De beerput van het internet

Ik vind het juist héél louche dat JIJ mij probeert verdacht te maken. Ik denk dat jij een medewerker bent van de illuminati/lizzard people/Klaus Schwab/NWO/weerwolfachtige vampieren/Frank Molnar/VlaemSSche ROVERheid/George Soros/nazi-zombies/ Obama Bin Laden/Brain van Pinky and the Brain/...* die de Wakkere Complotwatchers belachelijk moet maken zodat jullie snode plannen voor wereldheerschappij ongestoord kunnen doorgaan.
Maar kheb u wel door ze manneke. :nono:
Elite present
Plannen voor wereldheerschappij?
Waarom iets plannen wat we ál hebben 🤓

ugar, aka ruler of the world

Laatst bewerkt:
Ik vind het echt geniaal, dat er iemand zo'n compleet ove the top verhaal ooit de wereld heeft ingestuurd en dan nog mensen zeggen van "ziede nu wel!".

Als ik er zo over nadenk is dat hoe ook religie werkt :unsure:

7cdm73oq46c91.jpg

Wel leuk om te weten dat alles goed komt. Ik snap enkel niet goed waarom we hier in België naar 911 kunnen bellen dan maar okay.

Kwantum realiteits bewustzijnssysteem. Sure.

Plottwist: de oceaan bestaat niet, Amerika ligt gewoon langs De Panne en vliegtuigen die zogezegd naar Amerika vliegen die cirkelen gewoon urenlang boven de Blaarmeersen om het te doen lijken alsof ge over de oceaan vliegt. Ik kan dat trouwens bevestigen want ik was eens aan de kust en toen hoorde ik daar mensen Engels praten!

E.B.S. = Een Beetje Snel naar het gesticht ja!
Ik ben wel teleurgesteld dat ze geen datum geven, zo kunnen we lang wachten.

Er is blijkbaar vanalles op til achter de schermen in Wappieland. Zou bovenstaande gelijk lopen met wat ik eerder deze week postte? Kan geen toeval zijn he?

"HET IS ZOVER. DE GROTE INGREEP GAAT PLAATSVINDEN. WAARSCHIJNLIJK AL DEZE WEEK.
IN Duitsland zijn in het afgelopen weekend door de amerikaanse militaire macht, de watermannen gearresteerd.
Het bleek dat er tonnen met vloeibare kalmeringsmiddelen en tranquilizers klaar stonden om in het drinkwater van de mensen te mengen.
Dit als actie van de Deepstate cabal.
Dit is door het ingrijpen van de White Hats/ Q forces voorkomen.
Ook zijn in zwitserland, met name in Zug,Bern, Basel en Zurich bankers van grotere banken gearresteerd.
Voorheen namelijk een grote vergadering tussen Bankers , de White Hats en het leger.
Zij werden gevraagd protocollen te onderteken die de Bankersblokkade, die aan de gang was, zouden opheffen.
Diegenen die niet meewerkten zijn gearresteerd.
Maar gisteren zijn de laatste vier grote banken accoord gegaan met de opgelegde regels.
Dat is goed nieuws.
Want nu staat niets meer in de weg om de bevroren gelden volgens de regels van Nesara, Gesara uit te geven en dit zal dan ook binnen een week of twee geactiveerd worden."

Geloven die wappies dan echt dat er arrestaties en andere zaken aan de gang zijn of maken ze zich toch ook wel eens bedenkingen wanneer een maand na een gegeven datum er eigenlijk niks, nada, noppes beweegt aan de horizon?

Er is blijkbaar vanalles op til achter de schermen in Wappieland. Zou bovenstaande gelijk lopen met wat ik eerder deze week postte? Kan geen toeval zijn he?

"HET IS ZOVER. DE GROTE INGREEP GAAT PLAATSVINDEN. WAARSCHIJNLIJK AL DEZE WEEK.
IN Duitsland zijn in het afgelopen weekend door de amerikaanse militaire macht, de watermannen gearresteerd.
Het bleek dat er tonnen met vloeibare kalmeringsmiddelen en tranquilizers klaar stonden om in het drinkwater van de mensen te mengen.
Dit als actie van de Deepstate cabal.
Dit is door het ingrijpen van de White Hats/ Q forces voorkomen.
Ook zijn in zwitserland, met name in Zug,Bern, Basel en Zurich bankers van grotere banken gearresteerd.
Voorheen namelijk een grote vergadering tussen Bankers , de White Hats en het leger.
Zij werden gevraagd protocollen te onderteken die de Bankersblokkade, die aan de gang was, zouden opheffen.
Diegenen die niet meewerkten zijn gearresteerd.
Maar gisteren zijn de laatste vier grote banken accoord gegaan met de opgelegde regels.
Dat is goed nieuws.
Want nu staat niets meer in de weg om de bevroren gelden volgens de regels van Nesara, Gesara uit te geven en dit zal dan ook binnen een week of twee geactiveerd worden."

Geloven die wappies dan echt dat er arrestaties en andere zaken aan de gang zijn of maken ze zich toch ook wel eens bedenkingen wanneer een maand na een gegeven datum er eigenlijk niks, nada, noppes beweegt aan de horizon?
Wat ik vaak zie is dat ze dan gewoon die datum schaamteloos weer verleggen. Dat is net hun "sterkte", altijd heel vaag over dingen doen zodat het zeker in stand kan gehouden worden.

Zoals dat grote tribunaal waar duizenden advocaten aan meewerken en waar iedereen berecht zal worden (politiekers, farmabazen, experten zoals MVR, ...) die meegewerkt heeft aan het grote complot van corona.
Ik dacht dat dat eigenlijk al had moeten plaatsvinden, maar vermoedelijk zal die datum ook al paar keer opgeschoven zijn omwille van coronamaatregelen? Hopelijk voor de wappies blijven de toegangstickets dan wel nog geldig he... :unsure:

Het is allemaal heel vergelijkbaar met hoe sektes te werk gaan...

De huidige autoriteiten in diskrediet brengen, waarna hun eigen leiders hieruit kunnen opstaan die dan alle waarheid en kennis lijken te hebben. De boze buitenwereld die het op ons gemunt heeft... Met vergezochte theorieën en goed gebruikte video's/foto's tonen ze dan hun onfeilbaarheid aan. De blik op de realiteit wordt zo steeds nauwer en nauwer, terwijl leden wordt voorgehouden dat ze nu juist alles zien.
Maar ook het steeds meer laten isoleren van leden door een soort afgescheiden wereld te creëren op internet en te zeggen dat je best contact met familie/vrienden kan opgeven als ze blijven geloven in die leugenpers en dit ruzies oplevert. Ook het typische aspect van 'het licht zien', 'wakker worden', 'clear zijn', 'in de waarheid staan' en het taalgebruik erbij.

Het voorspellen van specifieke events hoort daar ook eenmaal bij. Het houdt de leden alert en de constante dreiging van gebeurtenissen zorgt ervoor dat ze elkaar nog meer gaan opzoeken, nog meer informatie gaan delen en nog verder erin gezogen worden.
Wanneer deze dan niet uitkomen, verschuiven ze die datums gewoon omdat ze 'nieuw licht' hebben ontvangen of omdat de boze buitenwereld doorkreeg dat ze betrapt waren.

Allemaal textbook manipulatie en sektegedrag.
Niet alle 'wakkeren' zullen even ver in zo'n proces zitten, maar ik ben ervan overtuigd dat veel complottheorieën kunnen teruggebracht worden tot bepaalde machtsgeile leidersfiguren.

De huidige autoriteiten in diskrediet brengen, waarna hun eigen leiders hieruit kunnen opstaan die dan alle waarheid en kennis lijken te hebben. De boze buitenwereld die het op ons gemunt heeft... Met vergezochte theorieën en goed gebruikte video's/foto's tonen ze dan hun onfeilbaarheid aan. De blik op de realiteit wordt zo steeds nauwer en nauwer, terwijl leden wordt voorgehouden dat ze nu juist alles zien.
Maar ook het steeds meer laten isoleren van leden door een soort afgescheiden wereld te creëren op internet en te zeggen dat je best contact met familie/vrienden kan opgeven als ze blijven geloven in die leugenpers en dit ruzies oplevert. Ook het typische aspect van 'het licht zien', 'wakker worden', 'clear zijn', 'in de waarheid staan' en het taalgebruik erbij.

Het voorspellen van specifieke events hoort daar ook eenmaal bij. Het houdt de leden alert en de constante dreiging van gebeurtenissen zorgt ervoor dat ze elkaar nog meer gaan opzoeken, nog meer informatie gaan delen en nog verder erin gezogen worden.
Wanneer deze dan niet uitkomen, verschuiven ze die datums gewoon omdat ze 'nieuw licht' hebben ontvangen of omdat de boze buitenwereld doorkreeg dat ze betrapt waren.

Niet alle 'wakkeren' zullen even ver in zo'n proces zitten, maar ik ben ervan overtuigd dat veel complottheorieën kunnen teruggebracht worden tot bepaalde machtsgeile leidersfiguren.

Al die complotten... zijn dus gewoon allemaal één groot complot? :unsure:

Het heeft inderdaad veel weg van die (Evangelische?) sektes in de VS die vorige eeuw geregeld de apocalyps voorspelden, waarop god "de zijnen" zou redden en meteen in de hemel toelaten. Er zijn denk ik zo effectief een paar events geweest dat al die leden dan samenkwamen, klaar om ten hemel te stijgen, en er dan niets gebeurde omdat god/een of andere engel dat kennelijk niet zo duidelijk had gecommuniceerd aan de leider van het moment.

Since the origin of the concept, some believers have made predictions regarding the date of the event. All have failed in their attempt to set a date.[101]

Failed predictions​

Some predictions of the date of the Second Coming of Jesus (which may or may not refer to the rapture) include the following:

• 1843-44: William Miller predicted that Christ would return between 21 March 1843 and 21 March 1844, then revised his prediction, claiming to have miscalculated the Bible, to 22 October 1844. The realization that the predictions were incorrect resulted in the Great Disappointment. Miller's theology gave rise to the Advent movement. Followers of the Baháʼí Faith believe that Christ did return as Miller predicted in 1844, with the advent of the Báb, and numerous Miller-like prophetic predictions from many religions are given in William Sears' book, Thief in The Night.[102]
  • 1914,[103] 1918,[104] and 1925:[105] Various dates predicted for the Second Coming of Jesus by the Jehovah's Witnesses.

Some predictions of the date of the rapture include the following:

• 1981: Chuck Smith predicted that Jesus would probably return by 1981.[106]
  • 1988: Edgar C. Whisenant published a book called "88 Reasons Why the Rapture Will Be in 1988".[107]
  • 1994 September 6: Radio evangelist Harold Camping predicted 6 September 1994.[108]
  • 2011 May 21: Harold Camping's revised prediction put 21 May 2011 as the date of the rapture.[109][110] After this date passed without apparent incident, Camping made a radio broadcast stating that a non-visible "spiritual judgement" had indeed taken place, and that the physical rapture would occur on 21 October 2011. On that date, according to Camping, the "whole world will be destroyed."[111] However, as of 3 August 2022, the world has not yet been destroyed.
  • 2017 September 23: Christian numerologist David Meade motivated this date with astrological theories.[112]
Die "Great Dissapointment"-pagina is ook wel een mooi stukje:

The Great Disappointment in the Millerite movement was the reaction that followed Baptist preacher William Miller's proclamations that Jesus Christ would return to the Earth by 1844, what he called the Advent. His study of the Daniel 8 prophecy during the Second Great Awakening led him to the conclusion that Daniel's "cleansing of the sanctuary" was cleansing of the world from sin when Christ would come, and he and many others prepared, but October 22, 1844 came, and they were disappointed.[1][2][3][4]

