De beerput van het internet

On a lighter note:
Ik volg op Facebook een pagina 'Wat schaft de pot ???' omdat dat best grappig is. Er passeren veel onsmakelijk uitziende zaken van mensen die er oprecht fier op zijn. Gisteren passeerde deze bv.

TmdEKU.jpg

Niks tegen platte bananen, maar echt smakelijk ziet dat er niet uit. De toef stront chocolade in het midden op de halve bol ijs ziet er gelukkig wel smakelijk uit.
Het is weer prijs vandaag.

sJhQ7U.jpg

6JVXxi.jpg

Laatst bewerkt:
Manifestatie expert / activator Dzanella Tihic heeft gelukkig een oplossing voor de problemen in het Midden-Oosten!

Weet je wat dit mij zo enorm weer laat beseffen ... dat er zo bizar veel mensen zo vast zitten in 3d wereld. Ergens had ik gehoopt dat we verder waren. Ik opereer vanuit een compleet andere dimensie. Zelf veel mensen die 'wakker' zijn dragen op dit moment bij aan de oorlog zonder het te beseffen. Het is 1 grote 'puppetshow' en ik doe daar niet aan mee.
Problemen in de 3d wereld kan je niet oplossen in de 3d wereld, dat moet je vanuit een andere dimensie doen. Dit geldt voor alle problemen maar ook wereldwijde problematiek. En daar opereer ik. En hoe meer mensen vanuit daar gaan opereren hoe sneller shit in de wereld opgelost zou worden. Echt opgelost! Alles is frequentie!!! En wat denk je dat de frequentie op dit moment van de wereld is? Ik doe daar dus niet aan mee. Wat ik doe is de frequentie verhogen (dat is mijn bijdrage aan de wereld). En ja ik snap dat veel mensen dit niet snappen. Maar ik draag nu meer bij aan wereldvrede dan degene die meedoen met verdeeldheid. Soms voel ik me echt een alien op deze wereld.

Moest je interesse hebben, kan je volgend jaar ook op 7daagse naar Thailand om 'herboren en op een nieuwe tijdlijn terug te komen' voor de kleine som van 10.000 euro (excl vliegticket :crazy:) of haar 'Cash in 10 days'-cursus kopen voor 333 euro waarmee je in 10 dagen heel veel geld kan manifesteren.

Manifestatie expert / activator Dzanella Tihic heeft gelukkig een oplossing voor de problemen in het Midden-Oosten!

Moest je interesse hebben, kan je volgend jaar ook op 7daagse naar Thailand om 'herboren en op een nieuwe tijdlijn terug te komen' voor de kleine som van 10.000 euro (excl vliegticket :crazy:) of haar 'Cash in 10 days'-cursus kopen voor 333 euro waarmee je in 10 dagen heel veel geld kan manifesteren.
Is ze een chirurge? Want ze opereert blijkbaar. 😂

Men post doodleuk foto's van de dochter en vrouw van de dader van de terreuraanslag met bijhorende tekst:

Illegaal op ons grondgebied, gekend als terrorist in thuisland en op de vlucht om zijn straf aldaar te ontlopen… maar genoot hier blijkbaar van een rustig “familiaal” leventje …. Onmogelijk dat zijn familie hiervan niets wist… VIVALDI stuur gans die familie RETOUR naar hun roots ! Stel eindelijk voorbeelden ! Gezond verstand weet dat gans die familie en kennissen ongetwijfeld geradicaliseerd zijn ! Of gaan jullie wachten tot zij “wraak” nemen voor de dood van hun geliefde terrorist ??!!
😡

Men post doodleuk foto's van de dochter en vrouw van de dader van de terreuraanslag met bijhorende tekst:

Illegaal op ons grondgebied, gekend als terrorist in thuisland en op de vlucht om zijn straf aldaar te ontlopen… maar genoot hier blijkbaar van een rustig “familiaal” leventje …. Onmogelijk dat zijn familie hiervan niets wist… VIVALDI stuur gans die familie RETOUR naar hun roots ! Stel eindelijk voorbeelden ! Gezond verstand weet dat gans die familie en kennissen ongetwijfeld geradicaliseerd zijn ! Of gaan jullie wachten tot zij “wraak” nemen voor de dood van hun geliefde terrorist ??!!
😡
Voor hetzelfde geld leefden die twee al maanden met angst dat vader iemand anders of gewoon hen iets ging aandoen, maar laten we twee Belgen retour sturen (naar België dan vermoed ik).

