De beerput van het internet

Meer corona artikels in het nieuws = meer beerput materiaal zo voor het oprapen op social media:

Van onze lieftallige C. Knaepen:
De mediaberichten over het " recordaantal virusdeeltjes in rioolwater " in Vlaanderen en Nederland blijven door MSM breed uitgesmeerd worden. Nu zitten het ook in het franstalig landsgedeelte in het rioolwater...Het meten van virusdeeltjes in rioolwater is geen nieuw procédé. Die techniek bestaat al lang.
...
2. Zou het kunnen dat er niet geopteerd is voor een urine test ( en overigens ook niet voor een bloedanalyse, wat nog een manier is om met zekerheid te weten of je besmet bent ) omdat ... dan zou blijken dat de zogenaamde pandemie in werkelijkheid een scheet in een fles was en er eigenlijk niet veel aan de hand was of toch niet meer dan tijdens een klassiek griep seizoen ( die er in 2020 plots niet meer was, nergens in de wereld trouwens ) ?
...
4. Wat is er trouwens gebeurd met de miljoenen verwerkte PCR testen ? Die vraag is eertijds gesteld aan Maggie De Block. Zij beweerde dat geteste PCR stalen gebruikt werden voor wetenschappelijk onderzoek, maximum 4 maanden bewaard werden en daarna vernietigd zouden worden maar... zijn ze wel vernietigend ? Enig bewijs daarvan hebben we nooit gezien. Geen enkel labo is ooit onderworpen aan enige controle om na te gaan of ze wel voldeden aan de wetenschappelijke standaarden inzake veiligheid en hygiëne om, bijvoorbeeld, contaminatie te vermijden; er was zelfs niet geweten hoe en volgens welk protocol ze de PCR testen uitvoerden. Er was ook geen controle op de verwerking van afval, laat staan op de vernietiging. Zijn ze vernietigd? Zo ja, hoe en wanneer ? Niet onbelangrijk hierbij is het feit dat er berichten gecirculeerd hebben dat de gebruikte PCR testen na verwerking werden doorverkocht aan een bedrijf in Dubai die een wereld databank van DNA aanlegde wat bevestiging vindt in het feit dat in juni 2020 in de UK, in het kader van de anti-terreur wetgeving, een wet gestemd is die overheden toeliet om gedurende een periode van 6 maanden, één maal verlengbaar met 6 maanden, het DNA te verzamelen van alle Britten ( wet in mijn bezit ).Hoe verzamel je het DNA van 60 miljoen mensen binnen een tijdsbestek van 1 jaar ? Zouden mensen vrijwillig een DNA staal afstaan als ze zouden weten dat het daarvoor is ? Is het niet eerder plausibel dat hun DNA verzameld is zonder dat ze het wisten via de PCR test ?
-------------------------------------------------------------------------

En telkens wanneer ze MVR vernoemd in haar verlichte discours antwoord hij steevast met hetzelfde antwoord:

Nog een extra, om aan te duiden hoe erg het gesteld is met de 'kritische medemens':

Toch wordt het door prominente twitteraars voorgesteld alsof dit typisch gedrag is van moslims en dat we hen daarop massaal moeten aanpakken. Zelfs PVV-voorman Geert Wilders greep het filmpje aan om het Nederlandse migratiebeleid op de korrel te nemen. Het hele gebeuren vindt echter plaats in de context van een smakeloze grap van een onbekende youtuber.” “Dat mensen blijkbaar niet meer zelf kunnen of willen nadenken of iets nep is of echt, is een zorgelijke ontwikkeling”, zegt TikTok-expert Joey Scheuflerover de AH-video.

Meer corona artikels in het nieuws = meer beerput materiaal zo voor het oprapen op social media:

