Ge gaat weer zien, dat gaat allemaal weer gebeuren volgende week als ik verlof heb. Wilt een mens op het gemak een filmke zien, krijg je 8 uur durende E.B.S. voorlichting. Laat het uit eh.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge gaat weer zien, dat gaat allemaal weer gebeuren volgende week als ik verlof heb. Wilt een mens op het gemak een filmke zien, krijg je 8 uur durende E.B.S. voorlichting. Laat het uit eh.
- 1914,[103] 1918,[104] and 1925:[105] Various dates predicted for the Second Coming of Jesus by the Jehovah's Witnesses.
De Bijbel helpt ons de lengte van deze profetische „zeven tijden” te bepalen. Er wordt gezegd dat drie en een halve „tijd” gelijk is aan 1260 dagen, dus zijn „zeven tijden” het dubbele daarvan, namelijk 2520 dagen (Openbaring 12:6, 14). Als we de profetische regel „een dag voor een jaar” toepassen, stellen de 2520 dagen dus 2520 jaar voor. De „zeven tijden” of 2520 jaar zouden dan eindigen in oktober 1914 (Numeri 14:34; Ezechiël 4:6).
Ik heb ondertussen deze eens helemaal doorgenomen, onwaarschijnlijk gewoon.Maar hoe absurd het ook is, op zich vind ik het wel nog eens "boeiend" om over te lezen:
![]()
Onze vergeten geschiedenis: het Tartariaanse rijk (Tartaria) - Wakker Nieuws - Onafhankelijk alternatief nieuws op het scherp van de snee
Onze echte geschiedenis is Tarataria: een hoog technologisch rijk dat uit onze geschiedenisboeken geschrapt werd.wakkernieuws.be
Nah, die is ook duidelijk gebrainwashed door de mainstream media, en die gelooft al die echte problemen nietMisschien vinden jullie dit wel interessant:
Openingscollege Maarten Boudry over complotdenken
(08-10-2021) Op maandag 11 oktober zorgt wetenschapsfilosoof Maarten Boudry voor inzicht in complotdenken tijdens zijn openingscollege in het kader van de leerstoel Etienne Vermeersch.
Wilde verhalen over het coronavirus en de vaccins, over een inside job bij de aanslagen tijdens 9/11 tot een valse maanlanding. Complottheorieën tieren welig op het internet, en zijn niet altijd onschuldig. Welke denkfouten liggen op de loer? Maarten Boudry geeft inzicht, tips en tricks.

Gewoon simpele zielen hé. Mee willen zijn met de tijd en het medium foutief gebruiken.Maar waarom filmt ge zoiets in godsnaam. WAAROM?!
En dan nog echt met heel de familie he, verschillende camerastandpunten en al...
Vertaling:Aan al mijn vrienden die weten wat er echt aan de hand is...
Aan al mijn ‘complottheoretici’ vrienden...
Ja, soms is het een vloek en niet altijd een zegen om ‘WAKKER’ te zijn.
Ontwaken is de meest bevrijdende, vervreemdende, ondraaglijke, empowerende, eenzame, verwarrende, bevrijdende, angstaanjagende, uitgebreide reis.
Als je het moeilijk hebt terwijl je al deze waanzin probeert te verwerken, ben je niet alleen. Niemand heeft het over de duisternis die bij het ontwaken gepaard gaat, of de GRIEF. Niet alleen rouwen om het leven en illusies die je ooit had, maar ook het besef dat bijna alles wat je dacht ooit te weten, een LEUGEN is.
De overtuigingen die je hebt vastgehouden, mensen die je hebt vertrouwd, principes die je geleerd hebben - ALLE leugens.
Illusies verbrijzelen is zelden een aangename ervaring. Er is veel ongemak dat gepaard gaat met groei en het rouwproces stopt daar niet.
Met deze nieuw ontdekte realisaties treur je opnieuw. Rouwen om onze kinderen, maar al te goed weten welke gebroken wereld ze erven. Rouwen om het verlies van vele relaties met mensen die het gewoon niet "snappen".
Je alleen voelen, bespot en beschaamd worden, niet alleen door de massa, maar ook voor velen van jullie, je eigen familie en vrienden.
Het gevoel dat je niet veel meer gemeen hebt met de mensen waarmee je omringd bent. Moeite met het doorgaan van onzin, ondiepe gesprekken die inhoud missen met degenen die nog steeds in slaap zijn.
Je voelt je zelfs losgekoppeld van het hele ondersteuningssysteem omdat ze niet kunnen zien wat jij ziet. Sommigen treuren zelfs om het verlies van hun onwetendheid - omdat "onwetendheid geluk is" en de realiteit hard is. Ontwaken kan een eenzame weg zijn en je zult vaak alleen op reis zijn.
