De beerput van het internet

Twee fans gereanimeerd tijdens bekervoetbal: hulpdiensten redden supporters in Lier en Denderleeuw

Ze zijn er weer 👏 :

Ik probeer even dezelfde denkwijze te volgen van die mensen:

Hier in het plaatselijk woonzorgcentrum zijn er ook de voorbije maanden meerdere bewoners gestorven.
Zeer opvallend is wel dat op zaterdagavond de bewoners samen naar de herhalingen van FC De Kampioenen kijken, en ja, óók die bewoners die overleden zijn keken daar naar. Ik ben er bovendien zeker van dat er de komende maanden nog meer bewoners gaan overlijden.

Is het nu nog niet duidelijk? De herhalingen van FC De Kampioenen moeten STOPPEN!!!
Dat ze bij iedereen die vanaf nu sterft dus maar eens eerst nagaan en er vervolgens ook openlijk over communiceren of die "toevallig" niet gekeken hebben naar herhalingen van FC De Kampioenen!

Ik probeer even dezelfde denkwijze te volgen van die mensen:

Hier in het plaatselijk woonzorgcentrum zijn er ook de voorbije maanden meerdere bewoners gestorven.
Zeer opvallend is wel dat op zaterdagavond de bewoners samen naar de herhalingen van FC De Kampioenen kijken, en ja, óók die bewoners die overleden zijn keken daar naar. Ik ben er bovendien zeker van dat er de komende maanden nog meer bewoners gaan overlijden.

Is het nu nog niet duidelijk? De herhalingen van FC De Kampioenen moeten STOPPEN!!!
Dat ze bij iedereen die vanaf nu sterft dus maar eens eerst nagaan en er vervolgens ook openlijk over communiceren of die "toevallig" niet gekeken hebben naar herhalingen van FC De Kampioenen!
euh, dit klinkt mij toch wel plausibeler dan sterven door de vaccinaties :sop:

Ik probeer de social media zoveel mogelijk te mijden dezer dagen.
Samen met de besmettingen gaat de bagger dat je er kan vinden pijlsnel de hoogte in.
Het kan ook zijn dat ik foute vrienden heb op FB of de verkeerde mensen volg :sneaky:
Na bijna 2 jaar coronatijd lees je nog dagelijks dingen als
"Het is maar een griep"
"Mondmaskers hebben geen nut, zeiden ze"
"Mijn immuunsysteem"
"Ik ik ik"
"..."

En het dan raar vinden dat ze (door de overheid) aan het handje moeten gehouden worden met nieuwe of terugkerende maatregelen, want het gezond verstand is ver te zoeken (of compleet afwezig). En neen, zeker niet alleen bij laaggeschoolden. Ook bij hoogopgeleide mensen of zelfverklaarde/populaire influencers en fils à papa waar het wringt dat hun populariteit afneemt of hun snoepreisjes niet kunnen doorgaan.
Echt een triestige maatschappij waarin we leven.

Hoe erg moet dat zijn? Dat het laatste wat je in je leven hebt mogen aanschouwen, een aflevering is vd kampioenen.

Weten onze politieke Pinokkio's en de hoog geleerde Virologen het nog ? Hier ziet men dat ze ons dikke blaaskens wijs maken want zogezegd meer dan de helft van de gevaccineerden liggen in de hospitalen en dat bewijst dat hun vaccinaties praktisch niet werken en dan maar met een covidpaspoort rondfladeren en nog beweren dat ge tijdens de vakantie gerust op reis kan gaan en nog wat virusjes meer kunt meebrengen . In onze bananenrepubliek wordt het nog zotter met den dag , gewoon schandalig

Ik mag hopen dat het vetgedrukte geen waar is, anders hebben we een serieus capaciteitsprobleem...

Dat is wat mij zo tegensteekt aan social media als instagram en al die influencers en whatnot. Heel hun leven staat in het teken daarvan. Werkelijk alles moet op de gevoelige plaat, elk moment in hun leven is een fotoshoot en fake staging. Zelfs hier, bij een begrafenis van een ouder, is die wellicht al dagen aan het plannen welk pakje ze gaat aandoen en welke pose ze gaat aannemen. Moet zo vermoeiend zijn om zo te leven.

Fuck wat haat ik social media en al dat fake gedoe.

Ik vind het precies niet meer. Het heeft hier ook ergens gestaan. Maar als je zijn naam op FB ingeeft, gaat de beerput open :rofl: . Hoeveel onzin op zijn wall staat. Ongelofelijk.

Yep, had een eigen horecazaak en toen hij in z'n zaal bluetooth aanzetten en enorm veel devices zag verschijnen, ging hij er van uit dat dat allemaal chips van de vaccins waren van de mensen op z'n terras :biglaugh:

Bij dat filmpje destijds ging ik er van uit dat dat toen eerder als grap bedoeld was, maar blijkbaar meent hij die dingen dus allemaal echt :unsure:

"Je bent van XXX als"

Iemand post een grapje:
Voor de mannen, als je niet veel geld hebt, neem dan een niet-gevaccineerde vriendin, je kunt haar niet meenemen naar een restaurant en ze mag niet in de kroeg. Volg mij voor meer geldbesparende tips.

En dan als reactie daarop:
Gevaccineerd of niet, wat maakt het nog uit ? Blijkbaar hebben de vaccinaties niet veel uitgehaald. Het is gewoon een chemische oorlogvoering momenteel. Maar dat gaan ze ons niet wijsmaken. Teveel mensen op onze planeet. Regeringen staan onder druk voor oplossingen te zoeken om minder belastend te zijn op het klimaat. Het kapitaal doet geen inspanningen. Dus, bevolking inkrimpen. Recent zijn Russische vliegtuigen onderschept door onze defentie, F16 piloten, daardoor afgeweken naar Nederland. Daar ook onddrschept. Wat kwamen die hier doen debk je met een gek als Putin. Waarschijnlijk nog wat Covid in de lucht sprayen ? Ben ik gek ? Denk het niet. Eerder realistisch. De modale burger houden ze momenteel dom. Rusland is al lang bezig met het aanmaken van chemische wapens. Recent zijn er enkele bewijzen van boven gekomen. Heeft de burger al een sluitend antwoord gekregen vanwaar Covid afkomstig is? Neen ! Dan was het weer afkomstig van vleermuizen, dab weer van iets anders. Een sluitend antwoord hebben we nog steeds niet gekregen!. Waarom ? Omdat ze het ons niet WILLEN VERTELLEN.
En reacties daarop:
de propaganda media zwijgt idd in alle talen …
Dit hebben we deze week ook niet vernomen zie video
https://www.youtube.com/watch?v=GCg1mGOgj-w...
idd, zo is het, maar velen zien het nog niet...
yep zo is het er is. Overbevolking en ze willen de mensen uit roeien en in die vaccinaties zitten ook wssl chemische stoffen en brandende middelen wand ik had zo gezegd wat gebeurd er als ik me arm weg trek die zeiden dan word u arm verbrand door da product . Zelfde verhaal me de jurgen ze hebben hem ook van het leven beroofd wand hun verhalen en theorie klopt ook nie ze zeggen een burgemeester heeft hem gevonden bij een fiets tocht door een stinkende de geur is hem daar op af gegaan en dan een boswachter en er waren militairen hem aan zoeken dus die militairen hebben hem vermoord maar da ga da staat ook nie gaan zeggen tegen de bevolking dus das het zelfde me corona mensheid uitroeien wand in die vaccinaties zitten eiwitten de ze in de mensen spuiten hebben die vaccinaties geholpen nee hebben ze het erger gemaakt jah ze zeggen ook niet gevaccineerde liggen int ziekenhuis zijn ook gevaccineerde tussen maar da willen ze nie zeggen om da ze willen da meer mensen die chemische stoffen in ademt ook de staat eerst verplichten ze mond maskers dan weer niet om da ze willen rekken en doen alsof da ze de oplossing nie weten wand ze beginnen weer vanaf nul wand als ze echt wouden was corona al weg wand in china is het al lang weg en hier in België bijna 2 jaar en nog steeds corona dus zegt veel over België vind het allemaal raar
🤔

Hier nog wat toffe reacties over dat hln artikel, dat er wereldwijd 5 miljoen coronadoden zijn:

voledig akkord met Ja Rodrigus, dit kan nog jaren duren. Want eigenlijk is het gewoon een grote opruim actie.’

Marc nevelsteen, en hoeveel sterven er elk jaar door de griep ? Maak dat ook eens bekend!!!’

‘goed voor klimaat en overbevolking aarde’

Terug
Bovenaan