Wat is dat precies? Lijkt me wel handigAls het ontbreken van de snelheid tussen het stuur zo'n dealbreaker is, kan je nog altijd voor dit gaan:
![]()
Heeft me €22 gekost...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat precies? Lijkt me wel handigAls het ontbreken van de snelheid tussen het stuur zo'n dealbreaker is, kan je nog altijd voor dit gaan:
![]()
Heeft me €22 gekost...
Dat is ook hetgene ik nooit gesnapt heb. Geen dashboard, geen probleem. Maar een HUD was imo wel echt noodzakelijkAls het allemaal clean moet zijn, dat tesla dan een hud plaatst. Ik kijk nooit naar mijn dashboard, dat is nietmeer nodig.
. Het begint langzaamaan te lijken op een grap. Terug 3 maanden erbij, levering nu voorzien in juni.Mijn Peugeot 308 is weeral uitgesteld. Het begint langzaamaan te lijken op een grap. Terug 3 maanden erbij, levering nu voorzien in juni.

Wanneer was die besteld?
hybride zeker?Besteld januari 2022, origineel verwacht begin juli 2022. Dan uitgesteld naar September, dan Oktober, dan Februari, dan Maart en nu dus Juni.

hybride zeker?
Exact zelfde hier, besteld december 2021, vorige maand te horen gekregen leverdatum momenteel juni. In de zomer vroegen ze nog om een optie weg te laten want anders zou het 'maart 2023' worden, daar dus op ingegaan maar had dus totaal geen nut![]()
Inderdaad de hybride versie, mocht geen benzine of diesel meer kiezen.Overigens heb ik fantastisch nieuws: ik heb eigenlijk mijn eigen A6 terug!
De cameraproblemen zijn opgelost. Na 5.5 maand, want de wagen was binnen sinds 1 september
Ondertussen 14000 kilometer met een vervang A6 van de garage gereden dus ik moest niet echt aan comfort inboeten, al heb ik de B&O wel hard gemist en is de 35 TDI aandrijflijn echt heel veel minder dan de 40 TDI aandrijflijn (versnellingsbak is niet leuk afgesteld).
Maar goed, keerzijde is dus dat mijn wagen nu 99K km heeft ipv de dik 110K die hij al zou gehad hebben. Dat zal dan ook weer handig zijn wanneer ik hem binnen een paar maand te koop zet.![]()
Heb zelf ook nog een paar jaar met een mini gereden. Heb dat nooit gebruikt. Vond dat ook erg onhandig.Er rijden ook enorm veel Mini Coopers rond.
Dat wil niet zeggen dat die geen onloofelijke kutplaats is voor de kilometriek:
![]()

Ziet ge wel vaker tegenwoordig, ik kijk eigenlijk ook nooit naar de analoge snelheidsmeter (staat ook wat uit het zicht). Mijn ouders hadden vroeger ook een auto met de snelheidsmeter in het midden:Heb zelf ook nog een paar jaar met een mini gereden. Heb dat nooit gebruikt. Vond dat ook erg onhandig.
Je hebt bij uw toerenteller nog een digitale snelheidsmeter.![]()
't Is niet omdat iets technisch gezien marcheert, dat het ook niet kan tegen steken eh.Ziet ge wel vaker tegenwoordig, ik kijk eigenlijk ook nooit naar de analoge snelheidsmeter (staat ook wat uit het zicht). Mijn ouders hadden vroeger ook een auto met de snelheidsmeter in het midden:![]()
Niemand klaagde daar destijds over en het is véél slechter dan wat Tesla aanbiedt. Maar ze hadden wel gewoon een HUD moeten hebben.
Welke surround instellingen gebruik jij bij je B&O systeem? Na 3,5 jaar heb ik nog altijd geen combinatie gevonden die me bevalt - ik had liever het vorige systeem dat met een gewone equalizer werkte.

Het HK audio systeem is toch ook de eerste optie die ik ga opzoeken in de BMW configurator hoor. 'k Zou niet zonder willen.Geen idee, ik zou eens moeten kijken. Probeer ik vanavond te doen.
Ik ben ook geen echte audiofiel ofzo, dus ken er weinig van. Maar ik heb er wel van in het begin al hard van genoten en het verschil met het gewone systeem in die vervangwagen is enorm.
Wat ik nu wel besef dat ik mis is het verwarmde stuur. Wat een zalige optie is dat eigenlijk. Blij dat de Q8 het ook gaat hebben.![]()
Ik zou persoonlijk het HK systeem niet meer aanvinken in de BMW. Ik vind de meerwaarde tov Hifi er gewoon niet zijn.Het HK audio systeem is toch ook de eerste optie die ik ga opzoeken in de BMW configurator hoor. 'k Zou niet zonder willen.
Het B&O systeem bestaat daar niet meer, is B&W tegenwoordig. Verkrijgbaar vanaf de 5-reeks.
Maar dat is nu ook wel de overtreffende trap & kost stukken van mensen. 5,5K is er toch zwaar te veel aan.
Het HK systeem biedt ook een 'echte' equalizer. Dus ik kan het wat instellen naar m'n goesting.
Wat ik wel gemerkt heb, aangezien ik ondertussen aan m'n 3e iteratie van dit systeem zit, is dat het piekvolume gestaag lager is geworden.
Om hetzelfde volume te behalen dien ik in elk v/d 3 wagens het balkje toch 'voller' te zetten.
Kwaliteit van het geluid dat er uit komt blijft weliswaar goed. Véél beter dan hifi (of lord forgive, standaard). En de beschikbaarheid van een equalizer blijft een voordeel v/h systeem.
Ik heb indertijd het HiFi systeem gehoord in de wagen van een collega en dat was een wereld van verschil.Ik zou persoonlijk het HK systeem niet meer aanvinken in de BMW. Ik vind de meerwaarde tov Hifi er gewoon niet zijn.
Maar, de laatste versie van het HK systeem is al 136W minder dan de "oude" versie die je waarschijnlijk vroeger gehoord hebt. De versterker heeft ook maar 2 kanalen extra (die voor de subwoofer gebruikt worden). Ik vind dat nieuwe systeem echt tegenvallen voor de meerprijs die je betaaltIk heb indertijd het HiFi systeem gehoord in de wagen van een collega en dat was een wereld van verschil.
Nu nog steeds trouwens, op de configurator lees ik dat het minder dan de helft v/h vermogen van 't HK systeem aanbiedt.
+ Zeer belangrijk ... genen equalizer.
Zoals ik in m'n eerdere post aanhaalde ... ja ... dat heb ik zeker gemerkt. Maar nóg minder dan dit ... sheesh.Maar, de laatste versie van het HK systeem is al 136W minder dan de "oude" versie die je waarschijnlijk vroeger gehoord hebt. De versterker heeft ook maar 2 kanalen extra (die voor de subwoofer gebruikt worden). Ik vind dat nieuwe systeem echt tegenvallen voor de meerprijs die je betaalt
Als het allemaal clean moet zijn, dat tesla dan een hud plaatst. Ik kijk nooit naar mijn dashboard, dat is nietmeer nodig.