De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Zijn echt wel ander type stoelen.
Comfort seat

attachment.php

Sport seat
_used_bmw_3_series_4_series_f3_1655316844_a298719f

Veel meer kuip en minder padding.
Die onderste zijn ook gewoon een generatie ouder hé. En is dat geen F30 pre-lci onderaan en bovenaan een 5-reeks?

Die onderste zijn ook gewoon een generatie ouder hé. En is dat geen F30 pre-lci onderaan en bovenaan een 5-reeks?
Dat klopt.
Maar hij had het over een 4 als zijn vorige. Dus ik vermoed dat het een F32 of F36 was.
De zetels zijn over de hele F2x tot F3x hetzelfde, LCI of niet.

Ik linkte die foto’s omdat het ging over dat de sportzetels en de comfortzetels hetzelfde zouden zijn.

De nieuwe sportzetels uit de G-reeks zijn wel nog iets beter.

Degenen die hun bedrijfswagens thuis opladen, op welke prijzen baseert de werkgever zich eigenlijk?
Dat zou iets van de VREG zijn, maar via google vind ik niet direct standaardprijzen terug op de VREG site.

Dankjewel, wanneer zou november er op komen?

Ik begin schrik te krijgen van november met dat de gasprijzen zo hard dalen.
Gelukkig kom ik wekelijks bij de klant waar ik kan laden.
Schrik omdat je minder betaald zou krijgen?
Want in principe als de commerciële prijs daalt dan neemt men dit mee in uw tarief voor energie ook natuurlijk.

Want in principe als de commerciële prijs daalt dan neemt men dit mee in uw tarief voor energie ook natuurlijk.
Dan zou je al een maandelijks variabel tarief moeten hebben. En de wagen is niet mijn enige verbruik, dus ik moet ook wel rekening houden met de interessants mogelijke tarieven voor de rest van het huishoudelijk verbruik.

Dan zou je al een maandelijks variabel tarief moeten hebben. En de wagen is niet mijn enige verbruik, dus ik moet ook wel rekening houden met de interessants mogelijke tarieven voor de rest van het huishoudelijk verbruik.
Niet perse eh.
Ook al is het driemaandelijks de daling gaat mee in het gemiddelde natuurlijk.

Dankjewel, wanneer zou november er op komen?

Ik begin schrik te krijgen van november met dat de gasprijzen zo hard dalen.
Gelukkig kom ik wekelijks bij de klant waar ik kan laden.

Meestal zijn het de boordtabellen die tellen.

Bij mij is ‘t met een zelf in te stellen tarief en op het jaareinde wordt op basis van de werkelijke factuur thuis de afrekening gemaakt. Zo wint of verliest niemand.

Meestal zijn het de boordtabellen die tellen.

Ah ik dacht dat CREG gewoon de waalse tegenhanger was van VREG :p
En wanneer zou de tabel van november beschikbaar komen?

Dat is er dan van uitgaande dat je elke maand exact evenveel verbruikt met je EV.
Wat nooit zo gaat zijn, je gaat altijd wel iets winnen of verliezen.
En die bedragen lopen wel op, dus ik verlies liever niet (of tenminste niet te veel).

Gaat ge content mee zijn!

Levertijden vallen bij BMW heel goed mee, dus niet (te veel) vrezen. Zelfde model met +- zelfde opties werd bij mij geleverd op pal 6 maand. Besteld januari, geleverd juli.
Thx, ja is mijn eerste BMW na jaren Mercedes.

Ik hoop wel op April, want in Mei moet ik veel de baan op en dat zou ideaal zijn. Nu heb niets buitensporig ook van opties dus ben wel zeker dat hij vlot zal komen.

Mij lijkt het dat hij niet echt zeker is of het VREG of CREG is. Bij ons was het vroeger de CREG in elk geval.

Bij ons is het CREG, het gemiddelde tarief van 2 maanden eerder. Dus bij stijgende prijzen verlies je erop, bij dalende prijzen win je, tenminste als je eigen tarief op of onder het gemiddelde zit.

Ik hoop wel op April, want in Mei moet ik veel de baan op en dat zou ideaal zijn. Nu heb niets buitensporig ook van opties dus ben wel zeker dat hij vlot zal komen.

BMW lijkt enkel moeite te hebben met leveringen vanuit China. Maar dat kan ook komen door de lokale covid lockdowns daar. Denk dat je auto gewoon in Europa gemaakt wordt, dus dat zal wel los lopen.

Ik wil je niet te enthousiast maken, maar, als alles gelijk is gebleven met toen, lijkt me dat zeker haalbaar.

Als ik nu terugdenk hadden ze mij verteld 6-9 maanden levertijd, maar de bestelling was eind januari geplaatst en 30 juni had ie al een nummerplaat.

Dus dat was feitelijk maar vijf maand tussen bestelling en levering bij de dealer.

Weinig opties (en dus minder chips) maakt daar sowieso een verschil in.

Dat is er dan van uitgaande dat je elke maand exact evenveel verbruikt met je EV.
Wat nooit zo gaat zijn, je gaat altijd wel iets winnen of verliezen.
En die bedragen lopen wel op, dus ik verlies liever niet (of tenminste niet te veel).

Kan je dan verliezen met een bedrijfswagen? :p
Je kan minder voordeel of winst halen, dat wel.
Maar als je zonnepanelen hebt en hiermee kan laden dan lijkt het mij zeer stug dat je in welk scenario dan ook verlies zou draaien.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan