Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7k volgers is dan ook niets he, er lopen meer verdwaalde zielen onder ons dan dat."Paranormale experts"... het is maar hoe je het uitlegt, hé.
Zo'n 7K volgers of Telegram, wtf.

Maar het ís een groot complot.

:En het treft alleen West-Europa he!Covid-19, vaccins en de niet aflatende fixatie van de wappies daarop:
Verkondigen dat de Mainstream Media (MSM voor de vrienden die aan zelfonderzoek doen) leugens verspreiden, maar zelf een fake artikel posten:
Daaronder de te verwachte commentaren zoals:
Wij werden al verwittigd voor ze begonnen met prikken maar velen wilden het niet geloven!
Ik weet nog goed,hoe ik overal behandeld ben,en vies ben aangekeken,en een egoïst was en een gevaar voor de samenleving,nergens binnen mocht,ook de zoon van 15 waar de leerkracht boos op hem werd omdat hij niet was gevaccineerd...
Met mijn complottheorieën, Wappie...
En nu?
Nou ik ben o zo blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden,en mijn gevoel gevolgd heb...
Eindelijk .....maar nuchtere mensen wisten dat het vetzakkerij was.
En nu heren politiekers van België zoals Frank Vandenbroucke, Conner Rousseau, virologen Van Ranst en co, ons discrimineren omdat we geen vaccin wilden, nergens binnen mogen enz. Misdadigers met bloed aan jullie handen.
Big Maggie, Frank Pyromaan Van den Broecke, de virologen en vaccinologen die liever op TV kwamen dan hun werk te doen... waar zijn jullie nu met de "deskundige" adviezen?
Jullie zijn stuk voor stuk MOORDENAARS!
Genocide door de overheid.
Daarom raden ze zieken en oudere aan om zeker te gaan,voor de pensioenen,kassa kassa!daar moet je toch niet slim voor zijn om dat door te hebben.
Twee minuten opzoekwerk leert je dat het artikel nergens te vinden is op De Telegraaf of elders op 't internet. Zelfs de naam van de auteur blijkt verkeerd te zijn. Maar hey, dat zal de 'zelfonderzoekers' deze keer worst wezen zeker?
Ons Carine hare Twitter staat toch echt vol beerput-materiaal. Ze kon het zelf niet beter verwoorden:Even serieus nieuws.
Bill Gates, de Nederlandse Staat en andere personen worden gedagvaard door een groep coronasceptici (lees: wappies).
Ik post onderstaande bron met de nodige info, omdat het op de grote NL nieuwssites achter een paywall zit:
Bill Gates gedagvaard
Op de X-account van Carine Knapen en andere wappie-goeroes vieren ze nu al feest, omdat ze denken dat het een uitgemaakte zaak is dat de kop van o.a. Bill Gates gaat rollen.
Wat een zotte tijden... .
ge ziet, zelfkennis is toch de bron van alle wijsheid.Ons Carine hare Twitter staat toch echt vol beerput-materiaal. Ze kon het zelf niet beter verwoorden:
Als ze echt inzitten met de mensen zouden ze die lopende band beter eens onderzoek. Blijkbaar worden mensen daar wreed ziek van.Verkondigen dat de Mainstream Media (MSM voor de vrienden die aan zelfonderzoek doen) leugens verspreiden, maar zelf een fake artikel posten:

Ik begrijp er nu eens helemaal niets van.1 miljoen Belgen krijgen in januari hoger loon door automatische indexering. Hierbij de meningen van een aantal economen die toevallig ook een hln account hebben:
We zitten dan nog met drie roverheden. Plus provincie, senaat en die familie in Brussel.
Elke Belg is gelijk voor de wet. Ik lach mij krom. Eenmaal gepensioneerd is men blijkbaar geen Belg meer. Voor mij niet gelaten maar dan moet de schaamteloze regering ook geen belasting willen incasseren van de oudjes die toch maar jarenlang voor jullie welstand hebben gezorgd.
