Het was vooraan en maar een redelijk kort ritje. Maar als je mij geblinddoekt had laten instappen had je mij ook wijs kunnen maken dat ik in een X5 zat. Vanachter niet gezeten maar daar leek er wel meer plaats, het waren wel zo van die aparte stoelen dus misschien met een gewone zitbank is dat anders.Zat je toevallig voorin? Want bij veel van die premium SUV's heb je voorin wel nog steeds dat cocon gevoel.
Ze willen er geen bestelbusje van maken waarin je zeeën van ruimte hebt.
Veel van die ruimte wordt gebruikt voor de middenconsole, je hebt dan vooraan allebei heel veel elleboogruimte.
disclaimer: ik heb nog niet in een X7 gezeten, wel al in een X5 en die had heel veel ruimte op de achterbank.
Ik ken niemand met een X7 en het zijn nu ook niet echt de mooiste wagens![]()
Ik vind eigenlijk geen enkele SUV mooi, als ik er ooit één zou rijden dan zal het puur voor het praktische zijn en om mijn rug een plezier te doen met de hogere instap. Ik weet dat er velen zijn met een andere mening maar dan zie ik nog liever een 6GT rondrijden. Dat was voor mij het perfecte compromis tussen een sedan/touring en een SUV. Vind het nog altijd spijtig dat daar geen nieuwe modellen meer van worden gemaakt