gedachtegoed.

Screenshot_20220818-182752-530.png

:unsure:

Publiek vindt de weg niet naar ‘H4Z4RD’: film scoort ondermaats in cinemazalen

Dat is jammer want het is een geweldige grappige verassende film

Tja...kunstmatig over-quoted als DJ wil niet zeggen dat dit ook in de film-wereld kan!

Beetje BV denkt tegenwoordig dat ze alles kunnen

Wanneer een goeie film draait, gaan mensen zien of het nu buiten min 50 is of plus 50. Naar een zoveelste Vlaamse blunder met pseudo acteurs en Tomorowland helden gaan alleen dwazen kijken. En dat is de reden beste experts.

Ik ga liever kijken naar echte acteurs. Net als veel anderen ben ik het beu dat veel BV's denken dat ze alles kunnen en dat wij daar maar moeten naar kijken/luisteren.

Gewoon al het feit dat iedereen zich dj kan noemen zoals een Kat Kerkhofs met een vooropgenomen cd ke en dan maar wat aan knopkes sta te draaien ,hoe geloofwaardig wordt het dan dat we ineens ook kunnen acteren

Als je per ongeluk een succesvol dj wordt dan moet je al veel geluk hebben om nog eens een filmster te worden ook en zijn echtgenote zal ook niet de ster worden die ze verwacht .

Denk persoonlijk dat je beter achter de draaitafel blijft. Toch goed geprobeerd.

Geen interesse vanwege bioscoopgangers? Geen probleem toch? Verkoop de film aan VTM en snijdt hem in 5 stukken met telkens een kwartuur reclame en VTM kleurt dan verder je dag.

:love:

Eigenlijk kan je toch alleen maar hopen op een nieuwe coronavariant. ééntje die veel, maar dan ook veel dodelijker is en waar 2 of 3 vaccinaties je gewoon perfect tegen beschermen. De wereld zou er een betere plek door worden.

Terug
Bovenaan