Vooruit gaat dat wel oplossen
En de winnaar is de overheid
Insinueert die nu dat pensioenen niet worden geïndexeerd? Was er maar een tool waarmee je makkelijk info kan opzoeken op internet... dan had die idioot geweten dat dat soms meermaals per jaar gebeurt...1 miljoen Belgen krijgen in januari hoger loon door automatische indexering. Hierbij de meningen van een aantal economen die toevallig ook een hln account hebben:
We zitten dan nog met drie roverheden. Plus provincie, senaat en die familie in Brussel.
Elke Belg is gelijk voor de wet. Ik lach mij krom. Eenmaal gepensioneerd is men blijkbaar geen Belg meer. Voor mij niet gelaten maar dan moet de schaamteloze regering ook geen belasting willen incasseren van de oudjes die toch maar jarenlang voor jullie welstand hebben gezorgd.
Vooruit gaat dat wel oplossen
En de winnaar is de overheid
Inderdaad, onze topeconoom zal het even vergeten zijn dat hij niet noodzakelijk tot januari moet wachten voor de indexatie van zijn pensioenInsinueert die nu dat pensioenen niet worden geïndexeerd? Was er maar een tool waarmee je makkelijk info kan opzoeken op internet... dan had die idioot geweten dat dat soms meermaals per jaar gebeurt...
Dit soort mensen zijn toch een verloren zaak he? Wat moet je hier nog mee. Kan me niet voorstellen dat die ooit nog een plaats in de maatschappij gaan vinden.Die dag in de FB groep 'Bijwerkingen na mRna':
Mijn bovenkaak is erg geslonken en nu wil men de kaak opbouwen/opvullen met donor bot zodat im toch weer ern prothese of implantaten kan krijgen. Zou het uitmaken of er hiervoor bot gebruikt wordt van een gevaccineerd persoon?
- Lijkt mij dat het ontvangen van donor-bot net zo risicovol is als het ontvangen van donor-bloed. Zijn toch allemaal cellen waar de mRNA in zit. Dat opvullen van de kaak doen ze toch tegenwoordig ook met een soort kunstbot. Geen bloedtransfusie nemen maar vraag om een "ijzerinfuus".
- Ik zou mij meer zorgen maken over het bloed wat nodig zal zijn tijdens de operatie! En los daarvan.... Is er geen andere oplossing? Wat als je het niet doet? #bigfarma #verdienmodel
- Het is geen fijne optie maar liever zonder tanden dan die zooi in m’n lijf maar dat is voor ieder een keuze.
- Je kan je eigen bloed gebruiken als je het nodig hebt. Komende paar maanden bloed doneren en bewaren voor als je het nodig hebt.
------------------------------------------------------------------------------
Hoi.
Zoonlief kan vaccinatie gaan halen dktp en bmr.
Ben super gestrest dat hier een xtra goedje inzit nav de corona spuit.
Hij heeft alles gehad qua vaccinaties behalve de corona spuit niet....
Het voelt niet goed om ze te halen. Moet ik me nu echt zorgen maken of ben ik nu te overbezorgd.
- Toevallig nagekeken voor hpv virus voor me kleinzoon , zit ook zooi in
- Lees het boek Vaccinaties doorgeprikt eens....dan haal je nooit te nimmer meer een vaccin. Hier trouwens een zoon van 12 helemaal vaccin vrij!!
- - Ook geen polio? Hoe heb je dat kunnen bekomen? Hier onverwachts een kleintje op komst en zou het ook van alle inentingen willen sparen.
- - - Gewoon álles weigeren...
- Vraag eens aan de gene die hem toedient of ze weten wat er in zit en of zij garant staan voor evt bijwerkingen. Hier hebben ze geen antwoord op en weet jij dus genoeg!
- 9 pagina's met bijwerkingen
Wilden dit 75 jaar verborgen houden
Zoek op gen therapie.
*insert url naar wappiesite*
------------------------------------------------------------------------------
Ik heb vernomen dat het gevaarlijk is om een intieme relatie te krijgen met iemand die geprikt is ...
... Klopt dit en waarom dan?![]()
- Ja shedding heb ik ook gehoord, dan blijft er vrij weinig over in de single vijver![]()
- Er zijn datingsites voor ongevaccineerden.
