Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als dat niet lukt kan Bert "den Bleiter" Anciaux het grondwaterpeil wel omhoogkrikken. No worries.Artikel op HLN "Sproeischaamte behoedt ons", en jawel hoor, het is weer prijs:
Maar Steve ziet het allemaal goed komen:
Waar hangt die clown tegenwoordig uit?En als dat niet lukt kan Bert "den Bleiter" Anciaux het grondwaterpeil wel omhoogkrikken. No worries.
Waar hangt die clown tegenwoordig uit?
Altijd interessant hoe een werkzame stof opzuiveren en klinisch testen onder "chemische rommel" valt, maar rechtstreeks die stof uit een plant halen waar nog allerhande (giftige) stoffen inzitten, en dat dan eventueel bestellen in een of andere louche internetwinkel, ja dat is gezond en natuurlijk.Op een artikel van Selah Sue die kampt met depressie.
“Leer jezelf en je duisternis te aanvaarden. In plaats van je aspecten te verdringen omdat de maatschappij tegen je zegt dat je ziek bent. Leer wat van de echte sjamanen en hun zienswijze. Er is een reden waarom de psychiatrie nu van hun leert inclusief hun medicatie dat geen chemische rommel is. Ook minder op je sociale media zitten om aandacht. Is niet goed voor het mentaal welzijn.”
Ge zou denken dat het een reactie is op een artikel over een plots overlijden ofzo.en dat nadat we die spuitjes gekregen hebben of valt dat niemand op???
we zijn naar het buitenland op reis geweest en daar was een algemene vaststelling ook van mensen in andere hotels dat er weinig interactie was met andere gasten. Iedereen op zijn eiland als het ware. Onverschilligheid troef…

Dus eigenlijk gaan we er niet rechtstreeks aan dood, maar zorgen ze ervoor dat we allemaal ruzie krijgen en dan elkaar gaan vermoorden?In de categorie "Het is de schuld van de vaccins!":
Ge zou denken dat het een reactie is op een artikel over een plots overlijden ofzo.
Maar neen hoor, het was een reactie op een artikel over horecapersoneel dat getuigt dat klanten nu met de hitte minder respect en geduld hebben.
En om het nog erger te maken, hebt ge dan nog anderen die die "vaststelling" (waar wellicht weer véél onderzoek naar gedaan werd) nog even extra willen bevestigen:
Als m'n madam vanaf nu klaagt over dat ik niet goed genoeg heb opgeruimd ofzo thuis, dan ga ik ook gewoon zeggen "Ja schat sorry he, 't is de schuld van de vaccins!!!!" want blijkbaar is alles een gevolg van de vaccins.
ALs ik zo dingen lees over 'chemische rommel' moet ik altijd denken aan al die idioten die homeopatische pillen met belladonna innemen. Da's letterlijk vergif.Altijd interessant hoe een werkzame stof opzuiveren en klinisch testen onder "chemische rommel" valt, maar rechtstreeks die stof uit een plant halen waar nog allerhande (giftige) stoffen inzitten, en dat dan eventueel bestellen in een of andere louche internetwinkel, ja dat is gezond en natuurlijk.
Och, is dat niet in alles zo, zo heb je ook mensen die de overheid van alles de schuld geven (diegene met niet mijn regering op hun facebookprofiel). Je hebt zelfs wappies die de de ruimtelijke ordening zien als het grote kwaad. Mensen proberen gewoon de dingen waar ze tegen zijn te doen passen in het naratief dat dat de oorzaak is van alle problemen.In de categorie "Het is de schuld van de vaccins!":
Ge zou denken dat het een reactie is op een artikel over een plots overlijden ofzo.
Maar neen hoor, het was een reactie op een artikel over horecapersoneel dat getuigt dat klanten nu met de hitte minder respect en geduld hebben.
En om het nog erger te maken, hebt ge dan nog anderen die die "vaststelling" (waar wellicht weer véél onderzoek naar gedaan werd) nog even extra willen bevestigen:
Als m'n madam vanaf nu klaagt over dat ik niet goed genoeg heb opgeruimd ofzo thuis, dan ga ik ook gewoon zeggen "Ja schat sorry he, 't is de schuld van de vaccins!!!!" want blijkbaar is alles een gevolg van de vaccins.
Dat is trouwens wel een tag die mensen samenbrengt. Ik zie dat passeren bij extreem-rechtse mensen, maar ook bij sossen, cd&v'ers en heel zelden ook eens bij normale mensen.(diegene met niet mijn regering op hun facebookprofiel).
Meestal bij diezelfde mensen die pleiten dat het in spanje ook warm is.Dat is trouwens wel een tag die mensen samenbrengt. Ik zie dat passeren bij extreem-rechtse mensen, maar ook bij sossen, cd&v'ers en heel zelden ook eens bij normale mensen.
Vandaag ene gezien die in Griekenland is. Nog genoeg water en ijs daar!Meestal bij diezelfde mensen die pleiten dat het in spanje ook warm is.
Kan je eens niet vragen of ze hem daar kunnen houden?Vandaag ene gezien die in Griekenland is. Nog genoeg water en ijs daar!
Geen nood, blijkbaar was het een emigrant. Waarschijnlijk zo een die in een toeristisch oord is gaan wonen en geen moeite doet om de Griekse taal te leren of hun media te volgen, zodat hij geen flauw idee heeft van wat er daar eigenlijk echt speelt.Kan je eens niet vragen of ze hem daar kunnen houden?
aach, ge bedoel zo ene die walgt van al die gelukszoekers hier in Belgie die weigeren de landstaal te leren.Geen nood, blijkbaar was het een emigrant. Waarschijnlijk zo een die in een toeristisch oord is gaan wonen en geen moeite doet om de Griekse taal te leren of hun media te volgen, zodat hij geen flauw idee heeft van wat er daar eigenlijk echt speelt.
Quasi zeker dat dat klopt ja.aach, ge bedoel zo ene die walgt van al die gelukszoekers hier in Belgie die weigeren de landstaal te leren.