De beerput van het internet

Websites zoals "VIPnieuws" passeren continu op mijn Facebook met zeer "catchy" clickbait dat eigenlijk totaal non-nieuws is. Dan moet je je bedenken dat mensen betaald worden om die flutartikels te typen en posten. Wellicht onderbetaalde pas afgestudeerde journalistiekstudenten die nergens anders aan de bak geraken en met deze bezigheid maar wat aanmodderen?
Zouden de advertentiekosten van zo'n flutwebsite echt opwegen tegen de tijd en moeite voor zo'n artikels te schrijven? Merkwaardig ook dat het algoritme van Facebook getriggerd geraakt door zo'n clickbait rommel. Dat is toch degradatie van hun platform? Ik heb de indruk dat dat aan het verergeren is. Waar er vroeger soms nog wat interessants van vrienden te zien was is het nu quasi grotendeels deze rommel. Of van die overacted couplepranks met een miljoen likes :wtf:

Interessant artikel trouwens op Tweakers over de schadelijkheid van sociale media de beerput op onze tieners.

WSJ: Facebook weet door eigen onderzoek dat Instagram schadelijk is voor tieners

Julien stelt hier even zijn kennis over het vak aardrijkskunde ten toon.

Julien zijn uitleg doet mij direct denken aan een gelaagd verdedigingswerk :unsure:

CDo_yuuBaypRauh_FtblahO9sslirHUmHGdQddS96Tw6LL3UNhrC93wnp3Omnsanr_CFuLtKbYi0ZsG3arTgp6OMYrgze8IHLlK0wP-wzac1E_SBKQB2U5I=w1200-h630-p-k-no-nu

Grens na grens dicht!

Kan kloppen voor "groot Parijs" (niet gecheckt). Maar de dorpsgrenzen sluiten :laugh: , Julien is waarschijnlijk gepensioneerd.

Doet me trouwens aan iets denken, ik denk dat ten tijde van de vorige Amerikaanse verkiezingen er zo'n mini-relletje was op twitter of facebook over de verkiezingsfraude in Georgia: zo'n Sherlock Holmes had gevonden dat er veel meer stemmen waren uitgebracht dan de bevolking van Georgia!! Het vuile liberale complot was zo schaamteloos.

Spijtig genoeg had hij de bevolking van het land Georgië opgezocht.
Ik herinner me nog een bericht uit 2008, waar een Amerikaanse tiener uit Georgia zich afvroeg waar de Russen zaten met hun tanks.

Zouden de mensen van zo'n site het echt menen of trollen die ook maar wat :unsure: .

Ik denk dat ge dat gewoon kunt vergelijken met het principe van een sekte: degenen die de bron der bron is van zo'n zever die zal heus ook wel weten dat dit zever in pakskes is, maar dan gewoon weten dat er genoeg mensen zijn die dat wel geloven en dus op internet plaatsen en verspreiden.

As Snyder points out, the global shortage of workers -- now widely reported across the world -- can only really be explained if a large number of working-aged adults are no longer with us.

Misschien kan ik dezelfde link leggen naar het feit dat ik geen lief heb. Een groot aantal vrouwen is gewoon dood :unsure:

Is it possible that hospitals are systematically murdering people and secretly disposing of their bodies in order to cover up massive covid vaccine deaths?

Moh allé, hoe zot moet ge al niet zijn om dat te geloven of om dat te schrijven :unsure:

Moh allé, hoe zot moet ge al niet zijn om dat te geloven of om dat te schrijven :unsure:
Mensen hebben geen idee wat er standaard al fout loopt in een ziekenhuis.

Laat staan dat die nog eens in complot zouden zitten om geniepig mensen te vermoorden en te laten verdwijnen. 😂

Altijd ook wel zo die suggestieve open vragen natuurlijk.

Langs elk kanaal zien we de bewijzen van incompetentie van bijvoorbeeld de overheid, maar dit gaan ze wel kunnen regelen én stilhouden.

Omdat de belachelijke meningen en complottheorieën niet altijd over Corona moeten gaan:

Wat de weermanipulatie betreft: na de zware overstromingen in het Ahrthal ( Eifel) mochten er de eerste dag geen hulpverleners binnen, mochten inwoners die gespaard waren gebleven geen drones boven het gebied laten vliegen om te zien wat er juist gebeurt was en vlogen er die morgen legerhelikopters over samen met een Airbus!!!??? Waarom?? Er was ter plaatse 1 reporter van het Fuellmich team die dit van de lokale mensen heeft opgevangen.Is dit een nieuw soort oefening om een oorlogsspeeltje te testen? Of gaan ze dit deze winter ook eens proberen om alles weer plat te leggen??

Reacties:

Christoph:
Laatste tijd ook heel veel mensen die achter het stuur onwel worden veel sterkte aan de familie het zal zeker geen drugs zijn zei er maar zeker van , van die vieze vaccinatie

André :
GIFSPUITJE GEHAD NEEM IK AAN. DE GROOTSTE DOODSOORZAAK TEGENWOORDIG. MAAR DE LEUGENMEDIA VEEGT DAT LIEVER ONDER DE MAT ALS PROPAGANDAMACHINE VAN DE WERELDMAFIA EN HAAR WERELDWIJDE GENOCIDE.

Inderdaad en dan de medialeugens dat het ongevaxten zijn in het ziekenhuis. De schapen die maar een of twee spuiten hebben gekregen en daardoor in de ziekenhuizen terecht komen worden door de overheden of big pharma nu als ongevaccineerd gebrandmerkt om het dodental naar beneden te drukken en om gevaxten tot een derde, vierde, vijfde spuit te dwingen om hun vaccinatiepas te krijgen. Ik meen dat in Zweden of Noorwegen je pas na de vijfde spuit als volledig gevaccineerd wordt beschouwd.

Ik vraag me af hoe je als wetenschapper niet hopeloos moedeloos wordt dat er zoveel domme mensen rondlopen. Het is 1 ding om niet te geloven in vaccinatie (omdat je niet begrijpt hoe het werkt), maar om dan de meest van de pot gerukte zever er over te vertellen?

André is ook zo'n typische oude mens die in Thailand zijn liefde is gaan beproeven. Zijn FB staat dus vol hoe mensen gaan sterven aan de vaccins. Hij heeft er zelfs een video over gezien:

indeed, as Dr. Sean Brooks had said in a video :"the first shot lowers ur immune system with 15%,the second shot lowers it with 35%, the booster shot will kill you"

Je ziet ook gewoon de grote ironie van onze tijd: iedereen heeft bijna alle informatie beschikbaar, via pc en smartphone. Maar toch kan een groot deel mensen de betrouwbaarheid niet inschatten, of gebruikt het die middelen om enkel wat social media te gebruiken.

Zoals ook die André hierboven die "meent dat in Zweden of Noorwegen je pas na de vijfde spuit als volledig gevaccineerd wordt beschouwd" (letterlijk door een Google search te ontkrachten) maar wel vreemde filmpjes gelooft, waar ze dan in verklaren dat na 3 vaccins je dood bent. Geen idee waarom ze dan nog een 4de en 5de in dat lijk steken eigenlijk. Als we @zarathustra niet meer horen weten we genoeg!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan