De beerput van het internet

zijn boekenrek is half gevuld met (semi) wappie shit over crypto dat de toekomst is, wakker worden, ...

Gaat het ze hier maar eens zeggen :P

Als al die onzin die je online leest ook gevaarlijk begint te worden.

Recent ook in het nieuws.
...
Maar de experimentele therapie zou zelfs een oplossing kunnen bieden tegen kanker. De gebruikelijke chemokuur zou daarbij overbodig zijn, beweert Haddad in de Nederlandse versie van Story. “Iedereen kan zichzelf helen”, zegt Christophe aan het weekblad. “Je lichaam is in staat om alles te genezen, als het maar in de juiste omgeving verkeert”, blijft hij behoorlijk vaag over de precieze werking van de praktijk. “Ik heb net een vriend van mij bezocht in Ierland, met een soortgelijk centrum. Daar zijn mensen genezen van kanker zonder chemokuur.”
...

Als je dat op Google opzoekt enkel maar 5/5 reviews :thinking:. Vanonder op de pagina reclame voor bepaalde producten.
EESystem™ opgeladen producten

Onze armbanden en bracelets zijn permanent ingebed met de EESystem™ technologie. Dit gepatenteerde systeem met hyperlading heeft het vermogen om de dichtheid van de steen te penetreren met supergeleidende velden voor echte bio-scalaire voordelen. De EEBodyGear versterkt ons vermogen om storende energieën te doorstaan. Het helpt ons om sterk te blijven wanneer we worden blootgesteld aan schadelijke effecten van hoogspanningskabels, mobiele telefoons, tv en computerschermen, giftige stoffen, vervuiling, jetlag, elektromagnetische velden, straling, 5G, en microgolven. We hebben een rijk en gevarieerd aanbod beschikbaar voor aankoop!

Als je dat op Google opzoekt enkel maar 5/5 reviews :thinking:. Vanonder op de pagina reclame voor bepaalde producten.
IMG_9459.jpeg

De foto van dat “Health Center” alleen al. Schreeuwt gewoon kwakzalverij.

Dit soort mafketels zijn echt de gevaarlijkste. Dit zou echt verboden moeten worden. Dat homeopaten al als doktoren worden gezien is al erg genoeg, maar dit gaat nog een stap verder. Zij zien het niet zo, maar die spelen echt met iemand zijn leven.

Bij Bob heeft het dan toch niet geholpen tegen zijn kanker. Wat is het volgende - verdwijnen op een ontploffende boot? :unsure:
Rare site, met reviews van mensen uit BRISBANE, QLD AUSTRALIA; GEORGETOWN, ME USA; Switzerland. Doen ze dan geen énkele moeite om het wat geloofwaadig te maken?

Wtf, van die medaillons te koop op hun website voor 100 EUR (!). Waarschijnlijk in bulk op AliExpress aangekocht. Ik krijg meer hoofdpijn van de uitleg erbij dan hetgeen waartegen het zou beschermen.

Het dragen van onze technologie stelt je in staat om een klein bioactief veld met je mee te dragen dat jouw biomoleculaire omgeving optimaliseert, energie geeft en harmoniseert. Het is een unieke interactie waarbij jouw veld profiteert van het scalaire verbeterde product, wat jouw algemeen welzijn en vitaliteit bevordert.

Voor meer gedetailleerde informatie kunnen we wetenschappelijke whitepapers verstrekken, maar dit biedt een fundamenteel begrip van hoe onze technologie werkt. Scalaire technologie biedt een breed scala aan mogelijke voordelen, waaronder maar niet beperkt tot:
Zou al iemand ooit naar die whitepapers gevraagd hebben?

Ik kan begrijpen dat je het bij bepaalde ziektes of aandoeningen niet meer ziet zitten en radeloos wordt. Maar hoe zulke figuren dan schaamteloos en uit winstbejag u zomaar misbruiken door te beloven dat je lichaam zichzelf kan genezen is echt walgelijk en gevaarlijk.

Ook interessant om te lezen als je een abonnement hebt:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20241030_94741452.

Over hoe een zwarte neonazi vanachter zijn computer mee de rellen in Southport in het VK opstookte eerder dit jaar met fake news en handleidingen tot brandstichting.
...
Amper drie uur na de kindermoord werd het Telegramkanaal ‘Southport wake up’ opgericht, waarvan Rasanen een beheerder werd. Volgens de Britse pers speelde dat kanaal een cruciale rol in de organisatie van de rellen, tot het op 5 augustus offline werd gehaald. Onder het pseudoniem Mr. AG deelde Rasanen er met ruim 14.000 leden een gedetailleerde handleiding voor brandstichting. “Something fun for you to read. Take care”, schreef hij erbij.
...

