Bij Jorssen heb ik ook altijd goede ervaringen gehad, heel vriendelijk. Bij Smets in Lier een pak minder, zijn er ook een paar die daar met serieuze attitudes rondlopen omdat ze voor een BMW garage werken. Tijdens een onderhoudsbeurt van mijn leasewagen wou ik eens wat meer info en prijzen over bepaalde modellen maar die verkoper nam mij gewoon niet serieus, die dacht dat ik zijn tijd kwam verspelen precies. Tjah, dan gaan we wel ergens anders geld uitgeven he.. Met mijn lease BMW ga ik daar voor onderhoud omdat het vlakbij is, maar als deze wagen is afgelopen zien ze mij daar nooit meer.
Met onze persoonlijke wagen ga ik sinds een tijd niet meer naar een dealer maar naar een gewone garage. Wat een vriendelijkheid, service en aan veel goedkopere prijzen krijg ik me daar.. 2 jaar geleden moesten we een grote reperatie uitvoeren, was een serieuze onverwachte tegenvaller. Uiteindelijk maar 1/3e betaald in vergelijking met offerte bij dealer. Ze gaan nu ook jaarlijks, tijdens onderhoudsbeurt, gelijk naar de keuring zonder daar iets van werkuren aan te rekenen en etc. Ik was een beetje gebrainwasht, door mijn vader vroeger, dat je met een auto altijd het best af bent bij een officiële dealer. Eigenlijk zot als ik die facturen ga vergelijken, zowel qua onderdelen als werkuren.