Bij mij zeiden ze rond januari.
Heeft blijkbaar wel veel te maken met bepaalde opties.
Tijd zal uitwijzen als het een ok beslissing was of niet. Heb eigenlijk weinig vertrouwen in de regering.
Maar we zitten nu eindelijk in de fase dat we wat op reis zouden kunnen gaan met de kinderen en da zouden we potentieel met twee EV's zitten en dat zie ik nog niet zitten.
Ik trek ook graag de moto mee op de remorque dus dat is nog zoiets.
Weet dat het decadent is, maar mijn madame gaat er dus mee rijden en ik ga de 330e oprijden. Ik rij doodgraag let die auto en die is zuinig en perfect, maar te klein als gezinswagen.
Levertermijn op een x3 is 19 maand fzo dus die viel wat af. Plus het prijsverschil is niet zo groot met een x5 en dan konden ze ook de overname garanderen. Ben tevreden met de overnameprijs voor de a6. Dusja.
Ook is de range elektrisch gewoon veel groter, waardoor dus 90% van de kilometers elektrisch zal gedaan worden door de usercase. Bedoeling is dan ook deze 10+ jaar te houden.
Alle voordelen van een EV zonder de nadelen. En met 30g co2 zitten we denk ik nog redelijk safe mochten er toch wat wetswijzigingen komen.
@Musk
De madame vond het mooier dat de nieren er wat uit sprongen visueel. Het was voor mij gelijk dusja