poeperman
Well-known member
Die onderste zijn ook gewoon een generatie ouder hé. En is dat geen F30 pre-lci onderaan en bovenaan een 5-reeks?Zijn echt wel ander type stoelen.
Comfort seat
![]()
Sport seat
![]()
Veel meer kuip en minder padding.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die onderste zijn ook gewoon een generatie ouder hé. En is dat geen F30 pre-lci onderaan en bovenaan een 5-reeks?Zijn echt wel ander type stoelen.
Comfort seat
![]()
Sport seat
![]()
Veel meer kuip en minder padding.
Dat klopt.Die onderste zijn ook gewoon een generatie ouder hé. En is dat geen F30 pre-lci onderaan en bovenaan een 5-reeks?
Degenen die hun bedrijfswagens thuis opladen, op welke prijzen baseert de werkgever zich eigenlijk?
Dat zou iets van de VREG zijn, maar via google vind ik niet direct standaardprijzen terug op de VREG site.
Dankjewel, wanneer zou november er op komen?
Schrik omdat je minder betaald zou krijgen?Dankjewel, wanneer zou november er op komen?
Ik begin schrik te krijgen van november met dat de gasprijzen zo hard dalen.
Gelukkig kom ik wekelijks bij de klant waar ik kan laden.
Dan zou je al een maandelijks variabel tarief moeten hebben. En de wagen is niet mijn enige verbruik, dus ik moet ook wel rekening houden met de interessants mogelijke tarieven voor de rest van het huishoudelijk verbruik.Schrik omdat je minder betaald zou krijgen?
Want in principe als de commerciële prijs daalt dan neemt men dit mee in uw tarief voor energie ook natuurlijk.
Niet perse eh.Dan zou je al een maandelijks variabel tarief moeten hebben. En de wagen is niet mijn enige verbruik, dus ik moet ook wel rekening houden met de interessants mogelijke tarieven voor de rest van het huishoudelijk verbruik.
Dankjewel, wanneer zou november er op komen?
Ik begin schrik te krijgen van november met dat de gasprijzen zo hard dalen.
Gelukkig kom ik wekelijks bij de klant waar ik kan laden.
Maar hij zei zelf de VREG. Uw link is de CREG. Geen idee of die dat hetzelfde berekenen maar lijkt wel redelijk hetzelfde qua prijs.Meestal zijn het de boordtabellen die tellen.
Boordtabel
De maandelijkse boordtabel groepeert een aantal belangrijke evoluties op de elektriciteits- en aardgasmarkten.www.creg.be
Maar hij zei zelf de VREG. Uw link is de CREG. Geen idee of die dat hetzelfde berekenen maar lijkt wel redelijk hetzelfde qua prijs.
Ah ik dacht dat CREG gewoon de waalse tegenhanger was van VREGMeestal zijn het de boordtabellen die tellen.
Boordtabel
De maandelijkse boordtabel groepeert een aantal belangrijke evoluties op de elektriciteits- en aardgasmarkten.www.creg.be

Dat is er dan van uitgaande dat je elke maand exact evenveel verbruikt met je EV.Schrik omdat je minder betaald zou krijgen?
Want in principe als de commerciële prijs daalt dan neemt men dit mee in uw tarief voor energie ook natuurlijk.
Ah ik dacht dat CREG gewoon de waalse tegenhanger was van VREG
En wanneer zou de tabel van november beschikbaar komen?
Thx, ja is mijn eerste BMW na jaren Mercedes.Gaat ge content mee zijn!
Levertijden vallen bij BMW heel goed mee, dus niet (te veel) vrezen. Zelfde model met +- zelfde opties werd bij mij geleverd op pal 6 maand. Besteld januari, geleverd juli.
Mij lijkt het dat hij niet echt zeker is of het VREG of CREG is. Bij ons was het vroeger de CREG in elk geval.
Thx, ja is mijn eerste BMW na jaren Mercedes.
Ik hoop wel op April, want in Mei moet ik veel de baan op en dat zou ideaal zijn. Nu heb niets buitensporig ook van opties dus ben wel zeker dat hij vlot zal komen.
Ja geen idee waar ze de 320e makenBMW lijkt enkel moeite te hebben met leveringen vanuit China. Maar dat kan ook komen door de lokale covid lockdowns daar. Denk dat je auto gewoon in Europa gemaakt wordt, dus dat zal wel los lopen.
Ik wil je niet te enthousiast maken, maar, als alles gelijk is gebleven met toen, lijkt me dat zeker haalbaar.Thx, ja is mijn eerste BMW na jaren Mercedes.
Ik hoop wel op April, want in Mei moet ik veel de baan op en dat zou ideaal zijn. Nu heb niets buitensporig ook van opties dus ben wel zeker dat hij vlot zal komen.
Dat is er dan van uitgaande dat je elke maand exact evenveel verbruikt met je EV.
Wat nooit zo gaat zijn, je gaat altijd wel iets winnen of verliezen.
En die bedragen lopen wel op, dus ik verlies liever niet (of tenminste niet te veel).