Van onze lieftallige C. Knaepen:
De mediaberichten over het " recordaantal virusdeeltjes in rioolwater " in Vlaanderen en Nederland blijven door MSM breed uitgesmeerd worden. Nu zitten het ook in het franstalig landsgedeelte in het rioolwater...Het meten van virusdeeltjes in rioolwater is geen nieuw procédé. Die techniek bestaat al lang.
...
2. Zou het kunnen dat er niet geopteerd is voor een urine test ( en overigens ook niet voor een bloedanalyse, wat nog een manier is om met zekerheid te weten of je besmet bent ) omdat ... dan zou blijken dat de zogenaamde pandemie in werkelijkheid een scheet in een fles was en er eigenlijk niet veel aan de hand was of toch niet meer dan tijdens een klassiek griep seizoen ( die er in 2020 plots niet meer was, nergens in de wereld trouwens ) ?
...
4. Wat is er trouwens gebeurd met de miljoenen verwerkte PCR testen ? Die vraag is eertijds gesteld aan Maggie De Block. Zij beweerde dat geteste PCR stalen gebruikt werden voor wetenschappelijk onderzoek, maximum 4 maanden bewaard werden en daarna vernietigd zouden worden maar... zijn ze wel vernietigend ? Enig bewijs daarvan hebben we nooit gezien. Geen enkel labo is ooit onderworpen aan enige controle om na te gaan of ze wel voldeden aan de wetenschappelijke standaarden inzake veiligheid en hygiëne om, bijvoorbeeld, contaminatie te vermijden; er was zelfs niet geweten hoe en volgens welk protocol ze de PCR testen uitvoerden. Er was ook geen controle op de verwerking van afval, laat staan op de vernietiging. Zijn ze vernietigd? Zo ja, hoe en wanneer ? Niet onbelangrijk hierbij is het feit dat er berichten gecirculeerd hebben dat de gebruikte PCR testen na verwerking werden doorverkocht aan een bedrijf in Dubai die een wereld databank van DNA aanlegde wat bevestiging vindt in het feit dat in juni 2020 in de UK, in het kader van de anti-terreur wetgeving, een wet gestemd is die overheden toeliet om gedurende een periode van 6 maanden, één maal verlengbaar met 6 maanden, het DNA te verzamelen van alle Britten ( wet in mijn bezit ).Hoe verzamel je het DNA van 60 miljoen mensen binnen een tijdsbestek van 1 jaar ? Zouden mensen vrijwillig een DNA staal afstaan als ze zouden weten dat het daarvoor is ? Is het niet eerder plausibel dat hun DNA verzameld is zonder dat ze het wisten via de PCR test ?

En telkens wanneer ze MVR vernoemd in haar verlichte discours antwoord hij steevast met hetzelfde antwoord:

Ik heb hier 3000 artikels met bewijs! Geloof me maar op mijn woord :rofl: .

Oké Carine!

Als we dan toch bezig zijn over virusresten dan men gevonden heeft in het rioolwater dan geef ik hieronder m'n laatste bijdrage voor dit jaar:

Het is niet moeilijk met al die nieuwe pas gevaxte mensen met de 6de spuit, bah ze zijn zo besmettelijk. Ze zitten er te hoesten en te snotteren in de woonzorg. Toch oppassen wanneer ge daar komt. Zelf 3 dagen ziek geweest, dat was lang geleden. Zegden er 2 mensen me dat het Corona was. Dat ze stoppen met dat spuiten de m**rdenaars.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Voor diegenen die benieuwd zijn wat zulk nieuws doet met 'een wakkere' (die reeds ver weg is van de realiteit ) hier een copy-paste van zo iemand z'n FB. En wees gerust, het wordt gedeeld onder de 'wakkeren' :

De wereld op zijn kop.

We zullen zo weer wat mogen meemaken. Kerst, een feest van liefde en vrede wordt weer verstoord. Het feest wordt daar gepropagandeerd als een gevaar voor de volksgezondheid waar ze in België vrezen voor een grote toename van corona besmettingen.
In de reacties op dit artikel zie je dat mensen terug zelf vragen om duidelijke cijfers. Hun medemens zien ze daar als egoïsten aan, die hun medeburgers in gevaar zouden brengen.

Maar bon, er broed weer iets. Vooral in België waar de expert van Sciensano, Steven Van Gucht die een master in diergeneeskunde heeft ons waarschuwt voor corona partikels in het rioolwater.
Dat heel die corona een vuil boeltje is en was weten we al lang. Daar kunnen we opmerken in hun eigen cijfers van de "vorige pandemie" dat de griep verdwenen was uit de statistieken. Daarbij kwam merkwaardig genoeg de corona doden met bijna exacte benadering overeen met de griepdoden van de jaren voor het narratief corona.

Maar dat mocht je al niet opmerken of je was al een complotdenker. Als je dan al durfde zeggen dat ze mensen misleiden. Ja, dan was het hek helemaal van de dam. Dan kreeg je een hele storm aan verontwaardiging over je heen. Dan kwamen ze met het magische vaccin opzetten die voor eens en voor altijd komaf ging maken met corona. Één prikje was de weg naar de vrijheid. Volledige sporthallen werden omgetoverd naar bastions waar de vrijheid bevochten werd. Mensen vielen bijna plat op de buik voor het narratief. Ze aanbaden de experts omdat ze dat vereenzelvigen met "de wetenschap". Vanaf dan lag de weg open voor de pharma industrie en werd er op los geprikt. De tweede prik kwam er, daarna de booster. Maar nog was corona niet weg en moesten herhaalprikken worden toegediend. Alle tools werden uit de kast gehaald om de vrijheid terug te winnen. Zonder enig vooronderzoek werd de gehele mensheid iets toegediend waarvan men geen flauw benul had van de werking. En ja. De werking was achteraf gezien nihil waar de CEO van Pfizer zelfs toe gaf. Het vaccin was nooit gedacht voor enige verspreiding tegen te gaan. Maar nog werd het discours die men ingezet had niet gestopt. Bijwerkingen kwamen de kop opsteken. Het wondermiddel kon zelfs in het slechtste geval de dood veroorzaken. Maar dit werd als een nuance aanzien. Maar jammergenoeg moeten we wel vaststellen dat na de injectiecampagne de oversterfte begonnen is. We werden zelfs geteisterd door nieuwe ziektes. De ziekte "plotseling" was niet meer weg te denken waar ook dit gerelateerd kan worden aan één van de bijwerkingen van het vaccin. Waar in de Pfizer papers te lezen is dat myocarditis en pericarditis mogelijk is. Daar is het absurd te denken dat iemand "plotseling" kan overlijden. Ieder overlijden heeft daar altijd een oorzaak waar het onmogelijk is dat iemand zomaar plotseling kan overlijden. Daar is er altijd een oorzaak zonder enige uitzondering waar we de ziekte "plotseling" eerder kunnen omschrijven als een hartfalen waar het hart zomaar door iets ermee ophoudt. Toch straf dat de media eigenlijk over "plotseling" mag spreken. Maar bon, we weten hoe achterbaks de media in België en Nederland is. Daar is DPG media in handen van één Belgische familie die nu ook RTL nieuws wil overnemen voor 1,1 miljard Euro. Dus daar willen ze de media voorziening nog afvlakken waar ze een monopolie proberen verwerven.

Daar zal de media een nog groter doorgeefluik worden van de heersende macht. De informatie voorziening zal er nog op achteruit gaan waar we enkel nog meer politiek correct nieuws zullen mogen aanhoren. Daar worden halve waarheden en hele leugens ons gebracht als "de wetenschap" die we niet meer mogen betwisten.

Nu zien we weer bewegingen rond het narratief corona. Is dit het startschot van een nieuwe "geveinsde pandemie". Dat is nog koffiedik kijken. Als we Van Ranst ook weer op het toneel zien verschijnen dan moeten we ons terecht zorgen baren omdat we weten dat Van Ranst maar al te goed weet hoe hij de publieke opinie moet bespelen. Daar heeft hij in het verleden zelfs in het Chatham House een toespraak en uiteenzetting gedaan aan verschillende prominenten hoe je een volk moet bespelen om hen voor het narratief te laten vallen.

Hier kan ik niet aan taseograffie doen waar ik in de toekomst kan kijken. Maar daar zie ik wel bewegingen gebeuren die me tot onrust baren. Daar weten we met 100 procent zekerheid dat de heersende macht naar dat digitaal paspoort moet toewerken. Die zit al klaar in de gereedschapskist om het nieuwe normaal in te gaan. Daar gaan ze via "de gezondheidspas" die weer via een QR-code zal zijn, toewerken naar dit digitaal paspoort waar dan ook al je persoonlijke gegevens zullen aan gekoppeld zullen worden. Mensen aanvaarden dit niet zomaar. Daarvoor hebben ze weer een crisis nodig waar ze via de gepretendeerde acute nood zullen moeten handelen. We weten ook al dat dit via een nieuwe pandemie zal gebeuren waar de World Health Organisation de gehele pandemie zal leiden. Daar zullen alle landen hun soevereiniteit moeten afgeven en zal de World Health Organisation samen met het World Economic Forum het nieuwe normaal intreden.

Als de kers op de taart krijgen we misschien nog een "cyber attac" erbij waar onze vriend Klaus Schwab zo het pad zal plaveien voor het the great reset.

En daarvoor hebben ze maar één ding nodig.

Een nieuwe geveinsde pandemie waar ze de wereld op zijn kop zullen zetten op basis van leugens.

Komt het nu. Geen idee.

Maar één ding is zeker. Een nieuwe pandemie komt er aan.

De vraag is enkel.
Wanneer!

Hans Van Temsche spreekt zich uit in een documentaire die nog moet uitkomen. Daarin ontmoet hij onder andere de moeder van de betreurde kleuter die hij neerschoot en hoor je hem reflecteren over de verschrikkelijke daden die hij beging.

De beerput is uiteraard weer razend.

Waarom daar films, documentaires over maken ?? Vergeetput, probleem opgelost !!!
Typisch België weer dat alles toelaat
Crapulekesland hier.
Dat die nog aandacht krijgt in de media stuk vies monster kan ik niet goed bij
Er wordt ook nog onderling gevochten omdat iemand het niet kon laten om te verwijzen naar moslimfanaten.
zielig reactie. Hans van temsche heeft dezelfde gedachtegoed als jij . Extreem rechts . En de oppas dat dood is is een moslima. Extreem rechts kindermoordenaars bwah

Hugo vindt steun bij Christoff en Kürt Rogiers tijdens donkere dagen: “Ik ben zo bang voor het gat na de winter”

Ik vind dat hij er tegenwoordig heel happy uitziet. Veel meer dan vroeger.

Heeft zich anders wel goed herpakt.

Aldus 2 mannen die blijkbaar frustraties hebben tegenover hun eigen vrouw :unsure:

Alehup gelukkig nieuwjaar! , reactie op True Crime: Hans van Themsche
Imo begint mijn tolerantie tegen zulke zever toch jaar na jaar te dalen. De dag dat er een of andere zot opstaat en mensen die zulke zever uitkramen afknalt zal ik daar eigenlijk geen traan voor laten, integendeel. Men heeft altijd de mond vol van moslims die intolerant zijn maar er er zijn er hier toch meer dan genoeg die van hetzelfde bedje ziek zijn.

Anderzijds, vroeger had je ook dat soort uitspraken, maar die moesten dan voorbij de filter van o.a. de toog, waar iemand anders zei: "het goed geweest voor vandaag Rudy, ge zijt weer zever aan het verkopen".

Nu heeft Rudy een internetverbinding.

@strijkkeiZer?

IMG_3221.jpeg

De comments zijn nu eenmaal te verwachten van voetbalsupporters met het IQ van een voetbal.

2024, een nieuw beer-jaar met bekende gezichten!

Het leuke is dat steeds meer personen de weg vinden naar dit profiel en (soms kurkdroog) tegengas geven:

-------------------------------------------------

Nog beter: Carine vraagt om antwoorden van Marc Van Ranst EN krijgt ze ook, enjoy:

Hij doet wel serieus moeite om erop te antwoorden. Moet toch frustrerend zijn om tegen zo'n mafketel te discussiëren.

Waren de mensen, die bang waren voor een spuitje, eerst geen voorstander om dit toe te dienen als wondermiddel? Of vergis ik me?

2024, een nieuw beer-jaar met bekende gezichten!

Het leuke is dat steeds meer personen de weg vinden naar dit profiel en (soms kurkdroog) tegengas geven:

-------------------------------------------------

Nog beter: Carine vraagt om antwoorden van Marc Van Ranst EN krijgt ze ook, enjoy:

Fuck man die Carine is echt te dwaas voor woorden. Ze vraagt bewijs dat vaccins voor minder besmetting zorgen, krijgt dit van Van Ranst op een dienblaadje, en gaat dan effe in tegen een klinische studie. Dan ben ik gestopt met lezen. Met zo'n idioten kan je geen enkel argument winnen.
Ik wist al genoeg als ze over 'vriendje' Fauci en Gates schreef. En uit het verleden natuurlijk.

Het is vooral prettig lezen om de (droge) tegenreacties dat ze krijgt. Ze poneert al zijn beweringen door te zeggen dat ze een 20-tal diploma's en dergelijke heeft waarop iemand droog reageert dat er dan toch geen heeft van begrijpend lezen.

Terug
Bovenaan