Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, een review graag.![]()
“Als volumineuze, bourgondische vrouw wilde u ook eens stralen op ons sexy terras": Nederlander kraakt alle klanten die hem slechte recensie geven compleet af
Van “volumineuze, bourgondische vrouw die grotere porties gewend is” tot de vraag of een buitenlandse klant “hier al in de schoonmaak of tomatenpluk werkt”: wie beachclub Saus in Bergen op Zoom een slechte recensie durft geven, wordt door de uitbater zelf compleet afgekraakt. Het maakt van Frank...www.hln.be
Moet ik hier nog iets bijzetten?
T'was shit.Ja, een review graag.
![]()
Werk - Nemen mensen met laag loon te weinig initiatief?
Edit mod: de beginposts werden afgesplitst uit het brutoloontopic omdat hier een bredere discussie over loonsonderhandelingen uit voortvloeide. Toch wat geschrokken van het loon van een arbeider - ervaren kraanman: 15,95 €/h met als enig voordeel 0,93 €/dag voor kledij te wassen, we praten over...www.beyondgaming.be
Het meest BG-topic dat ooit ge-BG’d heeft.
Ik viel net niet van mijn stoel toen ik dat las![]()
Ingeschreven pc voor bosbouw Da's idd een sector met lage lonen (zelfs normaal gezien geen uurlonen, maar stuklonen)www.beyondgaming.be
Ik vind dit nochtans een uitstekend standpunt. Dom zijn ligt aan jezelf!

Wie zijn schuld is het anders, de mijne ofzo?![]()
Ingeschreven pc voor bosbouw Da's idd een sector met lage lonen (zelfs normaal gezien geen uurlonen, maar stuklonen)www.beyondgaming.be
Ik vind dit nochtans een uitstekend standpunt. Dom zijn ligt aan jezelf!
Ja.Wie zijn schuld is het anders, de mijne ofzo?
Makes no senseGraag geen opmerkingen als het is de natuur.
Ik voer de vogels in mijn tuin. De roofvogels hebben dit ondertussen door. Er vliegen vijf roofvogels om beurten mijn tuin in. Tientallen duiven, mussen en spreeuwen zijn al meegenomen. Ik verplaats de voederstations bijna dagelijks, maar de roofvogels vangen ze alsnog. Is er iets wat ik in de tuin kan hangen wat de roofvogels op afstand houdt maar de kleine vogels niet? Een beeld oid? Iets met geluid lijkt mij niet handig, want ik heb konijnen (met grote oren).
We wonen naast het bos, dus de vogels kunnen daar hun maaltje bij elkaar scharrelen. Not in my backyard.
Misschien woont die persoon naast een opvangcentrum voor wilde dieren?Makes no sense

Die vorige reactie kwam van een fb-groep over ecologisch tuinieren. Nobel doel maar dat trekt echt mafkezen aan. En ik zie daar dus ook regelmatig het "feit" posten dat er wolken worden "gefabriceerd" om het donker te maken.Misschien woont die persoon naast een opvangcentrum voor wilde dieren?
Gisteren postte iemand dit:
eN kijK vanDaAG eEnS NaAr dE LuChT!!!![]()
Holy fuck. "Van het padje af" is hier zacht uitgedrukt.

Hoe fucking gek kunt ge zijn?Het is woensdag, we gaan nog eens op bezoek bij 'ons Carine':
*Kleine noot bij die laatste: Iemand in de comments merkte op dat het 'toevallig' om exact dezelfde giftige metalen gaat als wat de believers terugvinden in de chemtrails...![]()
Okeeeee, dus daarom dat ik al een paar weken iets gaan eten ben met twaalf vrienden in glitterpakjes! It all makes sense now!Het is woensdag, we gaan nog eens op bezoek bij 'ons Carine':
*Kleine noot bij die laatste: Iemand in de comments merkte op dat het 'toevallig' om exact dezelfde giftige metalen gaat als wat de believers terugvinden in de chemtrails...![]()
Mpox staat #2 in trending topics op X, de helft van de berichten gaat over feitelijkheden (waar ze opgemerkt zijn, symptomen, ...).En doen er onder de wappies nog geen wilde theorieën de ronde over het mpox virus?![]()