De beerput van het internet

Meer "wappie" dan dit kan een post volgens mij niet zijn.
Nieuwe wereld oorlog 2000 jaar barbarij pas na WOII was er even ruimte tot ethiek en beschaving . Geeft lang geduurd met bovenste corrupte nepotisme per universiteit faculteit met de woordenschat rechten . Terug naar de barbarij met schurkende rechters op burgerlijke rechtbanken . Waar kinderen en gezinswoningen ( model algemeen belang ) de melkkoe tot die juridische en jeugdinstellingen. Activa een ton per kind per dossier , passief te betalen door de belastingbetaler. Barbarij met art.22-22bis GW 1e lid x art.16 UVRM 3 e lid. Het conformisme schurkende rechters .

Is dat enkel bij mij of zijn er nog mensen die de grootste moeite hebben met dit te lezen, laat staan hier iets van begrijpen?

Is dat geen dude die altijd dergelijke comments op krantenartikels (FB) achterlaat?

Komt me bekend voor iig. Kerel die ze niet meer allemaal op een rijtje heeft (nog erger dan de standaard wappie).

Is dat enkel bij mij of zijn er nog mensen die de grootste moeite hebben met dit te lezen, laat staan hier iets van begrijpen?
Ik heb ook geen idee waar het over gaat. Waarom proberen ze altijd moeilijke woorden te gebruiken als ze de normale woorden niet eens correct kunnen schrijven.

Je overschat die wappies. Eenmaal ze achter hun toetsenbord zitten gaat het er eigenlijk zo aan toe:

yxrNMb.gif

Is dat geen dude die altijd dergelijke comments op krantenartikels (FB) achterlaat?

Komt me bekend voor iig. Kerel die ze niet meer allemaal op een rijtje heeft (nog erger dan de standaard wappie).

Ik weet wie gij bedoelt ja, maar dat is 'em niet. Zal mss verre familie zijn :unsure:

Ik vind hier net een link naar eeen tiktokster die beweert dat het Romeinse Rijk nooit heeft bestaan
"Onmogelijk dat zo'n kleine bevolkingsgroep zo'n groot aureaal kan bezetten".

Ik zet de link naar een geschiedkundige die enkele van haar filmpjes afbreekt

Het geeft gewoon aan hoe 'het internet' op dat vlak werkt, ze claimt expert te zijn, gestudeerd te hebben, en veegt alle bewijzen van tafel.
En er zijn mensen die haar geloven.

Over de uitzonderlijke weersomstandigheden van deze zomer zijn er gelukkig experts, niet toevallig boomers, op HLN.be die ons gerust kunnen stellen:

ik weet maar al te goed hoe het weer in 76 was ik ben toen in juni bevallen
Zelfs toen kon ik geen water meer vinden om onze zoon zijn pap te maken
De temperaturen waren vroeger er ook al of ga jij het mij vertellen je was nog niet eens geboren toen
Ah ja, we kunnen alleen maar uitspraken doen over dingen die gebeuren toen we er zelf bij waren.
Waar is de tijd dat we 30 graden als normaal beschouwde tijdens de zomermaanden en ja, er zelfs naar uitkeken; vandaag blijkt dat een groot probleem te zijn! Raar!
Geen probleem jongens! Geniet ervan!
Ik herinner me precies alleen maar warme zomers als kind/jeugd
Ah, de atomische precisie van nostalgie!

Over de uitzonderlijke weersomstandigheden van deze zomer zijn er gelukkig experts, niet toevallig boomers, op HLN.be die ons gerust kunnen stellen:

Ah ja, we kunnen alleen maar uitspraken doen over dingen die gebeuren toen we er zelf bij waren.

Geen probleem jongens! Geniet ervan!

Ah, de atomische precisie van nostalgie!
Ook op BG wordt één van de droogste zomers geregeld een kwakkelzomer genoemd.

Nu goed, eigenlijk is het algemeen geweten dat ons geheugen gigantisch onbetrouwbaar is, en ook bij een wetenschappelijke studie moet men zorgen dat de "menselijke" factor wordt geminimaliseerd omdat we allerhande onbewust biassen (is dat een woord?) in studies steken.

Dat is eigenlijk zowat een algemene frustratie. Noem het Dunning-Kruger of wat je wil, maar iemand met een beetje intelligentie, die ooit eens een beetje gestudeerd heeft, is meestal minder geneigd allerhande "algemene-waarheid-statements" te maken. Maar de mensen waarmee we hier lachen maken wel die statements en verwachten die ook. Emotie wint altijd, dus niet de wetenschapper die een heel genuanceerd beeld ophangt, maar de wappie die gewoon zegt dat het allemaal de fout is van Bill Gates of het EMF, die gelooft men.

