De beerput van het internet

Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan zien, een wereldwijd complot dat perfect wordt stilgehouden (al onmogelijk maar soit), waar ze dan denken "goh weet je, voor ons nieuw hoofdkwartier moeten we toch eens kijken naar een stad met een naam die verwijst naar satan of iets in die aard, dat geeft meer cachet."

Doet me denken aan deze tweet van onlangs:

FF7WZAIWQAEg9BT.jpg

Mannen, begin dat wc-papier al maar te hamsteren!

Volgens mijn gevoel gaan ze corona heel binnenkort vervangen door iets anders. Misschien wel een 'fake' nucleaire aanval waardoor ze opnieuw een volledige lockdown kunnen afkondigen wegens dreiging van radioactieve straling.

Even een ballonnetje oplaten:
Stel dat Poetin morgen van plan is om Oekraïne binnen te vallen, dan moet hij toch niet veel moeite doen om EU-landen te destabiliseren?
Met zijn leger aan social media trolls kan hij memes verspreiden richting antivaxx en wappie-groepen waarin staat dat Rusland de ongevaccineerden tegemoet wil komen (net zoals Trump door hen aanzien wordt als een 'messias'). En het spel zit op de wagen ofte protesten in de straten.
:thinking:

Ow boy, wacht maar tot die mannen VR ontdekken. Als ik mijne Occulus 15min op heb, ziet mijn voorhoofd er ook zo uit... EN DAN HEB IK DUS ECHT BUITENAARDSE DINGEN GEZIEN EN GEHOORD!!!! :eek::eek::eek::eek::eek:

Laatst nog Darth Vader en Wookies en andere aliens gehad, shit's real joh.
Darth Vader is dood...

Net gelezen in een groep ge zijt van ...

"Hallo, is er iemand die in de apotheek werkt ?
Heb en ongemakkelijke vraagt te stellen. ??"

Belt dan toch een apotheek ipv uw ongemakkelijke vraag aan enkele duizenden mensen te stellen.

Lennie is hier nog al eens gepasseerd. Heb er 3 minuten van gezien, maar dat was al genoeg om te zien dat die rijp is voor het gekkenhuis :crazy:

Deze hier al es gepasseerd, heeft ook zijn eigen youtube met z'n voorspelling 😅

Zijn deze twee niet een beetje schizofreen? Ik bedoel dat niet als belediging, maar als echte medische aandoening. Het is 1 ding om te geloven in zotte conspiracy zaken mbt geheime world government of aliens of rare pseudo-spirituele overtuigingen te hebben à la 'gidsen uit de 4e lichtwereld' maar wanneer je ook nog eens oprecht gelooft dat die entiteiten tegen je praten is er toch iets meer aan de hand of zit ik daar verkeerd? (oprechte vraag voor iemand die er iets van af weet, mijn kennis ervan is oppervlakkig)

Ik vind het wel eens leuk om in deze thread te komen lachen met de mensen die met agressieve overtuiging de domste zever geloven maar voelt beetje ongemakkelijk bij dit soort gevallen? :(

Zijn deze twee niet een beetje schizofreen? Ik bedoel dat niet als belediging, maar als echte medische aandoening. Het is 1 ding om te geloven in zotte conspiracy zaken mbt geheime world government of aliens of rare pseudo-spirituele overtuigingen te hebben à la 'gidsen uit de 4e lichtwereld' maar wanneer je ook nog eens oprecht gelooft dat die entiteiten tegen je praten is er toch iets meer aan de hand of zit ik daar verkeerd? (oprechte vraag voor iemand die er iets van af weet, mijn kennis ervan is oppervlakkig)

Ik vind het wel eens leuk om in deze thread te komen lachen met de mensen die met agressieve overtuiging de domste zever geloven maar voelt beetje ongemakkelijk bij dit soort gevallen? :(
Tja. Zulke mensen horen inderdaad soms wel in een instelling of hebben op zijn minst mentale begeleiding nodig, maar zolang ze zelfreddend zijn en geen kwaad doen aan de samenleving…

Terug
Bovenaan