De beerput van het internet

Ge zij van hertals als ge, een zeldzame topper :lol:

Krijgen we juist dit in de bus. Staat in en ik citeer: " Wout daagt iedereen uit". Wout daagt juist niemand uit, want die gaat zijn eigen niet met z'n futiliteiten bezig houden. Die zal wel wat beters te doen hebben.
Ik kan goed verstaan dat er iets georganiseerd wordt in Herentals, maar dat de gewone werkende mens hiervan weeral de duppe is, gewoon omdat iedereen dat hier dan in Herentals rondloopt, 2 minuten naar de mannekes op de velo ziet en wat staat te roepen en voor de rest aan het zuipen is en voor de rest van de dag kabaal en tumult maakt.
Als je dan in Herentals woont mag je zelfs niet tot aan je eigen huis rijden en zeker al niet parkeren, Herentalsenaar trek uw plan maar, want wij het bestuur van uw stad (in mijn ogen DORP) moeten onze zakken vullen en dit ten koste van u lieve burger.
Materiaal laden aan uw garage gaat niet want u mag nergens door. Als u een parkeer plaats zoek, zoek u dan maar, wij gaan uw niet helpen. Trek uw plan maar en als u betaald voor te parkeren zoals een bewonerskaart kan u ook de boom in want wij moeten nu andere inkomsten hebben en wij helpen onze burgers niet. Trouwens Noorderwijk en Morkhoven horen toch bij Herentals, dat ze daar eens ne keer den boel gaan afzetten.
Zijn er eventueel al mensen die het zien zitten om een petitie op poten te zetten, dat dit de komende jaren niet meer gebeurt.

Ge zij van hertals als ge, een zeldzame topper :laugh:

Krijgen we juist dit in de bus. Staat in en ik citeer: " Wout daagt iedereen uit". Wout daagt juist niemand uit, want die gaat zijn eigen niet met z'n futiliteiten bezig houden. Die zal wel wat beters te doen hebben.
Ik kan goed verstaan dat er iets georganiseerd wordt in Herentals, maar dat de gewone werkende mens hiervan weeral de duppe is, gewoon omdat iedereen dat hier dan in Herentals rondloopt, 2 minuten naar de mannekes op de velo ziet en wat staat te roepen en voor de rest aan het zuipen is en voor de rest van de dag kabaal en tumult maakt.
Als je dan in Herentals woont mag je zelfs niet tot aan je eigen huis rijden en zeker al niet parkeren, Herentalsenaar trek uw plan maar, want wij het bestuur van uw stad (in mijn ogen DORP) moeten onze zakken vullen en dit ten koste van u lieve burger.
Materiaal laden aan uw garage gaat niet want u mag nergens door. Als u een parkeer plaats zoek, zoek u dan maar, wij gaan uw niet helpen. Trek uw plan maar en als u betaald voor te parkeren zoals een bewonerskaart kan u ook de boom in want wij moeten nu andere inkomsten hebben en wij helpen onze burgers niet. Trouwens Noorderwijk en Morkhoven horen toch bij Herentals, dat ze daar eens ne keer den boel gaan afzetten.
Zijn er eventueel al mensen die het zien zitten om een petitie op poten te zetten, dat dit de komende jaren niet meer gebeurt.
Nou, dat is kut. :unsure:

Edit: Succes! Lid geworden en al bij het 1e bericht blijkt dat 'gewone' personen die reageren met "dat is een normale bijwerking, niks om zorgen over te maken" karrevrachten beer over hun heen gesmeten krijgen. :biglaugh:
Ook eens gaan kijken op die groep. Help!
"Zijn er nog mensen die na vaccinatie kanker hebben ontwikkeld?" En dan 200 reacties van mensen die iemand kennen die na het vaccin kanker gekregen heeft :thinking:.

