De beerput van het internet

Bij de reacties op het overlijden van die man op Extrema Outdoor, is het ook weer huilen met de pet op. :unsure:

Het ergste van al is dat het merendeel van de mensen die zulke domme, belachelijke en schandalige opmerkingen maken, dat gewoon onder hun eigen identiteit doen en dus niet als anonieme tr0ll. Ik vraag me echt af hoe die mensen bekeken worden door hun omgeving, want familie, buren, collega's, ... zien zulke zaken dan toch ook passeren?

Je ziet ook gewoon de grote ironie van onze tijd: iedereen heeft bijna alle informatie beschikbaar, via pc en smartphone. Maar toch kan een groot deel mensen de betrouwbaarheid niet inschatten, of gebruikt het die middelen om enkel wat social media te gebruiken.

Zoals ook die André hierboven die "meent dat in Zweden of Noorwegen je pas na de vijfde spuit als volledig gevaccineerd wordt beschouwd" (letterlijk door een Google search te ontkrachten) maar wel vreemde filmpjes gelooft, waar ze dan in verklaren dat na 3 vaccins je dood bent. Geen idee waarom ze dan nog een 4de en 5de in dat lijk steken eigenlijk. Als we @zarathustra niet meer horen weten we genoeg!
Om ECHT ECHT EEEEEEECHT zeker te zijn. :unsure:

Bij de reacties op het overlijden van die man op Extrema Outdoor, is het ook weer huilen met de pet op. :unsure:

Het ergste van al is dat het merendeel van de mensen die zulke domme, belachelijke en schandalige opmerkingen maken, dat gewoon onder hun eigen identiteit doen en dus niet als anonieme tr0ll. Ik vraag me echt af hoe die mensen bekeken worden door hun omgeving, want familie, buren, collega's, ... zien zulke zaken dan toch ook passeren?
Die mensen zijn waarschijnlijk zo dom dat ze niet beseffen dat iedereen met hen lacht…

Reactie op een Knack-artikel dat België een van de weinige Europese landen is waar je wettelijk je kinderen nog mag slaan:

Beter berichten over het wereldwijde misbruik, kinderarbeid, kinder- en organenhandel, geaborteerde foetussen die gebruikt worden binnen Big Pharma. Verkoop van Adrenochroom door de Cabal, enz… enz…
Duizenden malen erger dan de pedagogische tik maar daar wordt over gezwegen. 😒

Uiteraard van iemand met zo'n filter op de profielfoto van "I trust my immune system". Want als je vatbaar bent voor onzin, ben je dat meteen voor alle onzin.

Haha, “de Cabal”
Er heeft iemand te veel naar de Blacklist gekeken geloof ik:p

Vorig weekend was ook wel een topper, met die herdenking van 9/11 kwamen alle complotdenkers terug boven …

Die reacties ivm dat Wk wielrennen in Brugge nu zijn ook soms pareltjes.

Haha, “de Cabal”
Er heeft iemand te veel naar de Blacklist gekeken geloof ik:p
Man, man, man. Als je Cabal opzoekt kom je toch gigantische zever tegen waar sommigen waarschijnlijk in geloven. 😂

Ook al lijken de Cabal-leden op mensen zoals jij en ik, ze zijn genetisch anders dan de gewone mens. Dat heeft met hun herkomst te maken. Die bloedlijnen zijn extreem belangrijk voor de Cabal en ze zorgen dat hun bloed niet te veel ‘verdund’ wordt met het DNA van gewone stervelingen. De term blauw bloed kun je trouwens vrij letterlijk nemen. Waar ons bloed bruin kleurt zodra het in contact komt met zuurstof, kleurt hun bloed blauwig-groen. Dit komt omdat er meer koper in hun bloed zit.