En hoe bekendere figuren als Andrew Tate en Elon Musk dat dan nog veel sneller doen verspreiden.
...
Ook de snelheid waarmee het geweld zich kan verspreiden zegt veel over onze tijd. Op sociale media, zeker op minder gemodereerde kanalen als Telegram en X, hebben haatzaaiers vaak dagenlang vrij spel. Behalve nobele onbekenden spelen ook bekende influencers een belangrijke rol. De Russische overheid die overal olie op het vuur gooit, Elon Musk die tijdens de rellen schreef dat “burgeroorlog onvermijdelijk is” als een “gevolg van massamigratie en open grenzen”, vrouwenhater Andrew Tate en veroordeelde agitator Tommy Robinson, die eerder van Twitter werden verbannen maar onder Musk mochten terugkeren naar X: allemaal deelden ze gretig complotten over de aanval in Southport.
...

Ik heb gisteren dit beluisterd:
Ik kom nagenoeg overeen met de standpunten van Novaes.
Maar die comment sectie die ik zonet heb gelezen... Dat is dan weer de beerput van 't internet. Wtf.
Het is dan ook De Nieuwe Wereld. Een half-wappiekanaal, zoals iemand het ooit op dit forum ook zei. Geen pure onversneden wappie, maar half. Op zich heeft het kanaal soms interessante, filosofische gesprekken, zoals de gelinkte video. Maar het hangt meer van een zeldzame gast af dan van de host.

Laatst bewerkt:
Doe de test!
Welke wappie ben jij? :hurrr:

1. De overstromingen in Valencia en omgeving komen door de vele cloud seeding operaties in Marokko waarop Spanje commentaar had.

2. Toevallig de dag voordien heeft Spanje aangekondigt geen wapenleveringen meer te doen aan Israël. Daarom heeft Israël als waarschuwing cloud seeding toegepast op Spaans grondgebied.

3. Door honderden dammen te verwijderen in de EU en dus ook in Spanje + het 'plots' heel veel te laten regenen op bepaalde plaatsen (cloud seeding) zorgt men voor chaos in die gebieden en kan men de klimaathysterie verder aanwakkeren. Met andere woorden: ze manipuleren zelf het klimaat om ons te laten geloven dat er iets aan de hand is!

Theorie 1 & 2 kwam ik in mindere mate tegen op verschillende social media kanalen. Theorie 3 wordt massaal gedeeld. Zelfs de comment sectie van de factcheckers van Knack (you love them or hate them) wordt massaal bestookt met wappies, waaronder veel uber-wappies (genre Carine Knapen).

Dit soort uitspraken zou gewoon strafrechtelijk vervolgd moeten kunnen worden. Er zijn chiropractors die ook zulke beweringen durven doen. Letterlijk levensgevaarlijk. Mijn favoriete voorbeeld is Steve Jobs, die gewoon nog niet dood had moeten zijn.

Een geanimeerd debat in de Blandijn in 2018 over 9/11, tussen Maarten Boudry en dr. ir. Coen Vermeeren, die stelt dat de WTC torens zijn opgeblazen (en hij gelooft ook in UFO's).

Presentatie van Boudry vooraf:
Presentatie van Vermeeren:

Replieken:

Laatst bewerkt:
Met zo'n belangrijke gebeurtenis kunnen ze natuurlijk niet achterblijven. En al helemaal niet nu hun messias opnieuw opstaat. Het gaan weer boeiende beer-jaren worden.

Die mensen hebben toch een speciaal "denkvermogen" he. De hele wereld wordt gecontroleerd door weet ik veel wie, maar als hun favorietje wint, dan hebben ze opeens die grote wereldcontrole verslagen, tot de volgende verkiezingen.

Die mensen hebben toch een speciaal "denkvermogen" he. De hele wereld wordt gecontroleerd door weet ik veel wie, maar als hun favorietje wint, dan hebben ze opeens die grote wereldcontrole verslagen, tot de volgende verkiezingen.

Ik blijf het vooral boeiend vinden hoe die "elite" er in slaagt om alle overheden ter wereld ondanks hun onderlinge vetes in het geheim kan doen samenwerken om al die complotten op poten te zetten, terwijl de gemiddelde regering al dreigt te vallen als er besproken moet worden welke broodjes men voor de lunchvergadering moet bestellen en de gemiddelde politieker al journalisten zou tippen als een concurrerende politieker in z'n neus heeft gepeuterd.

Behalve Trump natuurlijk. Die wordt gepest en uitgesloten door de elite. :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan