Vulture
Well-known member
Inderdaad.Allez gewoon QAnon achterna dus.
Ze heeft zomaar achtereenvolgens 46(!) posts gedaan over de oorlog in Oekraïne, waarbij het -denk ik- vrij duidelijk is dat ze gesponsord wordt door 'anderen'.
Genoeg beer gepost voor een tijd. Al is het opvallend dat de laatste weken de beer in een sneltempo online gedeeld wordt.
--------------------------------------
DE WAARHEID OVER MARIUPOL
Getuigenissen van burgers uit Mariupol na de beweerde inval van Rusland in april 2022.De Westers pers heeft staalhard gelogen....
Noot : ik beschik over een grote hoeveelheid getuigenissen van nog andere burgers uit Mariupol die hun volledig identiteit en adres vrij geven en hun verschrikkelijke verhaal doen.Indien gewenst door de volgers zal ik deze ook allemaal opladen ( schrijf ja of neen in de comments )
DE MASSAGRAVEN IN MARIUPOL ZIJN EEN LEUGEN
De Britse journaliste Eva K. Bartlett heeft is naar Mariupol gereisd om te checken wat er van aan is.Er blijkt geen massagraf te bestaan in de betekenis die het Westen hieraan gegeven heeft. Het is een gewoon kerkhof waar doden in een kist begraven worden zoals gewoonlijk.Pro memorie, hebben de Amerikanen in 2022 beweerd dat zij satellietbeelden hadden waaruit bleek dat de Russen een massagraf van 30 x 40 m hadden gemaakt waar toe wel 9.000 burger doden in zouden gesmeten zijn.Rusland heeft de aantijgingen steeds met klem ontkend en gesteld dat de hele zaak in scène was gezet ( net zoals in Butcha overigens waar er burgerdoden op straat zijn aangetroffen op een tijdstip dat de Russen het bezet gebied al 5 dagen verlaten hadden en tijdens hun bezetting de burgers goed behandeld hebben )In navolgend stadium hebben een aantal Europese politici, waaronder Ursula Von der Leyen het zogenaamde massagraf in Mariupol,bezocht. De internationale pers was massaal aanwezig en heeft het nieuws breed uitgesmeerd in MSM, maar niemand heeft een eigen onderzoek gedaan, behalve ... Eva.Er bestaat geen massagraf. De politici en de Westerse pers hebben het volk bedrogen. Weeral.
Beste vrienden,
De data dump over Oekraïne en Donbas is - voorlopig - ten einde. Ik zou nog meer getuigenissen kunnen uploaden maar dat zou alleen maar meer van hetzelfde zijn. Er bestaan nog duizenden andere getuigenissen en heel wat ander materiaal. U hebt heel wat te bekijken en te lezen maar de tijd en energie die u hierin investeert zal u toelaten om de zaken in hun juiste perspectief te plaatsen en de waarheid te onderscheiden van de leugen ( wat voor velen onder u tot nu toe niet kon door de zeer eenzijdige berichtgeving van de Westerse propaganda ).
Benevens de dagelijkse verslaggeving sinds 24.02.2022 met stand van zaken door een afgevaardigde van het Russisch Ministerie van Defensie met een veelheid van drone beelden en real time footage op het terrein, heeft Rusland alles bijzonder goed gedocumenteerd en alle mogelijke bewijzen verzameld. Zoals ik reeds schreef in een eerdere post heeft Rusland ruim een week geleden een dossier van meer dan 2000 bladzijden met bewijzen van alles wat zij steeds staande heeft gehouden ( en waarvan zij ook steeds te kennen heeft gegeven over alle bewijzen te beschikken ) overgemaakt aan de VN Veiligheidsraad. De Westerse pers heeft daar met geen woord over gerept en zal dit wellicht ook niet doen. Ik probeer de hand te leggen op dat dossier.