En dat zie je evengoed in politiek of eender welke discussie.

Laatst bewerkt:
Ik vind hier net een link naar eeen tiktokster die beweert dat het Romeinse Rijk nooit heeft bestaan
"Onmogelijk dat zo'n kleine bevolkingsgroep zo'n groot aureaal kan bezetten".

Ik zet de link naar een geschiedkundige die enkele van haar filmpjes afbreekt

Het geeft gewoon aan hoe 'het internet' op dat vlak werkt, ze claimt expert te zijn, gestudeerd te hebben, en veegt alle bewijzen van tafel.
En er zijn mensen die haar geloven.

Ze is geen alleenstaand geval hoor. Zo gaan er binnen het wereldje van de diehard-complotdenkers ook theorieën rond over het Tartariaanse Rijk. Een rijk dat écht bestaan heeft, maar uiteraard niet op de manier die de wappies beweren.
Het grootste deel van de wereldbevolking de afgelopen eeuwen zou bestaan hebben uit Tartariërs. Zij zouden ontzettend rijk geweest zijn op vlak van bezittingen, kennis, technologie, ... Zo fel zelfs dat ze véél verder stonden qua technologie dan de huidige mensheid momenteel staat.
Ruim honderd jaar geleden is de "deep state" er echter in geslaagd dat volk uit te roeien (dmv modderstromen) en te vervangen door "weeskinderen" die uiteraard totaal niet wisten hoe rijk en slim dat volk was. Die weeskinderen zijn vervolgens uitgegroeid tot de huidige wereldbevolking. Alle overblijfselen en kennis over het tartariaanse volk werd dan ook uit onze "geschiedenis" gewist en hetgeen wij leren over de middeleeuwen zou dus allemaal fake zijn enz. We worden door de deep state dus gewoon wijs gemaakt dat het volk de afgelopen eeuwen arm was en amper iets had, terwijl de mensheid éigenlijk ontzettend welvarend was (maar dat mogen we dus niet weten)

Ruim honderd jaar geleden vond er dus eigenlijk ook al een Great Reset plaats, hetzelfde als er (zogezegd) nu ook aan het gebeuren is waarbij de elite beetje bij beetje alles van ons afpakt.

Enfin, dat is toch wat ik er van begrepen heb, want zulke complotten gaan gewoon ZO ver dat het voor normale mensen amper nog te vatten is wat de wappies nu eigenlijk juist willen beweren. :unsure:

Maar hoe absurd het ook is, op zich vind ik het wel nog eens "boeiend" om over te lezen:

Ze is geen alleenstaand geval hoor. Zo gaan er binnen het wereldje van de diehard-complotdenkers ook theorieën rond over het Tartariaanse Rijk. Een rijk dat écht bestaan heeft, maar uiteraard niet op de manier die de wappies beweren.
Het grootste deel van de wereldbevolking bestond toen uit die Tartariërs. Dit was een volk dat (zogezegd) ontzettend rijk was op vlak van bezittingen, kennis, technologie, ... Zo fel zelfs dat ze véél verder stonden qua technologie dan de huidige mensheid momenteel staat. Ruim honderd jaar geleden is de "deep state" er echter in geslaagd dat volk uit te roeien en te vervangen door "weeskinderen" die uiteraard totaal niets wisten hoe rijk en slim dat volk was. Alle overblijfselen en kennis over het tartariaanse volk werd dan ook uit onze "geschiedenis" gewist en hetgeen wij leren over de middeleeuwen zou dus allemaal fake zijn enz. We worden door de deep state dus gewoon wijs gemaakt dat het volk de afgelopen eeuwen arm was en amper iets had, maar éigenlijk ontzettend welvarend was (maar dat mogen we dus niet weten!

Ruim honderd jaar geleden vond er dus eigenlijk ook al een Great Reset plaats, hetzelfde als er (zogezegd) nu ook aan het gebeuren is waarbij de elite beetje bij beetje alles van ons afpakt.

Enfin, dat is toch wat ik er van begrepen heb, want zulke complotten gaan gewoon ZO ver dat het voor normale mensen amper nog te vatten is wat de wappies nu eigenlijk juist willen beweren. :unsure:

Maar hoe absurd het ook is, op zich vind ik het wel nog eens "boeiend" om over te lezen:
De eerste vraag die ik me dan altijd stel, buiten hoe zoiets in godsnaam praktisch haalbaar is, is: waarom?

Het grootste deel van de wereldbevolking de afgelopen eeuwen zou bestaan hebben uit Tartariërs. Zij zouden ontzettend rijk geweest zijn op vlak van bezittingen, kennis, technologie, ... Zo fel zelfs dat ze véél verder stonden qua technologie dan de huidige mensheid momenteel staat.
Ruim honderd jaar geleden is de "deep state" er echter in geslaagd dat volk uit te roeien (dmv modderstromen)
En zo kregen we de steak tartaar?

Ruim honderd jaar geleden is de "deep state" er echter in geslaagd dat volk uit te roeien (dmv modderstromen) en te vervangen door "weeskinderen" die uiteraard totaal niet wisten hoe rijk en slim dat volk was. Die weeskinderen zijn vervolgens uitgegroeid tot de huidige wereldbevolking. Alle overblijfselen en kennis over het tartariaanse volk werd dan ook uit onze "geschiedenis" gewist en hetgeen wij leren over de middeleeuwen zou dus allemaal fake zijn enz. We worden door de deep state dus gewoon wijs gemaakt dat het volk de afgelopen eeuwen arm was en amper iets had, terwijl de mensheid éigenlijk ontzettend welvarend was (maar dat mogen we dus niet weten)

Volgens mij heeft iemand een van de allerslechtste fanfics genomen die ooit geschreven zijn, hier en daar iets veranderd en dat dan voor de lol als complottheorie verspreid. Kan toch niet anders?

Volgens mij heeft iemand een van de allerslechtste fanfics genomen die ooit geschreven zijn, hier en daar iets veranderd en dat dan voor de lol als complottheorie verspreid. Kan toch niet anders?
Zou het kunnen dat de voorouders van @shellshock iets met die massale moordpartij te maken had, en dat hij nu alles probeert te verdoezelen. Je kan die elite absoluut niet betrouwen
🤡

Dat 'artikel' slaat echt weer helemaal nergens op :rofl:Wat een ontdekking weer, die theorie kende ik helemaal nog niet.

De Arc De Triomphe en andere gebouwen zouden met onze huidige technologie niet gebouwd kunnen worden, waardoor onze architectuur nu doods en lelijk is geworden...
Gelukkig weten we wel dat modderstromen de oorzaak zijn! Hoe die modderstromen zijn ontstaan weten we dan weer niet. Energiewapens uit de ruimte zijn uiteraard wel het meest voor de hand liggend.
Een fantastisch bewijs van deze modderstromen zijn alle gebouwen die je ziet die een kelder hebben. Een kelder! Want "u denkt toch niet dat men toen met een schop een groot gat ging maken voor de funderingen van een huis?"

Je denkt dat je dan alles wel gehad hebt... maar nee... Die majestueuze kerken en kathedralen zijn helemaal geen kerken en kathedralen maar energiecentrales! Het Tartariaanse rijk beschikte over onbeperkt, gratis, schone hernieuwbare energie waarbij deze kerken en kathedralen een centrale rol speelden. Vandaar dat kerken ook centraal in een dorp of stad staan. Uiteraard!
De orgels in kerken? Hun vibraties zorgden voor heling van de mensen!

Herinner je ook nog dat we begonnen waren met de Arc De Triomphe? Herkent u de vorm niet? De vorm van een magneet? Dit is ook de originele functie van dit monument. Een magneet voor het opwekken van elektromagnetische energie.

🤯🤯🤯

Zou het kunnen dat de voorouders van @shellshock iets met die massale moordpartij te maken had, en dat hij nu alles probeert te verdoezelen. Je kan die elite absoluut niet betrouwen
🤡
Ik vind het juist héél louche dat JIJ mij probeert verdacht te maken. Ik denk dat jij een medewerker bent van de illuminati/lizzard people/Klaus Schwab/NWO/weerwolfachtige vampieren/Frank Molnar/VlaemSSche ROVERheid/George Soros/nazi-zombies/ Obama Bin Laden/Brain van Pinky and the Brain/...* die de Wakkere Complotwatchers belachelijk moet maken zodat jullie snode plannen voor wereldheerschappij ongestoord kunnen doorgaan.
Maar kheb u wel door ze manneke. :nono:

*schrappen welk booswicht niet van toepassing is

Terug
Bovenaan