October 22 passed without incident, resulting in feelings of disappointment among many Millerites.[24] Henry Emmons, a Millerite, later wrote,

I waited all Tuesday [October 22] and dear Jesus did not come;—I waited all the forenoon of Wednesday, and was well in body as I ever was, but after 12 o'clock I began to feel faint, and before dark I needed someone to help me up to my chamber, as my natural strength was leaving me very fast, and I lay prostrate for 2 days without any pain—sick with disappointment.[25]

Laatst bewerkt:
Ik vind hier net een link naar eeen tiktokster die beweert dat het Romeinse Rijk nooit heeft bestaan
"Onmogelijk dat zo'n kleine bevolkingsgroep zo'n groot aureaal kan bezetten".

Ik zet de link naar een geschiedkundige die enkele van haar filmpjes afbreekt

Het geeft gewoon aan hoe 'het internet' op dat vlak werkt, ze claimt expert te zijn, gestudeerd te hebben, en veegt alle bewijzen van tafel.
En er zijn mensen die haar geloven.
Al een paar keer op Tiktok zien passeren, en de tegenargumenten. Dat mens is echt ongelooflijk dwaas. Ze beweert ook dat Latijn als taal niet bestaat, maar dat het gewoon Grieks is. Dat doet ze door latijnse teksten te tonen en dan te zeggen 'zie je wel deze letter is een griekse letter'. Terwijl ze dus naar perfect Latijn wijst. Ze beweert dat het Romeinse Rijk een 'traveling circus' was.

Dat 'artikel' slaat echt weer helemaal nergens op :rofl:Wat een ontdekking weer, die theorie kende ik helemaal nog niet.

De Arc De Triomphe en andere gebouwen zouden met onze huidige technologie niet gebouwd kunnen worden, waardoor onze architectuur nu doods en lelijk is geworden...
Gelukkig weten we wel dat modderstromen de oorzaak zijn! Hoe die modderstromen zijn ontstaan weten we dan weer niet. Energiewapens uit de ruimte zijn uiteraard wel het meest voor de hand liggend.
Een fantastisch bewijs van deze modderstromen zijn alle gebouwen die je ziet die een kelder hebben. Een kelder! Want "u denkt toch niet dat men toen met een schop een groot gat ging maken voor de funderingen van een huis?"

Je denkt dat je dan alles wel gehad hebt... maar nee... Die majestueuze kerken en kathedralen zijn helemaal geen kerken en kathedralen maar energiecentrales! Het Tartariaanse rijk beschikte over onbeperkt, gratis, schone hernieuwbare energie waarbij deze kerken en kathedralen een centrale rol speelden. Vandaar dat kerken ook centraal in een dorp of stad staan. Uiteraard!
De orgels in kerken? Hun vibraties zorgden voor heling van de mensen!

Herinner je ook nog dat we begonnen waren met de Arc De Triomphe? Herkent u de vorm niet? De vorm van een magneet? Dit is ook de originele functie van dit monument. Een magneet voor het opwekken van elektromagnetische energie.

🤯🤯🤯
Schitterend. Dus dat Tartariaanse rijk is zo'n 250 jaar geleden ten onder gegaan, en de Arc de Triomphe is één van hun bouwcontstructies. Alleen is de Arc pas afgewerkt in 1836.

En die foto van dat Zeepaard dat ook zo'n voorbeeld van die oude verheven cultuur zou moeten zijn? Dat is een beeld in de fontein van Ceasar's Palace in Las Vegas :rofl:.

Schitterend. Dus dat Tartariaanse rijk is zo'n 250 jaar geleden ten onder gegaan, en de Arc de Triomphe is één van hun bouwcontstructies. Alleen is de Arc pas afgewerkt in 1836.

En die foto van dat Zeepaard dat ook zo'n voorbeeld van die oude verheven cultuur zou moeten zijn? Dat is een beeld in de fontein van Ceasar's Palace in Las Vegas :rofl:.
Ah, hier weer zo een simpele ziel die de MSM gelooft.

Terug
Bovenaan