TheBelgianStone
Active member
Collega van mij heeft een 330e touring zonder mogelijkheid om op te laden. Gemiddeld tussen de 8 à 9 liter verbruik..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel de lagere VAA betalen. Zou beter eens wat controle op gedaan wordenCollega van mij heeft een 330e touring zonder mogelijkheid om op te laden. Gemiddeld tussen de 8 à 9 liter verbruik..
Hoe gaan ze daar op kunnen controleren?Maar wel de lagere VAA betalen. Zou beter eens wat controle op gedaan worden
Je moet doorgeven hoeveel je elektrisch oplaadt om het terugbetaald te krijgen. Iemand die niks binnen brengt hiervoor, is dus makkelijk te controleren...Hoe gaan ze daar op kunnen controleren?
Het enigste wat ze kunnen doen is enkel elektrisch korting geven op VAA en Hybride als tussenoplossing weglaten.
Maar dat gaat niemand blij van worden
Ik voel het zweet al uitbreken bij GokuJe moet doorgeven hoeveel je elektrisch oplaadt om het terugbetaald te krijgen. Iemand die niks binnen brengt hiervoor, is dus makkelijk te controleren...

Collega van mij heeft een 330e touring zonder mogelijkheid om op te laden. Gemiddeld tussen de 8 à 9 liter verbruik..
Ik rij met een 318d berline en heb een gemiddeld verbruik van 5,4 liter.Maar wel de lagere VAA betalen. Zou beter eens wat controle op gedaan worden
Mijne 530e verbruikt ongeveer even veel. Der mee da'k zeg, het moet allemaal zo dramatisch niet zijn (dat meer verbruik van een ongeladen PHEV, gemiddeld over tijd).Rij met een 318i touring en heb 8L verbruik. Zuipt goedwas natuurlijk wel al die jaren een diesel gewoon, daar ligt het altijd veel lager.

Zo ne keer een BMW 7xx e meegekregen. Weet niet meer wat het just was, denk 740e, kan mis zijn. Dat spel kon 45km op elletriek rijden en verbruikte in totaal meer dan 10L/100km op woon-werk verkeer. Dat was iets van 50km binnendoor, geen files.Collega van mij heeft een 330e touring zonder mogelijkheid om op te laden. Gemiddeld tussen de 8 à 9 liter verbruik..
Zelfs in de laagste uitrusting is de iX3 stevig uitgerust he...Daarstraks de nieuwe lijst binnengekregen van de car policy. In categorie B (vanaf 2 jaar ervaring) zijn er hybride en elektrische wagens bijgekomen. Tot mijn verbazing stond de iX3 daar ook tussen, wel nog geen idee van welke uitvoering maar ongelofelijk dat zo een auto kan gekozen worden. Dat is dus in dezelfde categorie als een Audi A3 diesel, Skoda Octavia enzovoort.
Ook de Volvo xc40 zit er tussen als hybride, terwijl dit vroeger in categorie C zat. Jammer dat ik nergens kan opladen + dat ik nog 3 jaar moet wachten vooraleer ik kan veranderen.
Zonder enige actie van 't staat.![]()
Volgens mij wel. 530e verliest wel waarde in sneltempo (nu al). Ex-collega wou de zijne inruilen voor iets anders, en was op 2 jaar tijd 50% kwijt...Zo een 545e, is dat dan gewoon dezelfde hybride als een 530e maar dan een 6cil als ICE?
Want als ik zie hoe ik de 330e wil uitrusten, ga ik beter misschien meteen naar een 530e.
Awel ja, daarmee. Als je de minimum uitrusting van de iX3 vergelijkt met een Skoda Octavia of A3 die basic uitgerust is, dan begrijp ik totaal niet dat die in die categorie staat. Ik zou verwachten dat die een categorie hoger stond (minstens 6-7 jaar ervaring).Zelfs in de laagste uitrusting is de iX3 stevig uitgerust he...
Ik zou in elk geval zo snel mogelijk bestellen. No way dat die situatie lang zo gaat blijven, ja EV's hebben een lagere TCO, maar ook weer niet zoveel lager...Awel ja, daarmee. Als je de minimum uitrusting van de iX3 vergelijkt met een Skoda Octavia of A3 die basic uitgerust is, dan begrijp ik totaal niet dat die in die categorie staat. Ik zou verwachten dat die een categorie hoger stond (minstens 6-7 jaar ervaring).
Moest ik een oprit hebben of altijd parkeerplek voor mijn deur, dan zou ik het altijd doen. Ik woon op een appartement zonder privé parking, dus ik ga nooit thuis kunnen opladen. Daarnaast nog 3 jaar te rijden met mijn V60 D3..Ik zou in elk geval zo snel mogelijk bestellen. No way dat die situatie lang zo gaat blijven, ja EV's hebben een lagere TCO, maar ook weer niet zoveel lager...
Volgens mij wel. 530e verliest wel waarde in sneltempo (nu al). Ex-collega wou de zijne inruilen voor iets anders, en was op 2 jaar tijd 50% kwijt...