De beerput van het internet

IMG-20210910-075229-428.jpg

:unsure::unsure::unsure:

En voor zover ik weet zitten op die app geen trollen.

EDIT: was een post van gisteren, en daar zijn dus echt serieuze reacties op gekomen. :unsure::unsure::unsure:

IMG-20210910-080318-989.jpg
Denk dat die man gewoon verbaasd was dat er een volledige zoo met dieren aan het spelen was op het speelplein. Misschien was hij van de plaatselijke dierenbescherming?

Quote vanop facebook:

😂😂😂😂😂

Ik ben niet tegen homo's maar ik ben er tegen dat ze kinderen opvoeden alsof het normaal zou zijn dat hetzelfde geslacht bij elkaar hoort, als dat natuurlijk zou zijn had de natuur er wel voor gezorgd dat ze zich konden voortplanten, aangezien dit niet zo is, is het onnatuurlijk en niet normaal. Niet normaal maken wat niet normaal is.

😂😂😂😂😂😂

Quote vanop facebook:

😂😂😂😂😂

Ik ben niet tegen homo's maar ik ben er tegen dat ze kinderen opvoeden alsof het normaal zou zijn dat hetzelfde geslacht bij elkaar hoort, als dat natuurlijk zou zijn had de natuur er wel voor gezorgd dat ze zich konden voortplanten, aangezien dit niet zo is, is het onnatuurlijk en niet normaal. Niet normaal maken wat niet normaal is.

😂😂😂😂😂😂
Top. Dat is hetzelfde als zeggen: ik ben maar tegen 2 dingen in het leven, tegen rascisme en tegen zwarte mensen.

Arme Marc

Marc Spandel

Je kan wel 'medelijden' hebben met proefdieren, maar dat wil niet zeggen dat je jezelf dan óók maar als 'proefdier' moet beschikbaar stellen uit... 'solidariteit'! Als iemand in een draaikolk springt in de gedachte dat hij zo in de hemel terecht komt. Ga je er dan óók in springen uit 'solidariteit', of gebruik je dan je verstand?

Gelukkig hebben we Freddy nog die doorheen de mist kan kijken, daar heeft de Hugo niet van terug

Freddy Henslegers

hugo luysterman egoîsten laten zich vaccineren om te kunnen fééééééésten.

Eric laat zich liever niet volspuiten door de Brusselse zakkenvullers

Eric Leysen

Mevr. Vandereycken. U begrijpt blijkbaar niet dat een gevaccineerde persoon evengoed positief kan zijn dan een niet-gevaccineerd persoon én evengoed iemand kan besmetten. Maw, een covidpas is een regelrechte leugen en dient tot niets. Net als het vaccin dat blijkbaar na drie maanden al niet meer effectief genoeg is. Zo blijkt door de gevaccineerde personen die opgenomen worden. En aan de ondertussen vierde spuit in Israël. Laat u maar beliegen en volspuiten door de zakkenvullers uit Brussel.

Wesley zat ondertussen al om 10:30 aan zijn 8ste Cara

Wesley Kenis

Hahahaha als je gedro ken he t mag je niet meer met de auto rijden.. en hoeveel zatlappen nemen "binnewegen" om niet betrapt te wordne...alsof een pasje het virus de wereld gaat uithelpen...is het daarom fat er steeds meer chzuffeurs gaan lopen na ongevallen?? Verantwoordljjkheid zeker, net als de massa chauffeurs ZONDER rijbewijs dat toeneemt. Het enige dat telt is: bewijs dat je genoeg antistoffen hebt, al de rest is "theorie"!!!!

Freddy stelt eindelijk de echte vragen! Jammer genoeg niet aan Mr. Google want dan had hij na 2 minuten een antwoord gehad

Freddy Cardoen

Heeft iemand zich al eens afgevraagd welke stoffen in het vaccin zitten , men spuit maar zonder de wettelijke vermelding zoals bij andere geneesmiddelen nodig is .

Ik ga ondertussen mijn ogen uitspoelen met javel en de nieuwste cd van Niels Destadsbader on repeat zetten de komende 2 uur om toch enig gevoel van niveau te ervaren.

Ik ga ondertussen mijn ogen uitspoelen met javel en de nieuwste cd van Niels Destadsbader on repeat zetten de komende 2 uur om toch enig gevoel van niveau te ervaren.
Zoals Urbanus zou zeggen: een Valiummeke pakken en een Jommeke lezen, kwestie van het verstand even op nul te zetten.

Ook de artikels met dikkerdjes foto's van de Vlaamse onsuccesvolle Justin Bieber blijven niet gespaard.

Vezels en vitaminen zijn overrated volgens Annette. Mijn darmen hebben spontaan een obstructie gekregen na het lezen van haar bericht.
Annette van Meervelde

Wij eten een eiwitrijk dieet, nog nooit zo goed gevoeld , veel vlees en bijna geen groenten en fruit.

Ook deze parel van enkele dagen geleden mocht niet ontbreken.

Het plot:

De persoon met de rode cirkel zocht een grote container (je kent ze wel, van die grote gele om bv bouwafval in te gooien). "Maar Carrion", hoor ik jullie al denken, "Daar is toch niets vreemd aan.". En dat klopt beste forumvrienden. Echter wou deze persoon de container het liefst gratis. En niet alleen moest deze gratis zijn en gratis geleverd worden. Ook moest deze, nogmaals gratis, weggenomen worden en leeggemaakt worden.

Uiteraard komt er vrij weinig normale reactie op buiten een paar 😂 emoji's die als reactie kwamen. Waarop de eerder genoemde zich een beetje kwaad maakte.

image-123986672.png

Laatst bewerkt:
Ah, die soort.

