Ik moet echt stoppen om voor de lol van die complotzever te gaan lezen want ben nu beland op zo'n pagina van ene die ook in flat earth gelooft, en als ge dan die discussies gaat lezen die hij heeft met z'n volgers over hoe de aarde plat is en omringd wordt met muren van ijs waarachter de elite zoals de cabal enz leeft in een andere wereld. Gewoon echt mind blowing...
David Sorensen. 246.547 vind-ik-leuks · 22.102 personen praten hierover. Visit StopWorldControl.com to help build a better world!
www.facebook.com
Die kerel is volgens mij trouwens een echte ster in wappieland, want het is ook de oprichter en bezieler van deze site boordevol nuttige informatie om ons wakker te maken:
Experts from the World Health Organization, United Nations, British Secret Services & the Military reveal a criminal agenda for worldwide tyranny
www.stopworldcontrol.com
Enfin, als iemand zijn nobel doel wil steunen, op z'n site vindt ge de nodige info terug om een gift te doen. Ze hebben nog maar 50.000 euro nodig om hun werk te kunnen verder doen want anders dreigen ze hun huis, kantoor en filmstudio te verliezen aangezien ze uiteraard van dotaties leven en reeds 12 maal moesten verhuizen