De beerput van het internet

wappie...al te vaak dat woord tegengekomen zonder de betekenis ervan te weten.

Is dat iets nieuw?
Betekent gewoon marginaal?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wappie

“Het geeft een zonderlinge geestesgesteldheid aan waarbij men de weg kwijt is geraakt, of een zonderling persoon, een dwaalgeest of 'gekkie'. De term is daarmee een instrument voor karaktermoord. Het kan ook betekenen 'onder invloed van verdovende middelen verkeren' of 'niet goed wijs'.”

OG wappie Mark Peeters.

Laatst bewerkt:
Je moet de docu erover bekijken op netflix
De zuidpool dient als ijsmuur rondom de platte aarde blijkbaar 🤣

Flat_Earth_illustration.jpg
Gelukkig kan je ze goed wijzen op het belang van het tegengaan van de klimaatopwarming: als het zo ver komt dat het poolijs smelt, stroomt al het water gewoon van de aarde af.

De wappies, samengevat in één figuur en in 15 minuten:

"v" en "c" (ze wacht wellicht nog af wat de langetermijneffecten zijn van het volledig uitspreken van woorden?)
"massahypnose!"
HOLisTisCh gEZoNDhEIDsCoAcH
"zelf onderzoek gedaan!"
"eigen bronnen!"
"de stenen van de rellen waren al klaar gelegd!"
"de relschoppers die ik zag had ik eerder op de dag nog niet gezien in de betoging!"
"mijn bronnen in Australië bevestigen dat!"
"het is mijn mening!"
"En ik ben hollistisch gezondheidscoach"

En zo weten we direct wat voor iemand we voor ons hebben. Zo eentje waarvan Ingeborg zegt "te zweverig voor mij".

Dat volk zit overal hé.
Op onderstaand artikel.
Dinsdag vielen inspecteurs binnen bij pakjesdienst DPD in Lummen, kon ‘VTM Nieuws’ vaststellen. “We weten van vakbond ABVV dat er verschillende inbreuken zijn vastgesteld”, zegt ‘’VTM Nieuws’-journaliste Greet Henderix ter plaatse

Ray Cannas
de volgende stap in ons leven, de staat beslist of je u pakje krijgt voor de feestdagen.

Jurek Haw
De kassa moet gevuld blijven nu de politievakbonden staken.. anders halen ze hun dagelijks target ni om hun mensen te betalen, zowel voor hun boostervaccins en de lonen van de ministers te betalen..

Lies Fien Vannitsen-Segers
Net voor de feestdagen.
🤭
de mensen mijden winkels om “ooeee Corona te mijden “ en dan lappen ze de mensen dit . Djeezes pffff

Jonas Schauvliege
Waar gaan we nog pakjes kunnen bestellen ? Nergens ?? Das mensen pesten dat zij doen want ze raken de consument niet de bedrijven

Na enkele antwoorden dan dit

Jonas Schauvliege
aDaar hebben wij als consument niets mee te maken . De manier van werken . Wij kopen enkel wat ons aangeboden word aan het tarief dat ons aangeboden word . Maar ik heb wel . Honden eten besteld dat via dpd geleverd word dus ik verwacht dat ik dit aankrijg want anders zit mijn hond zonder eten

Denis Permentier
B post ontloopt te veel bezorgingen dan maar vanuit de overheid binnen vallen bij bedrijven die niet gelinkt zijn aan overheid.......

En kan blijven gaan

Dat volk zit overal hé.
Op onderstaand artikel.

Ray Cannas
de volgende stap in ons leven, de staat beslist of je u pakje krijgt voor de feestdagen.

Jurek Haw
De kassa moet gevuld blijven nu de politievakbonden staken.. anders halen ze hun dagelijks target ni om hun mensen te betalen, zowel voor hun boostervaccins en de lonen van de ministers te betalen..

Lies Fien Vannitsen-Segers
Net voor de feestdagen.
🤭
de mensen mijden winkels om “ooeee Corona te mijden “ en dan lappen ze de mensen dit . Djeezes pffff

Jonas Schauvliege
Waar gaan we nog pakjes kunnen bestellen ? Nergens ?? Das mensen pesten dat zij doen want ze raken de consument niet de bedrijven

Na enkele antwoorden dan dit

Jonas Schauvliege
aDaar hebben wij als consument niets mee te maken . De manier van werken . Wij kopen enkel wat ons aangeboden word aan het tarief dat ons aangeboden word . Maar ik heb wel . Honden eten besteld dat via dpd geleverd word dus ik verwacht dat ik dit aankrijg want anders zit mijn hond zonder eten

Denis Permentier
B post ontloopt te veel bezorgingen dan maar vanuit de overheid binnen vallen bij bedrijven die niet gelinkt zijn aan overheid.......

