De beerput van het internet

De CEO/oprichter van ons bedrijf spendeert z'n tijd tegenwoordig (onbezoldigd) voor een groot deel aan enkele goede doelen, waaronder ook een project om laptops in te zamelen voor kansarme gezinnen. Over dit project werd er pas een B2C-mail verstuurd. Een lovenswaardig initiatief waarvan ge zou denken dat niemand er iets op tegen zou hebben, toch waren er na de mailing enkele "helden" die de moeite namen om te reageren op de mail om hun mening erover te geven:

Waarom krijg ik deze SPAM mail?
Bovendien een wel echt belachelijk initiatief.
Wie is er hier 'kansarm' in België ?

Ik doneer niks en doe er NOOIT mee om dingen in te zamelen.

met als ultieme "winnaar" toch wel deze...
NEEN.

En als gij nog een keer mij ongevraagde reclame emails stuurt, als voorbeeld uw onderstaande LINKSE spam email voor luie bruine leeglopers, leg ik klacht neer bij E-cops.be.

Geen groeten,
:unsure:

De CEO/oprichter van ons bedrijf spendeert z'n tijd tegenwoordig (onbezoldigd) voor een groot deel aan enkele goede doelen, waaronder ook een project om laptops in te zamelen voor kansarme gezinnen. Over dit project werd er pas een B2C-mail verstuurd. Een lovenswaardig initiatief waarvan ge zou denken dat niemand er iets op tegen zou hebben, toch waren er na de mailing enkele "helden" die de moeite namen om te reageren op de mail om hun mening erover te geven:

Ik twijfel om :( of :mad: te zetten.
Triestig.

WTF als CEO zou ik die toch buiten zetten.
Dat die zoiets durven sturen naar de CEO

Het soms toch moeilijk te begrijpen, volgens het VB ("eerst onze mensen") hebben veel Vlamingen het zwaar en worden die over het hoofd gezien. Maar mensen helpen is kennelijk linkse propaganda en er zijn geen kansarmen in België.

We leven in een verwarrende wereld.

Ik begrijp dat die email naar extern ging? Als dat replies zijn van werknemers is het wel heel erg indeed.

Zoals ik in mijn post zei was het een B2C-mail, dus idd naar externen, met een redelijk groot bereik (zowel qua aantallen maar ook qua "soort" mensen, zoals de reacties laten blijken). Als het om internen (of B2B) zou gaan, zou het nóg erger zijn :D

Het gaat maar om een handvol (negatieve) reacties dus tov het totaal aantal verstuurde mails is dat echt wel verwaarloosbaar, maar toch kan ik er echt niet bij dat er überhaupt mensen zijn die zelfs op een mailing die ze krijgen de drang hebben over te schakelen naar hun modus van HLN-commentator.

Laatst bewerkt:
Zoals ik in mijn post zei was het een B2C-mail, dus idd naar externen, met een redelijk groot bereik (zowel qua aantallen maar ook qua "soort" mensen, zoals de reacties laten blijken). Als het om internen (of B2B) zou gaan, zou het nóg erger zijn :D

Het gaat maar om een handvol (negatieve) reacties dus tov het totaal aantal verstuurde mails is dat echt wel verwaarloosbaar, maar toch kan ik er echt niet bij dat er überhaupt mensen zijn die zelfs op een mailing die ze krijgen de drang hebben over te schakelen naar hun modus van HLN-commentator.

Sorry nu pas door wat B2C is dacht dat het iets was als BBC of BBW

Wtf. Ze zouden eens moeten weten hoeveel kansarmen er in België zijn. Zeker de laatste tijd met de energiefactuur die de hoogte in schiet.

Clouseau geeft live een protestsong (over de NL overheid en maatregelen) op de NL televisie. Geen idee wat ze over de grens moeten bewijzen.

Oooh boy. Weer een twijfelgeval of ik dit grappig of zorgwekkend moet vinden.

Het valt wel op dat gevaccineerden steeds vaker ziek worden van al deze varianten, terwijl ik en andere ongevaccineerde vrienden al bijna 2 jaar lang, absoluut nergens last van hebben gehad.
Het vaccin dient te beschermen en toch hebben gevaccineerden minder energie, en worden ze vaker ziek. In sommige gevallen krijgen ze hartritmestoornissen maar shht, niet zeggen dat dit door het vaccin komt want dit mag niet
Stop dan met testen, er is geen pandemie! Ik zie enkel een moedwillig veroorzaakte crisis in de zorg! Bedankt
💩
-politiekers!

Ik ben verward. Niet alleen vandaag maar al 2 jaar lang. Verward door zoveel tegenstrijdige berichtgeving. Daarom ga ik sinds enige tijd zelf op zoek naar MIJN waarheid. Ik volg amper nog het reguliere nieuws maar grasduin een stapje verder op het internet. Verrassend en inspirerend wat je dan te weten komt. Want ik wens geen wereld meer vol verdeeldheid, afgescheidenheid, beperking en angst.
Ik wens VERBONDENHEID en VRIJHEID en KRACHT voor ieder van jullie. Word wakker lieve mensen en ga op zoek naar JOUW waarheid. ❤️❤️❤️
Voilá, het is eruit. 😄🙏😘

Deze #waarheidszoekster hier al gepasseerd? Niemand minder dan Kathleen Aerts.

Deze #waarheidszoekster hier al gepasseerd? Niemand minder dan Kathleen Aerts.
Altijd al gedacht dat ze wat zweverig was :unsure:

Carine Knapen is ook weer op dreef, dat mens ziet ze toch echt wel vliegen... :wtf: :laugh:

ELF

Zondag 21.11 is L. dochter van W, 12 jaar en hoog-sensitief ( zoals ik ) voor het podium op het Schumanplein flauw gevallen. Ik zag het gebeuren van achter het podium en ben naar voren gesneld. Toen ik op haar hoogte was gekomen draaide ik zelf ook helemaal weg. Mijn bloedruk zakte pijlrecht naar beneden, ik werd licht in mijn hoofd en hapte letterlijk naar lucht ( dat was uiteraard voor dat ik traangas in mijn gezicht kreeg ). Het heeft niet veel gescheeld of ik was zelf ook van mijn sus gedraaid. Gelukkig heb ik de reflex gehad om een paar meter opzij te stappen en toen was het over.
Ik dacht toen al meteen aan ELF. Extreme Low Frequency.
Door alle verdere gebeurtenissen heb ik er verder geen aandacht aan besteed. Mijn focus lag meer op alles wat er rond mij gebeurde en niet ok was.

Ondertussen zijn we een goede week verder. Het gaat niet goed met mij. Ik zit weer door mijn rug. Ik krijg terug dagelijks spuiten tegen de pijn. Mijn energie staat op een laag pitje en mijn moraal zit zo ergens 6 meter onder de grond. Een constant aanvoelen dat het allemaal teveel is. " Ze kunnen mijn rug op " heb ik al een paar keer gedacht ( heel toepasselijk in dit geval met mijn hernia )
Ik heb bij mezelf en vele anderen gemerkt dat mijn gedrag anders is, dat ik verbaal agressiever ben, niet meer het toonbeeld van geduld en pacifisme. En ik wees hiervoor naar mijn omgeving en diverse negatieve zaken die zich in de persoonlijke levenssfeer afgespeeld hebben. Dit was de oorzaak maar ... is dat wel zo ?

Wel, neen. Mijn idee dat er ELF tegen ons is gebruikt is inmiddels bevestigd. Een bouwbioloog was aanwezig op de manifestatie. Hij liep in de tweede groep. De groep die zonder reden is tegen gehouden met waterkanonnen en traangas terwijl er helemaal niets aan de hand was. Daar bestaan overvloedige beelden en dus bewijzen van. Hij heeft de ELF stralen gemeten met een specifiek meettoestel.

Extreme low Frequency. Elektromagnetische straling, tussen 1 en 30 Hz ( maar soms ook in NanoTesla, frequentie die vrijwel niemand kent ) die over een afstand van 100.000 km ( maar ook van uit een busje ) kan uitgezonden worden. High tech tool die onder meer ingezet wordt voor gedragsbeïnvloeding en gedachten manipulatie. Mind control. Het is een wapen. Sonic weapons. Direct energy weapons.

En ze gebruiken het al lang ( zie artikel hieronder, met opsomming van ... sinds 1972 ). Lees aub de artikelen in de links.

------------

We worden allemaal gemanipuleerd in onze gedachten en denkpatronen met rechtstreeks effect op ons gedrag. En dat is goed gelukt omdat ik mij er niet van bewust van was. Maar ... er zijn heel wat mensen die mij beschermen, waarschuwen en helpen om inzicht te verwerven waarvoor een dikke merci. Het is een relevatie. Ik leer elke dag bij en zal nu ook handelen in functie van die kennis.

Op 23.01.2022 is er opnieuw een grote manifestatie. 256 groepen uit 10 landen. En zoals we dit ondertussen zo onderhand gewoon zijn zullen ze weer alle truuken van de foor uithalen.
Maar dezer keer zullen we er klaar voor zijn. De ELF stralen zullen door een veelheid van meettoestellen gemeten worden. Er zullen vaststellingen gedaan worden door gerechtsdeurwaarders. Als er in het publiek ELF gemeten worden, zal er meteen een dagvaarding betekend worden aan de overheid.

Wie aanwezig was op de betoging van 21.11.2021 en ook het gevoel had dat er iets niet klopte, fysiek onwel is geworden of mentaal een opdoffer heeft gevoeld, stuur een mail naar [email protected] en beschrijf wat u hebt gevoeld en/of doorgemaakt. Vertel ook hoe u zich sindsdien voelt. ELF blijft namelijk gedurende langere tijd doorwerken op celniveau. We gaan ook bewijzen verzamelen via getuigenissen.

Gezien ik de stok nu toch (weer) in het hoenderhok smijt, wil ik het ook hebben over dat andere wapen : 5 G, waar het al lang niet meer gaat over de geweldige data overdracht die het kan bewerkstelligen ( wat juist is ) maar over wat het met ons doet op cel niveau.

In Wuhan zijn in november/december 2019 18.000 5 G antennes geactiveerd. Iedere bewoner in de stad werd ziek. Velen stierven. De ziekte werd naar verluidt veroorzaakt door het novel Sars-Cov2 virus waarvan we weten dat het nog nooit in vivo werd geïsoleerd. Volgens de eigen verklaringen van Marc Van Ranst ( zie eerdere post ) hebben ze het volledige genoom van " een " corona virus dat in 1970 geÏsoleerd werd ( OC43 ) gebruikt om het novel Sars-Cov2 virus te definiëren. Seriously ?
Eigenaardig genoeg is het virus nooit buiten Wuhan geraakt. Niet in de rest van de provincie Hubei en ook niet in de rest van China.
Neen, het virus is in februari 2020 in Wuhan op de vlieger gestapt en naar Bergamo gevlogen.
Toevallig werden in februari 2020 in Bergamo, de armste buurt rond Milaan, als proefproject, 10.000 5 G zendmasten geactiveerd. We herinneren ons allemaal nog wel de schrikwekkende beelden uit Bergamo waar de mensen in bosjes dood neer vielen.
Toeval zegt u ?
Ok, dan zal ik het ook even hebben over de buurt rond de Antwerpse haven, waar tijdens het voorjaar van 2020 ook tal van 5G zendmasten zijn geactiveerd. Wat hebben we daar gezien ? De grootste besmettingshaarden. De zone kleurde volledig donkerrood.
Ook toeval ? Dat zijn dan wel heel veel " toevaligheden " op een rij.

Proximus is 2 maanden geleden begonnen met de uitbreiding van haar 5G netwerk en heeft ondertussen al aardig wat antennes bij geplaatst, voornamelijk in grote steden. En wat zien we (weer ) gebeuren ? De cijfers stijgen....
Natuurlijk is er GEEN ENKEL verband. Toch ?

En haar volgers gaan natuurlijk lekker mee loco:

Vond die reclame van proximus al verdacht. Dat ze 5G versneld uitrollen. Zal echt niet zonder reden zijn.
Veel beterschap!

Dan moeten we er voor zorgen dat we ons hiervoor sterk energetisch beschermen en beschermende half edelstenen bij ons dragen.

Ik zag gisteren een duidelijke uitleg wat grafeenoxide in combinatie met 5G kan dien. Ik hoop dat ik het terug vind.
Ik ben super HSP en woon op 100m van Hasselt station ....ik heb al lang dat ik voel wat dit met mijn gehoor en zenuwstelsel doet :angry:.

Klopt... Idioten verslijten iedereen als idioot!
Als je ziet dat onze technologie... Sinds N. Tesla... Amper is veranderd...
En Tesla de uitvinder was van anti-zwaartekracht, vrije énergie en Haarp (weers en gedragsbeinvloeding)...
Moeten die zaken toch al die tijd serieus zijn geevolueerd!

Hoe hoger die haantjes "boven ons" op de pikorde zitten... Hoe meer ze veranderen in "keizers zonder kleren"...

Ze zullen alles proberen om hun "great Reset" erdoor te krijgen...
Maar daarvoor moeten ze alle "verstandige mensen" een oor aannaaien...

Vermits er meer verstandige zijn dan idioten... Is hun plan gedoemd te mislukken !
Als " de blinden" zich door 1oog laten leiden... Lopen ze gewoon tegen een muur!

Sterkte met je gezondheid!

Deze tech en black hat tools staan 300 jaar voorop op onze gekende tech covid is all the way elf en 5 g ...targetted op hospitalen woonzorgcentra en scholen...en grote bijeenkomsten....ik vertel dit al twee jaar ......reactie?? Alleen hoongelach....waarom vielen die chinezen in wuhan dood op straat of achter hun Bureau???? Prior vaccin en 10000 5g masten full power....wake up

En op 23.01.2022 staan ze doodleuk in Brussel de demonstratie te streamen d.m.v. hun smartphone via 4G.
Die sch**ten toch in hun broek wanneer ze binnenkort een symbool '5G' op hun nieuwe smartphone te zien krijgen?

Terug
Bovenaan