Nineshots
Well-known member
Inderdaad en ze kunnen 180° van gedrag veranderen als ze opeens een potentiële klant in jou zien.Never judge a book by it's cover.
Ik heb al veel mensen geweten waar je 't niet zou aan 'zien' dat ze in 't geld zitten.
Je kan daar een of ander fancy geklede, grote jan uithangende show verkoper voor uwe neus krijgen die zo blut is als em groot is.
En tegelijkertijd een rijke vent over de vloer krijgen die gekleed is alsof het z'n eerste dag in 't atelier is.
Ik was ooit eens bij een Audi garage op onderhoud (ik was toen 20j ofzo) en terwijl ik wachtte liep ik in de showroom.
En toen ik vroeg of ik eens in de A8 mocht zitten, keek die verkoopster echt zo geïrriteerd naar mij van 'wat gaat die snotter nu doen in die A8'.
En om het plaatje compleet te maken vroeg ze 'speciale auto hé, ooit al in zo eentje gezeten?'. Dat ik zou antwoorden 'ja mijn vader had de vorige generatie', had ze totaal niet zien aankomen en haar gedrag veranderde compleet en begon ze allemaal uitleg te geven over de functionaliteiten van die auto.
Het was eigenlijk zielig om te zien.
. Uiteindelijk eentje zien staan op nummerplaten bij de dealer en die meegekregen...
(en eigenlijk ook een "jeezes" naar mijn werkgever dat we altijd zo lang met onze wagens moeten rijden)