En kan blijven gaan
De vaak kwetsbare mensen, die voor zo'n pakjesdienst werken en uitgebuit worden, beschermen tegen misbruik is mensen pesten. U heeft het hier voor het eerst gehoord!

De wappies, samengevat in één figuur en in 15 minuten:

"v" en "c" (ze wacht wellicht nog af wat de langetermijneffecten zijn van het volledig uitspreken van woorden?)
"massahypnose!"
HOLisTisCh gEZoNDhEIDsCoAcH
"zelf onderzoek gedaan!"
"eigen bronnen!"
"de stenen van de rellen waren al klaar gelegd!"
"de relschoppers die ik zag had ik eerder op de dag nog niet gezien in de betoging!"
"mijn bronnen in Australië bevestigen dat!"
"het is mijn mening!"
De eerste 5 minuten denk je nog van "oké, dit is gewoon een bezorgd iemand die daardoor wat voorzichtiger is". Daarna begon de shitshow. Die hippie is duidelijk van het padje.

Weer een manier voor de regering om ons te tracken. Benieuwd of de bluetooth beter werkt dan de mrna vaccins. Je gaat zien binnenkort mag je zonder chip nergens meer binnen. #politiestaat #nietmijnregering

Weer een manier voor de regering om ons te tracken. Benieuwd of de bluetooth beter werkt dan de mrna vaccins. Je gaat zien binnenkort mag je zonder chip nergens meer binnen. #politiestaat #nietmijnregering

Waarom denkt ge dat huisdieren al jarenlang gechipt moeten worden? Toch niet voor het welzijn van die beestjes zeker? Neen, het waren al die tijd gewoon letterlijk proefdieren zodat ze hun chips op punt konden stellen om nu, jaren later, dit op verschillende manieren uit te rollen bij mensen. Weer maar eens het bewijs dat dit allemaal al heel lang op voorhand gepland was!

"Japan heeft een enorm hoge vaccinatiegraad, maar had ook extreem veel sterfgevallen. Tot een dag of 10 geleden het verbod op IVER MEC TINE werd opgeheven, waardoor Japan geen sterfgevallen meer heeft."

Mijn voorstel is om aan al die kwistenbiebels een gratis dubbele dosis Ivermectine te geven en ze geen toegang te geven tot het ziekenhuis wanneer ze bijwerkingen hebben.
Ter info: Ivermectine is een anti-parasitair geneesmiddel dat werkzaam is tegen de meeste darmwormen, parasitaire mijten en luizen. Het wordt bij de mens met name gebruikt tegen rivierblindheid, maar ook in de veterinaire geneeskunde bij onder meer paarden, herkauwers, honden en vogels.

"Japan heeft een enorm hoge vaccinatiegraad, maar had ook extreem veel sterfgevallen. Tot een dag of 10 geleden het verbod op IVER MEC TINE werd opgeheven, waardoor Japan geen sterfgevallen meer heeft."

Mijn voorstel is om aan al die kwistenbiebels een gratis dubbele dosis Ivermectine te geven en ze geen toegang te geven tot het ziekenhuis wanneer ze bijwerkingen hebben.
Ter info: Ivermectine is een anti-parasitair geneesmiddel dat werkzaam is tegen de meeste darmwormen, parasitaire mijten en luizen. Het wordt bij de mens met name gebruikt tegen rivierblindheid, maar ook in de veterinaire geneeskunde bij onder meer paarden, herkauwers, honden en vogels.
Ah weer zo'n claim vanop social media dat <insert ver land> door ivermectine alles heeft opgelost. Meestal komende van de VS-variant van de wappies waar dat een populaire fantasie is. De vorige keer was het Mexico en kwam iemand dat hier ook zeggen.

Zowel "geen sterfgevallen" als "ivermectine gebruikt" kan je dus meteen klasseren als zever als je gewoon google gebruikt. Maar dat zal niet onder eigen onderzoek vallen.