Inhoud van een van die datingsites:
Beste leden,
Na de Corona Crisis zijn veel jongeren/ jong volwassen mensen zoals ik wakker geworden. Nou is wakker worden een brede term maar je snapt het. Wij zijn dicht bij onszelf gebleven. Wij hebben geen injecties genomen vanwege een bepaalde sociale druk, propaganda, angst en/of leugens. Ik merk dat daten via normale apps geen doen is... Het bewustzijns-niveau klikt niet.
Het verschil tussen mensen die geïndoctrineerd in het systeem leven, tv kijken en zich laten leiden, het gewoon niet zien. is groot. Het is daarom vaak vermoeiend of onmogelijk om je diep te verbinden op liefdes niveau. Want diegene weet totaal niet waar jij het over hebt.
Wat bedoel je er is corruptie en Geopolitiek? Hoezo niet stemmen we leven toch in een democratie? Rijke Bankiers? Geloof? Het virus is nog nooit geïsoleerd? Event201? Nasa? Firmament? enzovoort.![]()
Je wilt iemand die ook ziet dat er allemaal niks van klopt. Zodat je samen op hetzelfde bewustzijnsniveau kan kletsen. Daarom heb ik deze groep aangemaakt. Zodat we elkaar kunnen vinden.
Hier kunnen leeftijds genoten elkaar vinden. Samen verder wakker worden en Daten. Er zijn te weinig opties merk ik zelf om ongevaccineerde partners te kunnen vinden.
Ik hoop dat de groep groeit. Groetjes.
Groetjes,
Die leven in dezelfde maatschappij, dat is het meest angstaanjagende.Dit soort mensen zijn toch een verloren zaak he? Wat moet je hier nog mee. Kan me niet voorstellen dat die ooit nog een plaats in de maatschappij gaan vinden.
Helaas ken ik er wel een paar. Uiteraard niet allemaal even extreem, maar toch al zorgwekkend. Vandaag nog ene op het werk "ik kijk niet naar het nieuws, want dat is propaganda. Die willen dat wij transgenders normaal vinden"Die leven in dezelfde maatschappij, dat is het meest angstaanjagende.
Ze wandelen je voorbij, zitten naast je in de trein/bus, staan aan dezelfde kassa aan te schuiven in de supermarkt, je speelt er online games mee, misschien werk je er wel met samen op professioneel gebied.
Maar op de een of andere manier zijn die de coronacrisis (dat was toch een explosieve toename) mentaal nooit te boven gekomen. Dat blijft spelen (vermoedelijk ook aangewakkerd door bots, maar toch) in de hoofden van die mensen dat er "meer is dan wat het lijkt, 'ze' maken ons wat wijs."
Het gaat zelfs zo ver dat er volgende week iemand een tweede ambtstermijn zou kunnen beginnen die voor een groot deel zijn succes te danken heeft aan het verspreiden en in stand houden van zulke onzin.
. Die heeft precies één of andere fetisj met transgenders, want het gaat precies altijd daarover.
Ik heb er zo ook 2 in mijn omgeving. De ene vroeg zich constant af "wie doet ons dat aan?" en de andere kan ineens wappie shit uit zijn botten slaan, van vaccins tot politiek enz. Dit weekend op bezoek geweest, zijn boekenrek is half gevuld met (semi) wappie shit over crypto dat de toekomst is, wakker worden, ...Helaas ken ik er wel een paar. Uiteraard niet allemaal even extreem, maar toch al zorgwekkend. Vandaag nog ene op het werk "ik kijk niet naar het nieuws, want dat is propaganda. Die willen dat wij transgenders normaal vinden". Die heeft precies één of andere fetisj met transgenders, want het gaat precies altijd daarover.
Dan nog ene op de voetbal die denkt dat we dit jaar een ijstijd gaan krijgen, zei hij vorig jaar. Ben benieuwd welk belachelijk excuus er weer gaat komen wanneer dit (uiteraard) niet blijkt waar te zijn. Het zijn maar enkele, maar ze bestaan helaas.