Man, man, man. Als je Cabal opzoekt kom je toch gigantische zever tegen waar sommigen waarschijnlijk in geloven. 😂

Ook al lijken de Cabal-leden op mensen zoals jij en ik, ze zijn genetisch anders dan de gewone mens. Dat heeft met hun herkomst te maken. Die bloedlijnen zijn extreem belangrijk voor de Cabal en ze zorgen dat hun bloed niet te veel ‘verdund’ wordt met het DNA van gewone stervelingen. De term blauw bloed kun je trouwens vrij letterlijk nemen. Waar ons bloed bruin kleurt zodra het in contact komt met zuurstof, kleurt hun bloed blauwig-groen. Dit komt omdat er meer koper in hun bloed zit.
Ik zou dat niet zomaar als zever afdoen. Ik ken ergens een bevolkingsgroep die zich beter voelt als de rest, en nu blijkt dat die meer PFOS in hun bloed hebben. :unsure:

Carine Knapen is na wat stilte deze zomer, ook weer terug haar oude zelve:

VOORSPELLINGEN....

In bijlage link een debat op een Chinese zender van 25.08.2021 ( met Franstalige ondertitels ). Als dit waar is zijn we nog niet jarig.
Wat vooral onrustwekkend is, is dat door artsen en wetenschappers in tal van andere landen al vele maanden hetzelfde voorspeld wordt.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze allemaal ongelijk hebben!

wie 1 inenting heeft gehad ( 40 miljard spike proteïnen ) kan nog een tijdje leven, wie 2 inentingen heeft gehad ( 100 miljard spike proteïnen ) zal snel sterven; vanaf eind oktober zullen we de gevolgen zien in de US, de UK en Israël ( de voorlopers) en nadien in alle andere landen, tegen eind volgend jaar zal een groot deel van de wereldbevolking overleden zijn. Mensen zullen heel erg bang worden, de economie zal instorten, er zal een wereldoorlog uitbreken, wie kan overleven zonder vaccin tot eind 2025 zonder gras te moeten eten, zal er door komen.

De reacties in de thread zijn minstens even goed, alvast een kleine random bloemlezeing:
Bedankt alvast voor de uitleg Carine 👍
Ok wat moet er dan gegeten worden?
Tja alle dagen rijst?
Het moet nog haalbaar zijn..
Suggesties?
Zoveel mogelijk inslaan, als het ergens begint toe te slaan (sterfgevallen) , begin ik eraan.
Prof. Bhakdi bij ons in Duitsland heeft ook gezegd onlangs dat dubbel gevaxten hun testament moeten maken.
Hetgeen die mens verteld, vrezen we eigenlijk al lang...ik ben sowieso voorbereid 👍
1) op tijd samen komen met gelijkgestelden, daar krijg je een hoop info
2) in de veronderstelling dat ze (want de regering geloof ik nooit) ons (niet gevaxx) verbieden om te shoppen : ik ben al maanden aant hamsteren....
3) noteren waar je kan blijven winkelen als die tijd er zou aankomen
4) weten wie de andere niet gevaxx in je straat of omgeving zijn zodat je elkaar kunt helpen
5) eigenlijk "the worst case scenario" in gedachten houden
Hopelijk is dit NOOIT nodig maar...een voorbereid iemand is er 2 waard.
💪💪💪💪
Hoop dat ze het mis hebben, ik kan en wil dit niet geloven 😢
Dat betekend dat we veel familie , buren en vrienden gaan verliezen!
Mich, iedereen die geduld heeft en op zijn luie reet blijft zitten wachten tot anderen het probleem oplossen mag wat mij betreft verrekken. Al diegenen die zich jaren geleden hier op hebben voorbereid zullen het overleven. Ik heb heel veel geduld gehad maar 5 jaar geleden beseft dat het tijd was om te handelen.

Binnen haar fanclub is er dan iemand die het toch ietwat genuanceerd probeer te bekijken
waarom luisteren jullie toch naar doemscenario's van mensen die zichzelf belangrijk proberen te praten? (jou bedoel ik niet liefste Carine)

UITERAARD maakt een vaccin of prik, zeg maar eender welke medicatie je immuunsysteem ea kapot, dat weten we al jaren, dat is niets nieuws

en UITERAARD zullen er in de herfst dus weer meer mensen sterven door geprikt te zijn, zeker nog eens in combinatie met griepprikken, dat zijn de mensen die zwak, ongezond en gestrest zijn = de klassieke risicogroep - hoeveel dat is weet NIEMAND en ook niet een 'expert'

experten... hebben we niet gezien wat ze kunnen aanrichten met hun voorspellingen?

door te luisteren naar dergelijke praat riskeren jullie allemaal jezelf te verzwakken met die extra stress

ik zie in mijn praktijk ALLE mensen met een zwaar vitamine C tekort door de 'gewone' corona stress en weet dus waarover ik praat

lieve mensen verzorg jezelf en dompel je niet onder in negativiteit, zo trek je net die negatieve dingen aan

Maar die wordt door medefans natuurlijk meteen terug wakkergeschud:
Ja, steek je kop maar in het zand. Alsof dat zal helpen wanneer het zover is.

Straks toch maar even langs de Aldi voor wat extra pakken wc-papier! :unsure:

De reacties in de thread zijn minstens even goed, alvast een kleine random bloemlezeing:

Binnen haar fanclub is er dan iemand die het toch ietwat genuanceerd probeer te bekijken

Pijnlijk om te lezen wel, er zijn dus echt een hoop mensen die denken dat tegen eind dit jaar een groot deel van de gevaccineerden dood zullen zijn. Ik hoop toch echt dat er iemand op dat moment dit soort claims eens opgraaft, maar er zal dan wel een of ander nieuw gegeven zijn dat dit verklaard. Een beetje zoals die gekke sektes en het eind van de wereld.

Pijnlijk om te lezen wel, er zijn dus echt een hoop mensen die denken dat tegen eind dit jaar een groot deel van de gevaccineerden dood zullen zijn. Ik hoop toch echt dat er iemand op dat moment dit soort claims eens opgraaft, maar er zal dan wel een of ander nieuw gegeven zijn dat dit verklaard. Een beetje zoals die gekke sektes en het eind van de wereld.

Als binnen een paar maanden iedereen nog gewoon leeft dan is dat toch hét bewijs dat men die derde prik gebruikt heeft om de eerste twee vaccins onschadelijk te maken omdat men merkte dat de wakkeren hun plannetjes doorhadden, en men dus vlug alle sporen wou wissen!

André is ook zo'n typische oude mens die in Thailand zijn liefde is gaan beproeven. Zijn FB staat dus vol hoe mensen gaan sterven aan de vaccins. Hij heeft er zelfs een video over gezien:
en wat denkt André dan? Dat ze de mensen zo willen uitroeien en dan enkel overblijven met de marginale die moeite hebben met regels volgen? :unsure: Strak plan Andréke!

Na aankondiging van de btw-stijging in de horeca:
Straks iedereen met frigobox op stap en kakken tussen de struiken
Horeca gaat eerst zeuren dat ze moeten sluiten door corona , nu mogen ze open en dan gaan ze 1 maand/14 dagen sluiten om op vakantie te gaan . Wellicht van de corona steun !
Waarom moeten die zelfstandigen alles doorrekenen? Wij, particulieren, kunnen dat niet en houden dus minder over op 't einde van de maand. Ik overweeg ook om zelfstandige te worden, als ge ziet wat die allemaal in kosten (kunnen) brengen.

is die nu niet gewoon professioneel aan het trollen?

Als binnen een paar maanden iedereen nog gewoon leeft dan is dat toch hét bewijs dat men die derde prik gebruikt heeft om de eerste twee vaccins onschadelijk te maken omdat men merkte dat de wakkeren hun plannetjes doorhadden, en men dus vlug alle sporen wou wissen!
maar die 3rde prik gaat niet standaard gegeven worden hé

ben wel echt benieuwd wat ze dan gaat zeggen

Ik heb alvast een pot appelmoes gekocht. Je weet toch maar nooit, dan overleven mijn kinderen toch nog een dag of twee zonder hun ouders (vijf dagen als de ijskar blijft rondkomen).

"Coronavaccin veilig en werkzaam bij kinderen van 5 tot 11 jaar", maar lang niet zeker of we hen ook zullen vaccineren

Dat een vaccin veilig en werkzaam wordt bevonden is een goede zaak in het geval van risicopatienten:

Als het kan geïdentificeerd worden welke groepen er met noodzaak moeten gevaccineerd worden, waarom niet dan? Er is niemand die zegt dat we in bulk kleuters gaan vaccineren op dit moment. En voorspellingen naar de toekomst toe waag ik me niet meer.

Terug
Bovenaan