In die genre is rond de zomerperiode de meest voorkomende:

ik zoek europaletten
gratis
in perfecte staat
allemaal van dezelfde soort
en je moet ze nog komen brengen

En dan boos worden als de mensen er eens goed mee lachen.

Picky beggars op FB - vreselijk

Die commentaren op Facebook bij iets over de coronapas blijven toch geweldig. Een selectie, maar zo zijn er 100'n posts.

dat vaccin en dat masker staan IN DE BIJBEL en het is in REVELATIONS 13.18 en dienen corona pas is het begin ervan en ge gaat NIETS nog kunnen kopen of verkopen zonder dat ge THE MARK OF THE BEAST hebt genomen en dat is het vaccin = revelations 13.18 en we zijn op weg naar THE NEW WORLD ORDER for REAL
🙂

Iemand die niet weet wat een technocratie is:
Als een vaccin niet werkt, waarom zou een vaccinpas dan in Godsnaam werken?
Zijn jullie dan werkelijk zo dom om niet te zien dat we naar een Technocratie gaan met deze passen?
🤦‍♀️
🤦‍♀️

Straks wordt alles in jullie plaats bepaald. Wat jullie eten, drinken, lezen, waar jullie naar kijken en wanneer. Wat is er nodig om jullie wakker te krijgen???

order out of chaos. En die zal er komen denk ik en zo onwrichtend mogelijk. Complete chaos waarin zij hun oplossing aanbieden en de schapen die met open armen zullen aanvaarden. Kwestie van als redder van de mensheid te verrijzen, een systeem waarin elke vorm van vrijheid gemonitord, getraceerd en indien nodig bestraft wordt. Dichter bij een dystopische samenleving zal je niet raken. Een verkeerd woord van Jerome Powell of Yellen is genoeg. Er is reeds sprake van tapering op het einde van dit jaar. The hour is nigh.

Die commentaren op Facebook bij iets over de coronapas blijven toch geweldig. Een selectie, maar zo zijn er 100'n posts.

Iemand die niet weet wat een technocratie is:
Volgens mij hebben die toch veel films gekeken :rofl: Langs de ene kant erg vermakelijk dat een bende idioten zo'n zever kan uitkramen, langs de andere kant toch wel sneu dat er toch nog zoveel idioten zijn in de wereld.

Websites zoals "VIPnieuws" passeren continu op mijn Facebook met zeer "catchy" clickbait dat eigenlijk totaal non-nieuws is. Dan moet je je bedenken dat mensen betaald worden om die flutartikels te typen en posten. Wellicht onderbetaalde pas afgestudeerde journalistiekstudenten die nergens anders aan de bak geraken en met deze bezigheid maar wat aanmodderen?

Marc maakt zich duidelijk al klaar om de hoofdrol te spelen in het volgende seizoen van De Rechtbank. Hier gaat Peter D'Hondt niet van terughebben. Zou Marc reeds doorhebben dat je in de winter ook niet illegaal bezig bent als je een sjaal voor je gezicht draait? Enkel God heeft hier het antwoord op.

Marc Spandel

Een komisch gevolg voor de stelling: "de mensen die een masker willen dragen mogen dit en die er geen willen dragen mogen dit ook!". Goed voor criminelen en overvallers die onherkenbaar willen zijn, want zij mogen dan officieel de wet omzeilen en wél een masker dragen! Geeft veel meer kansen op vrijspraak wegens 'procedurefouten'. :)

Een andere Marc maakt het met zijn naam net iets té makkelijk om er grapjes over te maken. Hopelijk doet hij in de lagere school alvast goed zijn best in de les Nederlands, het zal nodig zijn.

Marc de peuter

Covid safe ticket.terugdraaien?even app aanpassen.gaat dat?

Julien stelt hier even zijn kennis over het vak aardrijkskunde ten toon. Was er maar een plaats waar je die twee cijfertjes ivm het aantal inwoners snel kan controleren. Hopelijk gaat hij zijn afrekening iets beter natellen.

Julien van Ghent

Herbekijken verplichte mondmaskerdracht is een optie. De landgrenzen , gemeenschaps-, gewest-, provincie-, stads- gemeente-, dorps- sluiten is ook een optie. België telt minder inwoners dan bvb Parijs. Think again! De afrekening volgt.

Marc maakt zich duidelijk al klaar om de hoofdrol te spelen in het volgende seizoen van De Rechtbank. Hier gaat Peter D'Hondt niet van terughebben. Zou Marc reeds doorhebben dat je in de winter ook niet illegaal bezig bent als je een sjaal voor je gezicht draait? Enkel God heeft hier het antwoord op.

Alhoewel Marc het niet slim bedoelde, heeft Marc érgens wel gelijk want het blijven dragen van mondmaskers als de verplichting wegvalt, vereist dat juridisch gezien de puntjes wel nog op de i gezet moeten worden aangezien dat in theorie indruist tegen de zogenaamde "boerkawet".

Julien stelt hier even zijn kennis over het vak aardrijkskunde ten toon. Was er maar een plaats waar je die twee cijfertjes ivm het aantal inwoners snel kan controleren. Hopelijk gaat hij zijn afrekening iets beter natellen.
Kan kloppen voor "groot Parijs" (niet gecheckt). Maar de dorpsgrenzen sluiten :laugh: , Julien is waarschijnlijk gepensioneerd.

Doet me trouwens aan iets denken, ik denk dat ten tijde van de vorige Amerikaanse verkiezingen er zo'n mini-relletje was op twitter of facebook over de verkiezingsfraude in Georgia: zo'n Sherlock Holmes had gevonden dat er veel meer stemmen waren uitgebracht dan de bevolking van Georgia!! Het vuile liberale complot was zo schaamteloos.

Spijtig genoeg had hij de bevolking van het land Georgië opgezocht.

Terug
Bovenaan