Als je in zoiets trapt, dan verdien je het om afgezet te worden. Sorry, maar hoe gatachterlijk kan je zijn.Helen Adriana is een Shamanic Healer, Transformational Bodyworker en Space Holder.
Ze biedt je volgende cursus aan voor slechts 111 euro!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je in zoiets trapt, dan verdien je het om afgezet te worden. Sorry, maar hoe gatachterlijk kan je zijn.Helen Adriana is een Shamanic Healer, Transformational Bodyworker en Space Holder.
The cake is a lie!Helen Adriana is een Shamanic Healer, Transformational Bodyworker en Space Holder.
Vraag mij vooral af in welke code op de aangifte dat ze die money energy aangeeftHelen Adriana is een Shamanic Healer, Transformational Bodyworker en Space Holder.
Oppergoeroe C. Knaepen over Conner Rousseau:
"Net dit ontvangen ( aub met de nodige omzichtigheid bekijken wegens niet geverifieerd maar als het klopt zal het niet lang duren voordat de slachtoffers er mee naar buiten komen omdat ze nu weten dat ze niet alleen zijn vgl Metoo beweging ) : ' Het schijnt deze nacht gelezen maar vlug van FB weg gemoffeld, dat hij tientallen jongeren van 15 to 20 jaar, die dit bekend hebben, verkracht heeft, hij gaf ze drank of drogeerde hen, velen blijven met een trauma! Heb het je willen doorzenden maar ze blokkeren het inzicht!"
Daar is hij al gelyncht door haar volgers.
Ze is buitengesmeten als advocaat, schijn ik me te herinneren? Nu verdient ze geld met o.a. lidkaarten te verkopen aan haar gepeupel. Ze doet zich voor als alwetende en kan hoge ogen gooien bij haar gepeupel door juridische termen uit haar mouw te schudden. Ze spreekt ook altijd van 'mijn onderzoeksteam kan niet gratis werken', maar ik neem aan dat zij dat zelf is en dat ze laat uitschijnen dat er een gans team achter zit.Ik vraag me oprecht af, hoe iemand met een universitaire diploma, zover kan afglijden naar het land van gatachterlijkheid. Niet normaal.
Ben ik het volledig mee eensAls je in zoiets trapt, dan verdien je het om afgezet te worden. Sorry, maar hoe gatachterlijk kan je zijn.
En als ik minder moreel had zou ik een webwinkel met kristallen enz openen.Ik voorspelde het al langer. Mannen blijven het niet langer nemen dat vrouwen er voor gelijk wat de brui aangeven, de scheiding opdringen en de vader het verder opvoeden van de kinderen wil verhinderen.
De natuur is simpel :
1. Vergeet de mythe van de 'man die de jager is'. De vrouw bepaalt de relatie. Mevrouw bepaalt wie achter haar aan moet lopen. Mevrouw wil wel dat die bepaalde man achter haar aanloopt, het moet dus die ene man van haar keuze zijn. Wil die niet, dan kan die man een hoge dosis hysterie verwachten (ook mijn ervaring).
Zij begint de relatie, zij bepaalt met wie en zij (meestal, in 80 procent van de gevallen) stopt ermee.
2. In het woke-fascisme kan een man geen man meer zijn. Vele vrouwen bleiten dat 'ze geen echte vent kunnen vinden' maar vergeten dat hun mannelijk bitch-gehalte en het woke-fascisme elke echte vent van hen weghouden.
3. Er gaan dank zij de scheidingsindustrie en de liefdeloze maatschappij nog meer madammen zelf in de hel belanden door wraak van de vader. (Overheid, doe iets aan die scheidingsindustrie en stop dat lijden !)
4. De kinderen moeten absoluut gespaard worden. Die zijn onaanraakbaar.
In onderstaand geval zijn er twee mogelijkheden :
- de man is redelijk gek en gewelddadig, dus heeft mevrouw (want zij kiest) slecht gekozen. Met haar slechte keuze vermoordde ze haar kinderen.
- mevrouw is een 'bitch' en zal zich haar 'scheiden om de man te kloten' nog lang herinneren.
Over die vader die nu verdacht wordt voor brandstichting van het huis waar zijn ex-vrouw en twee kinderen sliepen:
De reacties worden vurig aangewakkerd door de partijvoorzitter van VB. 2024 gaat gitzwart worden tijdens en na de verkiezingen. Ik vrees dat de beerput-nonsens wel eens het nieuwe normaal kunnen worden.Lees net de HLN reacties over die juwelier en de uitspraak die hij gekregen heeft. Ben ik echt de enige die vind dat wat die juwelier deed moord is.
Ze zijn precies al uitgeschakeld. Er gaan achterlopen en beginnen schieten is inderdaad een stap te ver, uw kind of wie moet maar ook eens geraakt worden. Maar als hij zich zelf verdedigt in zijn eigen winkel (zonder vier keer blijven te schieten) dan begrijp ik die situatie volledig. Ik vind het dan nog straf dat die mens blijkbaar aan het "slachtoffer" nog een vergoeding moet betalen.. Dat is zoals die situatie van die oude man een paar jaar geleden die een home-jacking meemaakt. Afrikaanse man sloeg de deur in om oude man zijn geld te pakken in zijn thuis en die oude man verdedigt zijn eigen en schoot in die boef zijn been. (dacht zoiets) Zeggen ze hierna dat die boef het slachtoffer was en dat die oude man ervoor moet opdraaien, maar ondertussen stond die crimineel wel bekend bij het gerecht. Niet normaal..Lees net de HLN reacties over die juwelier en de uitspraak die hij gekregen heeft. Ben ik echt de enige die vind dat wat die juwelier deed moord is.
Ja,Lees net de HLN reacties over die juwelier en de uitspraak die hij gekregen heeft. Ben ik echt de enige die vind dat wat die juwelier deed moord is.
Verdiende loon voor die overvaller.Lees net de HLN reacties over die juwelier en de uitspraak die hij gekregen heeft. Ben ik echt de enige die vind dat wat die juwelier deed moord is.
Als hij in shock was of zoals in de post boven u wettelijke zelfverdediging, kan ik het inderdaad nog begrijpen, maar hij is echt geen held zoals die reacties laten uitschijnen.Ja,
Overvallers die met kalasnikovs binnen vallen, en zwaar geweld uitdelen, ik ben er redelijk van overtuigd dat die juwelier compleet in shock aan het reageren was. (en kan er dan sprake zijn van overreactie als de tegenstander klappen uitdelen en een kalasjnikov tegen uw gezicht zetten?)
Hij gaat wel moeten leren leven met een dode op zijn geweten, maar dit type gangsters weten toch waar ze aan beginnen.
Sinds wanneer zitten wij in het Wilde Westen zonder regels. Een overval verdient geen doodstraf (wat in mijn ogen hier eigenlijk meer op een executie leek). Was het geen regel dat iedereen een eerlijk proces verdient?Verdiende loon voor die overvaller.