Zie jij het groter plaatje? Deze personen alvast wel:

De Ukraïne oorlog is nu voorbij.
De mobiele film sets
werden allemaal
naar GAZA overgebracht.

Dus: Fluo Terrorist schiet Zweden dood en
gaat 's anderendaags in de plaatselijke bar
een theetje nuttigen zodat men de politie kan bellen?
Bij dergelijk verhaaltje had ik toch minstens
de beelden van het lijk verwacht.
Iemand die me daaraan kan helpen?
Of is het weer een Osamaatje?
- Daar zit waarheid in, ook het rondrijden met fluovest is opmerkelijk!
Ook deze agenten die hem opmerkten mochten hem niet raken. Dat kan je nog begrijpen, maar dat ze die fluovest kwijtspelen dat is al iets moeilijker en nog uren naar hem moeten zoeken!
- Betaalde acteur
😉
Alles om joodjes uit het nieuws te houden.

Eerst was het terrorisme en volgens mij werkte dat beter op de angst van de mensen dan corona dus opnieuw terrorisme en nu juist weer net oorlog, plaatje klopt weer !

Een heel stadion gijzelen…Ikea beveiligen.Alles voor onze veiligheid hè.Toevallig ook weer al gekend deze persoon.Ach we kennen de tactieken..Chaos en angst creëren en verdeel en heers.Het ene straffe verhaal na het andere.

Wat een clusterfuck is die fb-groep van Velt toch. Mooie organisatie hé, ecologisch tuinieren en dergelijke zijn zeker zaken die me oprecht interesseren. Maar wat voor een bende mafkezen trekt dat toch ook aan.

Een persoon post dat wetenschappers het DNA van kippen aanpassen tegen de vogelgriep, "en het resultaat zie je op de foto's". Foto's zijn dan van kippen uit een legbatterij, die uiteraard in slechte omstandigheden leven en er ziek uitziek met kale plekken. Wat volgt is een soort van mafkeesbingo.
"Go science! Weer dingen aanpassen en verder afdwalen van de natuur"
"En het mag weer het daglicht niet zien"
"Alle ziektes zijn het gevolg van een intoxicatie, virussen bestaan niet dat is angstpropaganda"
"Ze zijn de natuur aan het verkloten zodat we allemaal ziek kunnen zijn blabla zie de vaccins"
...

Het is weer prijs vandaag.

...

Wel een weerstandige vent, die vader - dat hij al 2 generaties overleeft die hem proberen te vergiftigen met verzuurde preisoep :devilish:

Nu ja, er zijn nog van die culinaire experts, recent een collega die rauwe kipfilets een paar dagen open in de koelkast bewaarde en verbaasd was dat die niet meer fris roken...

Beer betaald met uw belastinggeld (partijdotaties):

Tom VG:
Genoeg is genoeg. Dit incompetente circus moet stoppen. U kan op het Vlaams Belang rekenen om druk te blijven zetten op de wansmakelijke Vivaldi-bende. Doe met ons mee en teken de petitie www.ontslagregering.be!

Untitled.png

calm down Michael, calm down. als mensen u van op straat in uwe blote kunnen zien stofzuigen, gaat ge de politie niet moeten bellen, die komen sowieso wel.

HLN-reageerder IRL?

Die moeten ook boodschappen doen hoor. Dacht je dat die van hun eigen internetvuiligheid leefden?

Wat een clusterfuck is die fb-groep van Velt toch. Mooie organisatie hé, ecologisch tuinieren en dergelijke zijn zeker zaken die me oprecht interesseren. Maar wat voor een bende mafkezen trekt dat toch ook aan.

Een persoon post dat wetenschappers het DNA van kippen aanpassen tegen de vogelgriep, "en het resultaat zie je op de foto's". Foto's zijn dan van kippen uit een legbatterij, die uiteraard in slechte omstandigheden leven en er ziek uitziek met kale plekken. Wat volgt is een soort van mafkeesbingo.
"Go science! Weer dingen aanpassen en verder afdwalen van de natuur"
"En het mag weer het daglicht niet zien"
"Alle ziektes zijn het gevolg van een intoxicatie, virussen bestaan niet dat is angstpropaganda"
"Ze zijn de natuur aan het verkloten zodat we allemaal ziek kunnen zijn blabla zie de vaccins"
...
Ik ben zelf lokaal voorzitter van velt, en stoor me ook enorm aan die velt facebook pagina. Daar zie je amper mensen van velt, want dat zijn rustige en vriendelijke mensen. Ik ken heel wat bestuursleden die er niet meer komen. Ik ook niet...

Terug
Bovenaan