A45 AMG all the way.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A45 AMG all the way.

De A45 vind ik dan weer de lelijkste van de hoopIk vind ze alletwee fucking saai. De nieuwe M135i vind ik ook gewoon lelijk, dat model klopt niet.
Als het Duits moet zijn, A45 AMG all the way.

Ik vind ook niks aan de A45. M135i vind ik wel knap IRL trouwens.De A45 vind ik dan weer de lelijkste van de hoop![]()

Dat is goedkoop toch?het hangt er ook van af van wat de fleetvoorwaarden zijn en welke korting jullie bedrijf krijgt bij de grotere merken. mijn huidige leasing kost 579 euro/m voor 48m met 30.000km per jaar: Tiguan Allspace, 2.0 liter diesel met DSG en 150pk. redelijk goed uitgerust. veel plaats. ikzelf ben 1m80. zetels zitten ok voor dat prijssegment.
we hadden op het moment dat ik bestelde fleetconventie C, ondertussen is het een D geworden, maar ik denk dat ik net geen 12000 euro korting heb gekregen op die aankoop van 48K euro toen. En daardoor viel de wagen ineens wel in mijn categorie..

Idd, deze bijvoorbeeld spreekt me wel aan https://bmwpremiumselection.be/nl/voertuig/bmw-serie-3-340_31032.htmlMoet het een volledig nieuwe zijn ?
Voor die 68k vind je toch wel tweedehands M340i hoor rond de 10-15k km![]()

Cronos groep? Vorig jaar had ik 775 euro budget TCO en toen mocht ik 10k bijleggen om een Tiguan Allspace te kunnen kiezen.Dat is goedkoop toch?
Wij werken ook met 48m, 35.000km per jaar en een auto van 32.000 uiteindelijk prijs gaat toch richting de 700/maand aan leasebudget. 579 wil bij ons zeggen dat onze starters na 2 jaar een tiguan allspace kunnen nemen, maar dat is verre van zo![]()
Bij een gewone leaseprijs is aankoopprijs wel de meest bepalende factor. Voor TCO is dat allemaal wat ingewikkelder.Cronos groep? Vorig jaar had ik 775 euro budget TCO en toen mocht ik 10k bijleggen om een Tiguan Allspace te kunnen kiezen.
Die 579 zal wel exclusief brandstof zijn.
Trouwens aankoopprijs is maar een van de vele factoren voor lease prijs.
Ik volg u uiteraard, alles wat je zegt klopt. Maar het blijft wel een G20 natuurlijk. Dat is gewoon een fenomenale wagen. Staat een klasse boven de golf, A3, A en 1. En een 330i is toch ook niet dat je qua vermogen weinig ter beschikking hebt.330i mist al de charme van wat een 340i leuk maakt. Geen 6-cilinder en geen aangepaste ophanging (die de 340 volgens mij wel heeft).
De 330i is dan ook nog een heel pak trager dan een Golf R (Meer dan 1s trager naar 100, mét x-drive).
Daarnaast kost een 330i met optiepakketten ook bijna 70k he, ik vermoed dat hij dus ook nog een pak duurder uitkomt dan de Golf.
Het hangt af van wat je juist zoekt natuurlijk. Uiteraard liefst de M340i, daar hoeft voor de rest ook geen duiding bij.