Als ik tussen de lijnen lees ben je druk in de weer er eentje te configureren?![]()
Toch eens opengeklikt ja... Naar eind dit jaar toe ga ik een PHEV bestellen, ik keek tot nu naar X5/Q7/Q8/Velar dus deze zit min of meer daarrond (toch als P440e S). Vooral de 18g maakt hem wel het overwegen waard, de Q7, Q8 en Velar gaan sneller in de problemen komen bij fors zakkende referentie-uitstoot.
Maar als ik weinig korting op deze RRS zou kunnen versieren gaat em het toch niet worden denk ik

Ivm die velgen, misschien dat de configurator er geen rekening mee houdt, maar in realiteit zal het toch wel meestijgen zou ik denken?
Ik weet het niet goed. De Velar configurator rekent het wel mee. Niet alleen de velgen maar andere (externe) opties ook.
Zo veel vermogen is in principe ook niet eens nodig (relatief gezien) bij de RRS, gewoon omdat die auto niet echt uitnodigt voor hard te rijden.
Maar wel zalig om mee te rijden en even snel tussendoor kunnen schieten met zo'n boot omdat je het vermogen hebt![]()
Ja, maar de P440e gaat naar 100 in 5.8s en de P510e in 5.4s. Geeft wel "een" verschil, maar 5.8s is ook al meer dan vlot genoeg vind ik.

.