Er is geen manier om het te sugarcoat- ontwaken voor de realiteit van deze wereld is wreed. Het zal je door het hele spel van menselijke emoties laten rennen.
Je moet de kunst beheersen om in de donkerste konijnengaten te duiken om eruit te komen en nog steeds te functioneren in het dagelijks leven, en dat is een vaardigheid waar mensen niet genoeg over praten.
Sommigen van jullie hebben moeite met het gevoel dat ze zich losgekoppeld voelen van familie en vrienden, het is alsof ze in een andere wereld bestaan.
Weet alsjeblieft dat je NIET ALLEEN bent, en niet alleen dat je niet alleen bent, je hebt een hele tribe bij je. We zijn misschien kilometers gescheiden, maar we zijn DIEP verbonden... in doel en geest."![]()
Denk dat die vooral voor vaginale droogte zorgen bij hun thuis.
Laat de gewone mensen toch gerust . Wat een wanbeleid en clown politiek. Alsof warmer klimaat als een verrassing komt de laatste jaren, laat staan alsof het wat nieuws is in Europaop een uurtje vliegen van hier hebben ze nooit ander klimaat gekend en daar pakken ze de mensen hun comfort ook niet af.
Enigste wa we nog tekort kom is een commissie die belachelijke commissies controleert![]()
Ze hebben integenstelling tot de gewone Belg weer geld te veel zeker? Droogtecommissie voor die paar warme dagen op een jaar. da ze eens iets nuttigs doen met het belastingsgeld
Doe eens normaal aub.. tis eens 3 weken warm.. in spanje ist van maart tot november zo warm en droog.. denk niet dat ze daar een droogtecommissie hebben die extra belastingsgeld zal kosten![]()
En de kers op de taart:Nu hebben we een droogtecommissie en tegen de winter krijgen we een nattecommissie. Wat zal ons dat weer kosten?
Weet je wa,we ein nog ne minister van "regen" nodig....ze kunnen miskien bert den bleiter minister moaken ....kpeize dat ie een beeke kan vulln wi
Of "in mijnen jongen tijd waren de zomer ook warm en dat was plezant, dus ge moet niet zagen". Ja, oké dan.Altijd weer verwijzen mensen naar Spanje. "T is daar nog veel warmer en daar hebben ze nog altijd water"...
Het is niet omdat je in uw hotel met buffet à volonté in Lloret de Mar de kraan maar hoeft open te draaien, dat er in dat land geen gigantische problemen zijn met de watervoorziening. En dat is (ook daar) deels te wijten aan gebrekkig beleid.
www.spanjevandaag.com

We don't need no education! Schuld van Pink Floyd.Het valt mij op dat velen verwijzen naar de warme zomer om de droogtecomissie te bekritiseren. Wederom een teken aan de wand dat ons onderwijssysteem gefaald heeft. Arm Belgie.
Ik heb de zomer van 1976 nog bewust meegemaakt. Toen was het echt geen lachertje. Zeer strenge controles op waterverspillingOf "in mijnen jongen tijd waren de zomer ook warm en dat was plezant, dus ge moet niet zagen". Ja, oké dan.
Kunt ge uw ervaringen eens delen van toen?Ik heb de zomer van 1976 nog bewust meegemaakt. Toen was het echt geen lachertje. Zeer strenge controles op waterverspilling
Ik was niet zo oud (8 jaar), maar herinner me nog wel dat de politie toen zeer actief controles uitvoerde en zonder pardoes boetes uitschreef voor bvb de auto te wassen. Ik heb de indruk dat er de voorbije jaren vooral een sproeiverbod was en dat er geen handhaving van de regels was.Kunt ge uw ervaringen eens delen van toen?
Artikel op HLN "Sproeischaamte behoedt ons", en jawel hoor, het is weer prijs:Altijd weer verwijzen mensen naar Spanje. "T is daar nog veel warmer en daar hebben ze nog altijd water"...
Het is niet omdat je in uw hotel met buffet à volonté in Lloret de Mar de kraan maar hoeft open te draaien, dat er in dat land geen gigantische problemen zijn met de watervoorziening. En dat is (ook daar) deels te wijten aan gebrekkig beleid.
Tony van de Velde
9 minuten geleden
Tvdv, In Spanje is het al 2 maand boven de 30° hier hebben ze geen water te kort. In de winkels staan palletten drinkwater. Hoe zou da komen
Steve Blokzijl
3 uur geleden
hoe zit het met de stijging van de zeespiegel, dat kan ons grondwater toch ook wel opkrikken.