En dingen zoals dit:

De begrafenis ondernemer zei me vandaag dat het héél druk is....en dat in de zomermaanden, ´k weet niet he
Vader van vriendin (82) is pas geleden gevallen. Heeft hier geen herinnering aan maar wel gekneusde ribben en een donkerblauw achterwerk. Gaat naast zijn stoel zitten, pakt zijn bestek verkeerd om op. Komt door de val, zeggen ze in het ziekenhuis
Er is blijkbaar nog steeds oversterfte... waar we niets van horen.
Schoonvader van vriendin is overleden en het duurt maar liefst 10 dagen! voordat hij gecremeerd kan worden....
Mss rare vraag maar stel hem toch...
Zouden ze u een vaccin kunnen geven zonder dat je dit weet? (Vb tijdens een operatie waar je volledig onder narcose bent)
🙄
🧐
Awel ik ben blij dat ik niet aleen er zo over denk!!! Ik heb operatie gehad begin oktober en tot nu voel ik me megaaa slecht en ben hele tijd moe misselijk en draaierig veel hoofdpijn en echt slap dak amper kan staan op mijn benen mijn rechtse arm voelt mega zwaar en doet vaak pijn! Heb amper nog kracht...

Ook eens gaan kijken op die groep. Help!
"Zijn er nog mensen die na vaccinatie kanker hebben ontwikkeld?" En dan 200 reacties van mensen die iemand kennen die na het vaccin kanker gekregen heeft :thinking:.

En dingen zoals dit:
Zet daar maar bij "ze geven u niet alleen een vaccin wanneer ge onder narcose zijt, maar ook de hele medische school duwt ook nog eens 2 vingers in uw gat. Heb ik van horen zeggen".

Dit soort mensen zijn echt hopeloos. Niet meer te redden.

Dat soort mensen zal alles dat ze de komende 10 jaar meemaken wel aan de vaccins wijten vermoed ik. Een redeneringsfout van jewelste maar wat doe je eraan. "Man van 82 valt en heeft problemen met coördinatie" zou men vroeger normaal vinden, maar nu zal het wel door dat vaccin komen.

Nu je het zegt, collega van mij had op een gegeven moment olifant enkels, mijn moeder zag ik het van de week ook, een schoonzuster van mij ook dikke enkels, ik zal de rest van de familie in de gaten houden, zelf zijn wij allebei unfaxed
Blij dat ik ook unfaxed ben!

En opgezwollen enkels hebben geen correlatie met het weer hé. Gelukkig dat ze daar nog niet achter gekomen zijn of er zal een hele nieuwe put met samenzweringscomplotten geopend worden

Blij dat ik ook unfaxed ben!

En opgezwollen enkels hebben geen correlatie met het weer hé. Gelukkig dat ze daar nog niet achter gekomen zijn of er zal een hele nieuwe put met samenzweringscomplotten geopend worden

Klimaatopwarming is een complot van de farma-industrie zodat ze de bijwerkingen en overlijdens van de vaccins kunnen steken op het warme weer!

Ik heb het facebook bericht van plopsa eens terug bovengehaald en er zijn nog pareltjes bijgekomen van die persoon.
mijn God wat zietnu te luulen ongevallen u gaat dat verindren ??? Een ongeval heb je niet in de hand verkachten mijn God waar Ben he bij bezig dat ook als u er bij bend softs zo als jij dasr ge buurd dat bij ik heb 5 dochter van 10 tot 19 jaar fue spellen buiten Gan bij jongens en hier in al die jaaren niets wn leek zijn ze niet maar wel intelligent om te zien dat en ja als.je ze zo beandeld zo als u daar ge buurd het bij bij van die sutjes die te laang gepampert zijn je het het niet in de hand kan bij hidre een ge Buren dus bijf Dan in u kot
azijn piser ik hoop dat ik een voor u kan Stan en dat je dat Dan ook zecht masr Dan kak je in u broek arm schaap of bel je masr de policie sukelaar zo xijn die softies tegen wording goot Bek hier maar aka je voir hun staat schijten ze in hun broekske loezer
en ja en Dan nog te zijgen van diskruminatsie bij messen bij een beperkig

Zal aan mij alleen liggen. Maar ik weet the fuck niet waarover dat mens het heeft.
Is dat niet gewoon google translate van den aldi gebruikt ?
Weet ze het zelf wel? Nogthans een Vlaamse familienaam.
Ik maak ook schrijffouten maar dees is het level boven next-level.

Terug
Bovenaan