gumball4000
Well-known member
Er was tot 2-3 weken geleden geen carpolicy.Geen carpolicy of is dat zo'n kleine lokale KMO in een boeredorpke?![]()
Nationale speler in een klein boeredorpke eerder haha. Totaal geen duidelijk beleid. Wagens worden bij ons wel aangekocht.
Echt wagenwissel à la tête du client. Sommigen krijgen na 200k km een nieuwe, sommigen pas na 350k..sommigen 370k km.
Vroeger was het "hier nen auto" of "ge moogt enkel model x bestellen. Ge kunt enkel de kleur bepalen". Nu is het "kunt tussen model A, B & C kiezen. Ge hebt budget X"
Ding is dat ik groot ben..en aziaten vallen altijd mega klein uit. Met vb een Corolla, zit het stuur tussen mn benen en heb ik 2cm hoofdruimte over. Terwijl mn 1-reeks of een Mini veel ruimer is.
Een Tesla M3 past ook perfect..maarja 1-reeks ==> Model 3 is wel een totaal andere klasse natuurlijk. Wat in mn voordeel speelt met een Tesla = de snellere levertijden.
Megane EV vond ik dan ook weer een mooie..
Ik vermoed dat dit een wagen is die is aangekocht door de werkgever ipv. leasing? Daar hoor je dat inderdaad wel vaker dat er (veel) langer met een wagen gereden wordt tov. een leasewagen.
Nu hebben we enkel de keuze tussen ICE en EV.
. Deze is het dan maar geworden:
.
. Met de oude gsm en die van de vriendin werkt het wel, de mijne geeft geen geluid noch pikt iets op van de microfoon. Iemand enig idee wat ik kan checken?