De beerput van het internet

Ik heb chemtrails moeten googlen. WTF.
Tijdens corona waren er maar weinig te zien door het weinige vliegverkeer. Daarom hebben de elite beslist om rechtstreeks ons gedrag te sturen via massale vaccinatie. Werkt efficiënter en je kan chips mee inbrengen.

Maar niet met mij, ik ben geen schaap ik spuit die zever niet in. :unsure:

Ik ga ‘m al preventief linken want er gaan weer wat pareltjes tussen zitten volgens mij.

Ik ga ‘m al preventief linken want er gaan weer wat pareltjes tussen zitten volgens mij.
Proficiat met uw winst he

Ik heb zo'n verhaal gehoord,van bij mijn vriendin op het werk, die wou dat ze behandeld werd met handschoenen, want er zouden eiwitten van het vaccin kunnen overspringen via de handen :unsure:

Onafhankelijke wetenschappers zeggen dat het propaganda is, magnetisch veld is al 25% gezakt, poolwissel is aan de gang, de mens heeft nauwelijks impact enkel aan eigen gezondheid. Rechtvaardig stelen door de elites door angst en leugens te vespreiden, armoede en verdeeldheid staat op agenda 2030..Grote crisis 2030 komt eraan. Be prepared!
Wacht tot die overmorgen op VTM 4 naar de documentaire "The Core" gekeken hebben.

Ik hoop wel dat nu het CST ingevoerd wordt in de horeca, de wappies hun vrije tijd in het weekend mss eens gebruiken om een cursus grafisch design te gaan volgen. Om een of ander reden zijn die "plaatjes" met spreuken en statistiekjes die ze altijd zo gretig delen, altijd van zo'n erbarmelijk niveau waarmee ge zelfs in 1998 op de cursus "Paint voor Beginners" van de Seniorenbond terug naar huis zou worden gestuurd wegens "hopeloos".

Ik hoop wel dat nu het CST ingevoerd wordt in de horeca, de wappies hun vrije tijd in het weekend mss eens gebruiken om een cursus grafisch design te gaan volgen. Om een of ander reden zijn die "plaatjes" met spreuken en statistiekjes die ze altijd zo gretig delen, altijd van zo'n erbarmelijk niveau waarmee ge zelfs in 1998 op de cursus "Paint voor Beginners" van de Seniorenbond terug naar huis zou worden gestuurd wegens "hopeloos".
die hebben daar geen tijd voor, te druk met het systeem te bestrijden.

Twee fans gereanimeerd tijdens bekervoetbal: hulpdiensten redden supporters in Lier en Denderleeuw

Ze zijn er weer 👏 :

Er zullen meer volgen hopelijk lopen die ook goed af

Geen alcohol niet meer serveren op voetbalwedstrijd dat gaat veel minder miserie meebrengen.

Een gevolg door de vaccinaties en meerdere zullen volgen.!

Twee fans gereanimeerd tijdens bekervoetbal: hulpdiensten redden supporters in Lier en Denderleeuw

Ze zijn er weer 👏 :

Een gevolg door de vaccinaties en meerdere zullen volgen.!

Sure. Makes a lot of sense.:thinking:

Terug
Bovenaan