De beerput van het internet

Voor zie die toch ook eens graag een gezicht hadden gezien achter de wappie en anti-vaxxers:
Waren die aan het bidden tot de weergoden? Dat ze hun handen in de lucht steken.
Of was er een optreden van een schlagerzanger? 🤣

Case and point.
Ja, ik begrijp wel dat ze de manifestatie in west vlaanderen wouden houden, we hebben een traditie van goed te kunnen omgaan met idioten, elke zomer komen die 2 maanden aan een stuk naar hier dus die ene dag kon er ook wel nog bij.

Laatst bewerkt:
Voor zie die toch ook eens graag een gezicht hadden gezien achter de wappie en anti-vaxxers:
En onze vriend als organisator :love: .

Ik vraag me wel af wat die Vlaamse vlaggen met corona te maken hebben :unsure: . Grappig ook dat er een bordje is met "medisch personeel wees dapper en spreek de waarheid" :rofl: .

En onze vriend als organisator :love: .

Ik vraag me wel af wat die Vlaamse vlaggen met corona te maken hebben :unsure: . Grappig ook dat er een bordje is met "medisch personeel wees dapper en spreek de waarheid" :rofl: .
Ik hoop gewoon dat men een dikke boete krijgt wegens het gebruik van een klassieker van Pink Floyd 🤣

Ben wel ontgoocheld dat ze niet allemaal een zilverpapieren hoedje op hebben.

Tin_Foil_Hat.jpg

"yep zo is het er is. Overbevolking en ze willen de mensen uit roeien en in die vaccinaties zitten ook wssl chemische stoffen en brandende middelen wand ik had zo gezegd wat gebeurd er als ik me arm weg trek die zeiden dan word u arm verbrand door da product . Zelfde verhaal me de jurgen ze hebben hem ook van het leven beroofd wand hun verhalen en theorie klopt ook nie ze zeggen een burgemeester heeft hem gevonden bij een fiets tocht door een stinkende de geur is hem daar op af gegaan en dan een boswachter en er waren militairen hem aan zoeken dus die militairen hebben hem vermoord maar da ga da staat ook nie gaan zeggen tegen de bevolking dus das het zelfde me corona mensheid uitroeien wand in die vaccinaties zitten eiwitten de ze in de mensen spuiten hebben die vaccinaties geholpen nee hebben ze het erger gemaakt jah ze zeggen ook niet gevaccineerde liggen int ziekenhuis zijn ook gevaccineerde tussen maar da willen ze nie zeggen om da ze willen da meer mensen die chemische stoffen in ademt ook de staat eerst verplichten ze mond maskers dan weer niet om da ze willen rekken en doen alsof da ze de oplossing nie weten wand ze beginnen weer vanaf nul wand als ze echt wouden was corona al weg wand in china is het al lang weg en hier in België bijna 2 jaar en nog steeds corona dus zegt veel over België vind het allemaal raar
🤔
"

Wand, seriously?

Fuck, ik ben zo tilted nu.

Dat was één van die quotes uit Waelvis zijn post.

Ook zijn er slechts 2 punten en geen enkele komma gebruikt in die hele quote.

Die wappies zouden beter eens onderzoeken wat de gevolgen op lange termijn zijn van experimenteel taalgebruik dat nog geen officiële goedkeuring kreeg en waarbij geen gebruik gemaakt wordt van traditionele leestekens en interpunctie.

Laatst bewerkt:
Die wappies zouden beter eens onderzoeken wat de gevolgen op lange termijn zijn van experimenteel taalgebruik dat nog geen officiële goedkeuring kreeg en waarbij geen gebruik gemaak wordt van traditionele leestekens en interpunctie.
Kunnen we hem geen lid maken van BG? Toch tof. Een forum hoort een samenraapsel te zijn van verschillende meningen
😅😅

Ik moest een aantal weken geleden eens gaan eten in een restaurantje net over de grens, voor de doop van mijn petekindje dat door covid een jaar uitgesteld was.
Toch dik tegen mijn zin, was de eerste keer in anderhalf jaar en ik wist op voorhand dat het niet goed ging komen met die gekke-antivax-tokkies-schoonfamilie van mijn zus.

Ik kreeg daar ook van die straffe conspiracy verhalen te horen maar toen zelfs nog een trapje hoger in de waanzin:
Het geraas ging plotseling over afghanistan en de inwoners die we op de beelden aan die vliegtuigen zagen hangen.
Toen volgde er een preek van een half uur (waar heel het restaurant kon van meegenieten) dat dat "oplaasbare vliegtuigen" waren in een decor om ons te misleiden.
Serious man... ik heb me rechtgesteld erna en ben in de kinderhoek gaan zitten om met de klein mannen op de switch te spelen.

Ik moest een aantal weken geleden eens gaan eten in een restaurantje net over de grens, voor de doop van mijn petekindje dat door covid een jaar uitgesteld was.
Toch dik tegen mijn zin, was de eerste keer in anderhalf jaar en ik wist op voorhand dat het niet goed ging komen met die gekke-antivax-tokkies-schoonfamilie van mijn zus.

Ik kreeg daar ook van die straffe conspiracy verhalen te horen maar toen zelfs nog een trapje hoger in de waanzin:
Het geraas ging plotseling over afghanistan en de inwoners die we op de beelden aan die vliegtuigen zagen hangen.
Toen volgde er een preek van een half uur (waar heel het restaurant kon van meegenieten) dat dat "oplaasbare vliegtuigen" waren in een decor om ons te misleiden.
Serious man... ik heb me rechtgesteld erna en ben in de kinderhoek gaan zitten om met de klein mannen op de switch te spelen.
Ik leef met u mee man.
Hopelijk was het eten lekker. Zodat niet alles tegenviel 😀

Ik probeer de social media zoveel mogelijk te mijden dezer dagen.
Samen met de besmettingen gaat de bagger dat je er kan vinden pijlsnel de hoogte in.
Het kan ook zijn dat ik foute vrienden heb op FB of de verkeerde mensen volg :sneaky:
Na bijna 2 jaar coronatijd lees je nog dagelijks dingen als
"Het is maar een griep"
"Mondmaskers hebben geen nut, zeiden ze"
"Mijn immuunsysteem"
"Ik ik ik"
"..."

En het dan raar vinden dat ze (door de overheid) aan het handje moeten gehouden worden met nieuwe of terugkerende maatregelen, want het gezond verstand is ver te zoeken (of compleet afwezig). En neen, zeker niet alleen bij laaggeschoolden. Ook bij hoogopgeleide mensen of zelfverklaarde/populaire influencers en fils à papa waar het wringt dat hun populariteit afneemt of hun snoepreisjes niet kunnen doorgaan.
Echt een triestige maatschappij waarin we leven.
Ugh ik heb er zo ook 2 op mijne FB. Den ene heeft het zelfs al gehad, samen met heel zijn familie. Soms denk ik dat hij beter wat zieker was geweest.
Den 2e was nen tijd geleden bezig dat het feit dat gender en woke in de media komen 'smokescreens' zijn. Hij kon wel niet zeggen waarvoor.

Terug
Bovenaan