De beerput van het internet

Ik zie in één van die teksten "EGOÎSTISCH" staan
Ben je wel zeker :cool: :woohoo: :rofl: 🤡
Dat is de voor wappies gereserveerde spelling

1388327663729.jpg

Met wat verbeelding zie je bovenstaande foto in de Î

Méér Belgen zijn nu besmet met griep dan met corona. Hoe gevaarlijk is griep echt? Hoeveel mensen overlijden eraan?

En natuurlijk word de invloed van de vaccins weeral geminimaliseerd...zodat de farma zeker kan blijven verdienen wqnt NIEMAND heeft de balken om dat zelfs maar te onderzoeken...ja hoor, mrna is zeker veilig(vooral voor de portemonee van de investeerders

Maar echt?? Bestaat dat nog de gewone griep? Ik dacht dat dat uitgestorven was. Sedert 2020 had niemand nog de gewone griep alleen Covid.

Imuumsysteen verprutst door al de inentingen en nu niet meer bestand tegen een griepje.

Volgende stap. Lockdown en een qr code voor griep.

Nul de botten immuniteit, komt door de Corona vaccins! Je laten inspuiten met iets dat je immuniteit op boost wanneer je niet ziek bent zorgt ervoor dat je immuniteit na een tijd geen kracht over heeft . Logisch toch !

En diegene die met griep belanden in ziekenhuis worden geteld als corona. Zo kunnen ze binnenkort weer met allerhande regeltjes komen. Ze mogen hun prikken steken waar Ik het denk ,geen meer.

Hallo, wat is nu het best om te krijgen griep of corona. Ik weet het niet meer hoor. Ik weet alleen dat het 1 grote soap is geworden het laatste jaar. Als het echt een pandemie was geweest hadden ze al lang het vaccineren verplicht en zolang dit niet het geval is noem ik het een griep!

Corona is griep. Het effect van de vergrijzing wordt helemaal genegeerd. IFR van griep en Corona is dezelfde. Dit artikel doet verwoede pogingen om een verschil aan te tonen wat er niet is.

En er is nog meer :love:

Méér Belgen zijn nu besmet met griep dan met corona. Hoe gevaarlijk is griep echt? Hoeveel mensen overlijden eraan?

En er is nog meer :love:
Waarom zit gij op een doktersforum?

De mensen worden al mee dan 2 jaar geïndoctrineerd en gebrainwasht via het propaganda media-kastje.
Ze zien niet eens dat de aandacht is verlegd naar een ander gecreëerd probleem om de great reset te vergemakkelijken.
Trots komt de dementerende oelewapper van Amerika verkondigen dat we uit medeleven hun gas mogen gebruiken ( lees : kopen dus )
Ho ho ho , wat een hypocrisie want daar draait heel deze oorlog juist om natuurlijk.
Kernwapens tot tegen de voordeur van Rusland stationeren om nog meer te provoceren en dan schrikken dat de perestrojka terug bijt .
De oorlog is al 8 jaar aan de gang deels door Amerika gepusht en bijgestaan .
Russen werden levend verbrand en opgejaagd als wild.
Geen verontwaardiging toen in de media.
Nu de plandemie deels gelukt is en we het volk slaafs genoeg gekregen hebben om alles te aanvaarden en gewillig te gehoorzamen gaan we nu een stapje verder in de great reset .
Je gas , je benzine, je wagen , je ecologische voetafdruk .
Alles ( ID , Bankrekening , enz…)zal gedigitaliseerd worden zodat totale controle mogelijk is met de nodige groene en rode vinkjes à la Chinees staatsmodel.
Je zal niets bezitten en toch denken die WHO-gekken dat je gelukkig zal zijn .
Diegenen die het nu nog durven weglachen en alles als complottheorieën zien die zijn reeds te ver gebrainwasht.
Niet mijn wereld dus !
Dan ga ik wel ergens in een bos leven van de konijnenvangst voor mijn part.
De toekomst van onze kinderen ziet er somber uit als er niet vlug wordt ingegrepen .
Welkom in de nieuwe segregatie maatschappij

Zo, die tikt weer alle vakjes aan. Was dus als antwoord op iemand die zei dat mensen al eens raar opkijken als hij een T-shirt met Russisch opschrift draagt.

Waarom schrijven die wappies altijd ( haakjes ) die niet goed aansluiten en leestekens , die hetzelfde lot moeten ondergaan ?.

Ik begon het al bijna te missen, maar tante Carine heeft tussen haar talloze onzin-berichten over de oorlog, toch ook nog eens een oldskool antivax-bericht gepost met natuurlijk de nodige reacties als gevolg. Haal die antivaxwappie-bingokaart maar boven!

SPUIT NR. 5

Weten jullie nog wat ik allemaal geschreven heb over spuit 4-5-6-7-8 .... ?
Geen vaccin volgens de klassieke betekenis maar een voortdurende medische behandeling die voor geen meter werkt waardoor elke prik gevolgd wordt door een volgende ?

Wel... hie is ie dan. Spuit nr. 5. Nu in Australië. Straks bij ons.
Noodzakelijk om " up to date " te blijven, zeggen ze 🙂

In Duitsland nemen de besmettingen weer toe en ook in Zuid Korea. Jaja, die vaccinaties werken prima!!
Ze gaan volledig voorbij aan het feit dat er ontzettend veel bijwerkingen aan die vaccinaties zitten!! Waarom?? Doelbewust iedereen kapot spuiten??
Natuurlijk. Had BG niet gezegd er moet 15% van de mensheid verdwijnen? Daar zijn ze nog lang niet aan dus de spuiten worden erger en erger met veel doden tot gevolg
Die verplichting gaat er zeker komen!!!! Ik neem die prik niet!!! Never nooit!!! Fuck them!!!! Het wordt echt tijd dat we ons gaan verzetten tegen deze waanzin!!!
Ik doe mee, met het verzet.
Mijn prik schenk ik met liefde weg, aan idiote Frank VDB.
Ze sterven niet snel genoeg..

Nope....meer prikken dus!
Waar zijn we wel veilig? Moeten we zoals Sam Brokken naar Indië vertrekken? Ik wil zo graag mijn kinderen beschermen tegen deze waanzin 😞
En de verplichte V komt eraan!!!!!
Samen met de ID!!!!
Verzet aantekenen kan nog tot voor acht april.
Blijkbaar zijn mensen hier niet mee bezig.
Kijk maar hoeveel er verzet ondertekend hebben!!!!!
Zo halen we het niet!
We zullen als ratten in de val zitten!!!!!!
Deze ochtend een dame ontmoet met zware tinnitus. Constant gezoem in haar oren en hoofd, zoals in een bijenkorf. Ik weet dat dit 1 vd bijwerkingen is vd prikken. Deze vrouw ziet echt af. En dan te weten dat het onomkeerbaar is.
k weet hoe vervelend dit kan zijn! Heb zelf tinnitus al een aantal jaren. Constante hoge pieptoon. 24 uur per dag! Uit betrouwbare bron weet ik dat veel tinnitus patiënten verhoogde klachten hebben gekregen na die gifprik! Never nooit neem ik die prik!!! Het is misdadig dat iedereen gedwongen wordt die troep te nemen! Waarom zien de meeste niet in dat het allemaal niet klopt!!!?? Wat een schapen om ons heen!
Ik vrees eerlijk gezegd dat niets gaat helpen. Dit is geen gewone tinnitus, vermits ze nanotechnologie inspuiten die heel het lichaam rondzwermt. Al die technologie zit in het bloed. En brengt schade toe aan zwakke plaatsen. Het is onomkeerbaar.

Ik begon het al bijna te missen, maar tante Carine heeft tussen haar talloze onzin-berichten over de oorlog, toch ook nog eens een oldskool antivax-bericht gepost met natuurlijk de nodige reacties als gevolg. Haal die antivaxwappie-bingokaart maar boven!
Ik krijg ook last van een pieptoon in mijn oren als ik zulke berichten lees :crazy:

Eerlijk is eerlijk, de complotwappies blijven wel niet stilzitten en komen ook nog wel eens met nieuwe en verfrissende "ideeën":

Ik maak mij volgende bedenkingen:
We weten dat Oekraïne enerzijds de nazi gezinde bevolking bevolking omvat, en anderzijds de onderdrukte Russische bevolking.
De Oekraïense nazi bataljons moorden al jaren de Russen uit. Russische oekrainers die uit Oekraïne willen vluchten geraken dan ook het land niet uit, worden neergeschoten als ze het proberen..en ook als ze het niet proberen..
We weten dat onze regering, net als de rest van Europa, de nazi's aan de macht geholpen hebben in 2014 en deze nu uiteraard ook nog steeds steunen.
Oekrainsche mannen worden verplicht te vechten en mogen het land niet uit. Ik kan mij niet voorstellen dat de Russische bevolking plots wapens zal krijgen van Oekraïne, eerder worden ze gewoon verder uitgeroeid.
Vrouwen en kinderen van nazi minnend Oekraïne zijn bijgevolg de enigen die het land kunnen "ontvluchten "
Onze regering weet wel wie ze naar hier brengen : inderdaad, deze die de waarheid niet aan ons zullen komen vertellen.
Om mijn verhaal niet te lang te maken: wij halen hier in Europa een grote groep (20 000 in België alleen) nazi gezinden binnen die zich mogelijk (volgens mij zeer zeker en plan van de strategie) tegen ons zullen keren op het gepaste ogenblik.
Zoals we weten zijn ook Vrouwen,kinderen,bejaarden, getraind om met wapens om te gaan en te vechten..gif is trouwens ook een ideaal wapen om de gastvrije gezinnen mee te bedanken voor bewezen diensten..pik een bepaalde dag uit en sla massaal toe..minstens 50 000 a 100 000 Belgen weg op 1 dag!
Daarna, in de paniek die daarop ontstaat, komen de troepen..

Het paard van Troje in een modern jasje!

Ze hebben ons door @Lobmans !!!!!!
Uit uw 3e quote:
"Natuurlijk. Had BG niet gezegd er moet 15% van de mensheid verdwijnen?"

:eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2:

En telkens denk ik dan maar dat die mensen dus ook deel uitmaken van onze maatschappij en ook weer kinderen op de wereld zetten. Fucking hell.

Terug
Bovenaan