De beerput van het internet

Lieve mensen,
Na een aantal jaar alleen te zijn geweest , ben ik opnieuw gelukkig met een man.
Hij heeft altijd al een hoge bloeddruk gehad , maar nooit alarmerend hoog ...
Ik lees steeds meer bijwerkingen , maar deze is mij onbekend...
Enig idee om zijn bloeddruk op een natuurlijke manier weer op gezonde waardes te krijgen?
Zelf ben ik ongevaxt en ben steeds meer aan het ontdekken mbt mnra.

- Ik zou sowieso nooit in een relatie kunnen zitten met een gevaccineerde man, ivm het seksuele overdracht van die spikes. Dus, ik zou je adviseren je lichaam zelf ook te ondersteunen. Nattokinase, bromelaïne en kurkuma tabletten, schijnt je lijf te kunnen ontgiften.

- Als jullie sex gehad hebben ben je nu ook "gevaxt" omdat de spike eiwitten in sperma zitten.

- Nattokinase, bromelaïne, NAC, en colloïdaal goud. Deze combinatie doet wonderen. Opgelet: Nattokinase mag je niet nemen als je bloedverdunners neemt! Ik ben geen arts, dit is het protocol dat mijn familie toepast, met succes. Voor de bloeddruk kan je keltisch zeezout nemen.

Lieve mensen,
Na een aantal jaar alleen te zijn geweest , ben ik opnieuw gelukkig met een man.
Enig idee om zijn bloeddruk op een natuurlijke manier weer op gezonde waardes te krijgen?

- Ik zou sowieso nooit in een relatie kunnen zitten met een gevaccineerde man, ivm het seksuele overdracht van die spikes. Dus, ik zou je adviseren je lichaam zelf ook te ondersteunen. Nattokinase, bromelaïne en kurkuma tabletten, schijnt je lijf te kunnen ontgiften.

- Als jullie sex gehad hebben ben je nu ook "gevaxt" omdat de spike eiwitten in sperma zitten.

- Nattokinase, bromelaïne, NAC, en colloïdaal goud. Deze combinatie doet wonderen. Opgelet: Nattokinase mag je niet nemen als je bloedverdunners neemt! Ik ben geen arts, dit is het protocol dat mijn familie toepast, met succes. Voor de bloeddruk kan je keltisch zeezout nemen.
Ik denk dat ik de reden wel weet van die hoge bloeddruk :unsure: .

Lieve mensen,

Daar zit toch een mooi businessmodel in.
Bloem of suiker in tabletjes stoppen, het een of andere moeilijke naam geven en op al die fora geen verkondigen dat dit hét wondermiddel is om je te beschermen tegen gevaccineerde mensen.

Daar zit toch een mooi businessmodel in.
Bloem of suiker in tabletjes stoppen, het een of andere moeilijke naam geven en op al die fora geen verkondigen dat dit hét wondermiddel is om je te beschermen tegen gevaccineerde mensen.

Liktaminol schijnt ook heel goed te zijn om de spikes van gevaxte te weren :unsure:

Ik lees vooral dat je anderen kan vaccineren door seks te hebben. Wat we vroeger een scheefpoeper noemden, moeten we dan nu eigenlijk een vaccinatiecampagne noemen.

Ik zal me wel opofferen om de niet gevaccineerde mooie vrouwtjes toch wel een vaccin te geven.
you-are-so-selfless-maureen-guinness.gif

Lieve mensen,

Zout tegen de hoge bloeddruk. Beetje zoals alcohol tegen levercirrose of zonnebank tegen huidkanker.

Die ochtend in een echokamer:

Mijn dochter van 17 geeft last van non stop hoofdpijn . Zijn wel andere mensen welke dat ook hebben na fascinatie. Wij worden oweraal veg gestuutd met tekst : kinderen hebben hoofdpijn. Niemand wil zoeken na oorzaken.
Kan de fascinatie wel de oorzaak zijn . ?
En wat kan ik doen om te verhelpen.

- Het zijn de chemtrails in combinatie met de stralingsvelden in de lucht en de electromagnetische velden. Hier krijgen velen ECHT hoofdpijn van. mensen die gevaxxxxt zijn hebben meer grafeen en aluminium in hun systeem dus geleiden beter en hebben vaak sneller hoofdpijn.

- Zeker 5g. Word nog wat als ze die gaan hoger gaan aanzetten. Er word gezegd oktober. Tijd om die dingen neer te halen.

- Luchtwegen problemen komen met stapels binnen sinds oktober vorig jaar olvg arts mag niets melden terwijl die directeur echt wel een beetje wakker is.

- Ja absoluut luchtwegen van de chemtrails. Zitten ookvirussen en schimmels tussen die ze uitsproeien.

Die ochtend in een echokamer:

Mijn dochter van 17 geeft last van non stop hoofdpijn . Zijn wel andere mensen welke dat ook hebben na fascinatie. Wij worden oweraal veg gestuutd met tekst : kinderen hebben hoofdpijn. Niemand wil zoeken na oorzaken.
Kan de fascinatie wel de oorzaak zijn . ?
En wat kan ik doen om te verhelpen.

- Het zijn de chemtrails in combinatie met de stralingsvelden in de lucht en de electromagnetische velden. Hier krijgen velen ECHT hoofdpijn van. mensen die gevaxxxxt zijn hebben meer grafeen en aluminium in hun systeem dus geleiden beter en hebben vaak sneller hoofdpijn.

- Zeker 5g. Word nog wat als ze die gaan hoger gaan aanzetten. Er word gezegd oktober. Tijd om die dingen neer te halen.

- Luchtwegen problemen komen met stapels binnen sinds oktober vorig jaar olvg arts mag niets melden terwijl die directeur echt wel een beetje wakker is.

- Ja absoluut luchtwegen van de chemtrails. Zitten ookvirussen en schimmels tussen die ze uitsproeien.
Ik heb de indruk dat dit soort mensen een eigen taal begint te krijgen, de eerste stappen naar twee parallele samenlevingen zijn gezet. Een hele andere realiteit en een andere taal.

Zo van die kurkdroge comments op Knapen haar video:
-Op welke kermis heb je die nep-klok gewonnen?
:oi22: :laugh:

Zo een Knapen VS Van Ranst zou wel een hilarisch tv-debat opleveren, zou je denken. Maar dan denk ik terug aan wat de reportage over DVL en zijn schildknapen teweeg heeft gebracht... .
Ze gaan daar bij de psychiatrie overigens wel een grote wachtkamer nodig hebben, want haar fans zijn de laatste 3 jaar in serieus aantal toegenomen.

BTW, nog zo van die wappiegoeroes met tienduizenden volgers op FB die soortgelijke sh*t verkopen: Vincent Vandeputte en Dirk Theuns.
Niet toevallig verkondigen al die goeroes zowat hetzelfde en voeren ze 'debatten' met elkaar in Youtube video's. Die video dat @Taxandrian in dit topic postte op 17 september (zie pagina 172) blijkt vandaag dus nog 100% relevant.

-----------------------------------

Op FB post er iemand een paar foto's over een lokale racebaan dat dicht moet. Je hoopt dan in de comments te weten te komen waarom die baan dicht moet, maar..... :
Iedereen die op de systeem partijen gestemd heeft en blindelings is meegegaan in de covid/vaccin hoax heeft hieraan bijgedragen. Deze burgers hebben een duidelijk signaal van onderwerping afgegeven aan de overheid en meer controle, meer belastingen en minder vrijheid zijn daarvan het resultaat. Jammer voor de weinigen die hebben vastgehouden aan hun principes en integriteit, zij worden vandaag tegen wil en dank meegesleurd in de destructie van welvaart, democratie en vrijheid.

Laatst bewerkt:
De beerput heeft gelukkig meerdere lagen en bestaat niet enkel uit antivaxxers en flat earthers. We kunnen op Facebook daarom ook fantastisch advies terugvinden over mieren in huis.

- Goedemorgen. Wie kan mij een kruid aanraden om mieren uit mijn keuken te weren. Het is een invasie. Bedankt.

- Mieren zijn intelligent. Overleg met ze, waarom ze komen? Bied hulp aan op een andere plek. Hebben ze te weinig eten voor hun broed? En daarna zeggen dat het niet acceptabel is in jouw huis rond te lopen. Dat je van nu af mieren dood gaat maken als ze blijven komen.
Koperen stuivers zijn er niet meer dus koper op de route leggen als een grens. Tot hier en niet verder.
Succes.

:crazy:

Terug
Bovenaan