Laatst bewerkt:
Ah weer zo'n claim vanop social media dat <insert ver land> door ivermectine alles heeft opgelost. Meestal komende van de VS-variant van de wappies waar dat een populaire fantasie is. De vorige keer was het Mexico en kwam iemand dat hier ook zeggen.

Zowel "geen sterfgevallen" als "ivermectine gebruikt" kan je dus meteen klasseren als zever als je gewoon google gebruikt. Maar dat zal niet onder eigen onderzoek vallen.

MVR had vandaag nog een post daarover. Er zijn landen waar Ivermectine effectief wel er voor zorgt dat Covid-patiënten minder vlug sterven MAAR dat is dan gewoon omdat die patiënten daar dan wormen en parasieten in hun darmen hebben zitten, en als dát probleem door Ivermectine verholpen wordt dan zijn ze terug minder verzwakt waardoor ze Covid ook overleven.

Daarnet weer eens voorbeeld meegemaakt van hoe snel bestaande, vaststaande feiten een eigen leven gaan leiden bij complotdenkers.

Op een artikel over de aangekondigde 5G-veiling kwam (surprise surprise) iemand af met deze reactie:

"Oohhh, nanochip komt eraan , de complotdenkers gaan weer gelijk krijgen."

waarop ik het toch niet kon laten er op te reageren dat ik even niet kan volgen aangezien volgens de complotdenkers de chips toch al lang in de vaccins gingen zitten...

Krijgt ge deze reactie terug:

"Chip wordt in zwitserland gemaakt voor de gevaccineerden he.
It is now entering stage one clinical trials which will see it administered to 26 people in Lausanne, Switzerland...If successful, the thumbnail-sized vaccine — made of tiny microneedles that pierce the skin — could be available by 2025.
"

Eén enkele zoekopdracht op Google leert me meteen dat die zin uit een artikel komt dat gaat over onderzoek naar een pleister die de vaccinspuiten kan vervangen, een onderzoek waar ook gewoon onze reguliere media over bericht heeft en dus absoluut niet "geheim" is en natuurlijk niets met nanochips om ons te traceren te maken heeft:

Maar het zijn dus zulke zaken waar die wappies dan twee zinnen uit citeren omdat ze die niet snappen en dus totaal uit de context rukken, en die dan een eigen leven gaan leiden in hun wereldje... :unsure:

En het regent weer onwetendheid en zaken die totáál geen steek houden:

In de landen waar het minst is gevaccineerd zijn de minste besmettingen. In Europa volle bak vaccins en volle bak hospitalisaties. Vindt niemand van die "experts" dat raar? Of moeten we daarover "ook" zwijgen
Om als oudere aan covid certificaat te geraken moet je universiteire studies gedaan hebben, waarom kan het formulier dat je krijgt bij de tweede inenting niet dienen als bewijs?
:unsure:
Gister vertelde mijn apotheker dat hij voorbije vrijdag-zaterdag 600 sneltest corona had verkocht,dus je moet niet vragen hoeveel er nog rondlopen zonder vaccinatie.
Eens je gevaccineerd bent moet je nooit nog een (snel)test doen! Sure!

die hebben geen bol, doe spuwen de ene dag warm en de andere dag kou, ze weten het zelf niet, ze sussen of jutten de mensen op, we zullen wel zien en meer kan niemand.
:unsure: 🤣 !
De kans dat je de lotto wint is groter dan dat de voorspellingen van virologen en biostaticussen juist zijn !!!
😱 WAAROM HEB IK NOG GEEN LOTJE GEKOCHT?!
Gaston Foubert: Mij gaat het er enkel om dat hier veel mensen schrijven dat het altijd de schuld is van de niet-gevaccineerde mensen waarom er zo'n explosieve cijfers zijn. Om iedereen eens voor altijd hun mond te snoeren moeten er wetenschappelijke bewijzen komen anders blijven de experts als de politiekers maar zagen dat iedereen moet gevaccineerd worden anders dalen de cijfers niet. PS: ik ben (tegen mijn zin) volledig gevaccineerd daar ik regelmatig naar het ziekenhuis moet op controle.
🤔 🤨
Zodra die spuit in je gaat ben je al besmet met de variant van vorig jaar dat is ook zo bij de grieppriken als je test ben je positief
👀

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan