Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle gekheid op een stokje, ik ben nochthans wel al wat autoliefhebbers tegen gekomen die het SUV virus ook wel te pakken hebben hoor.

Liever een 1 reeks met 22" velgen?Bijna een volle maand bij de nieuwe WG en nog steeds geen enkele info over de definitieve wagen
Het enige dat ik dus kan doen is observeren wat er op de parking staat. Enorm veel droevige BMW's op de standaard velgen die quasi altijd spuuglelijk zijn bij BMW. Voor een 5 reeks met 17" velgen ga ik toch echt passen. Minder wagens van Mercedes maar die zijn echt wel te pruimen qua looks én die hebben meestal deftige velgen. Vandaag staat er een GLE hybride, ziet er kaal uit maar ik denk dat die standaard wel redelijk zijn uitgerust.

Die passen er niet eens onderLiever een 1 reeks met 22" velgen?![]()

Dat zou toch wel heel gek zijn als ze u een royaal loon kunnen geven en dan een ruk autobudget? Is het misschien niet zo dat de meeste mensen bij jullie een lager budget zullen hebben dan jou en dat jij dan één van de zeldzamere en minder droevige auto's zal hebben?Bijna een volle maand bij de nieuwe WG en nog steeds geen enkele info over de definitieve wagen
Het enige dat ik dus kan doen is observeren wat er op de parking staat. Enorm veel droevige BMW's op de standaard velgen die quasi altijd spuuglelijk zijn bij BMW. Voor een 5 reeks met 17" velgen ga ik toch echt passen. Minder wagens van Mercedes maar die zijn echt wel te pruimen qua looks én die hebben meestal deftige velgen. Vandaag staat er een GLE hybride, ziet er kaal uit maar ik denk dat die standaard wel redelijk zijn uitgerust.

Dat zou toch wel heel gek zijn als ze u een royaal loon kunnen geven en dan een ruk autobudget? Is het misschien niet zo dat de meeste mensen bij jullie een lager budget zullen hebben dan jou en dat jij dan één van de zeldzamere en minder droevige auto's zal hebben?![]()
Hier werken ook duidelijk weinig/geen autoliefhebbers!Dat is eigenlijk overal zo. Zeker in mijn sector waar mannen de minderheid beginnen te worden. Die kiezen een betaalbare SUV, onder budget, en eisen dat er verwarmde zetels in zitten. En dan zijn die blij met de surplus die terugvloeit naar hen. Ondertussen zat ik een hele avond te berekenen hoe ik het absolute optimale uit mijn budget kon halen, palaveren met de fleet verantwoordelijke voor wat gezever en nu ga ik vanaf bestelling tot levering elke dag nadenken over mijn keuzes.Haha, dat soort redeneringen spookt echt door mijn hoofdHier werken ook duidelijk weinig/geen autoliefhebbers!
17" op een 5 reeks is echt belachelijk, BMW is ook de enige die dat doet in het E-segment.
.Adaptieve ophanging? Vangt dat perfect op bij mij en is geen dure optie.Wellicht een mes in de rug van menig autoliefhebber: Ik heb zowel de "sportieve" uitvoering als de grotere velgen geweigerd, zelfs een veto gesteld.
Bij standaard wagens boet je nogal in aan comfort en dat was een brug te ver, grotere velgen zijn voor mij dus enkel te combineren met luchtvering en dan zit je automatisch met een deftige wagen natuurlijk.
Adaptieve ophanging is toch niet echt een goedkope optie? En dat bestaat ook niet bij alle wagens. Grotere velgen betekent vaak ook meer uitstoot en duurdere banden. Bij mijn 4 GC was het toen 10 euro duurder per maand voor grotere velgen die zelf gratis waren.Adaptieve ophanging? Vangt dat perfect op bij mij en is geen dure optie.
Ik ben bij mijn i30N "gedowngrade" van de standaard 19" velgen naar 18".Wellicht een mes in de rug van menig autoliefhebber: Ik heb zowel de "sportieve" uitvoering als de grotere velgen geweigerd, zelfs een veto gesteld.
Bij standaard wagens boet je nogal in aan comfort en dat was een brug te ver, grotere velgen zijn voor mij dus enkel te combineren met luchtvering en dan zit je automatisch met een deftige wagen natuurlijk.
Ja maar 19" of 18" maakt visueel minder uit. Een E segment wagen moet minstens op 18" staan om er visueel goed uit te zien.Ik ben bij mijn i30N "gedowngrade" van de standaard 19" velgen naar 18".
Goedkopere banden (129.59 vs 172€ per band), goedkopere velgen (130€ vs 524€) minder kans op schade aan velg, meer comfort, ...
En het is niet dat grotere velgen u effectief een snellere laptime gaan geven ofzo.
Ja dat kost 850-1.000 euro, valt goed mee voor één van dé comfort-opties imo.Adaptieve ophanging is toch niet echt een goedkope optie? En dat bestaat ook niet bij alle wagens. Grotere velgen betekent vaak ook meer uitstoot en duurdere banden. Bij mijn 4 GC was het toen 10 euro duurder per maand voor grotere velgen die zelf gratis waren.
Ja dat kost 850-1.000 euro, valt goed mee voor één van dé comfort-opties imo.
Mijn vorige A6 stond ook op 17". Al denk ik dat ze dat met de huidige generatie niet meer aanbieden.
Maar ik had er geen spijt van. Grotere velgen kon/mocht niet en voor de rest was dat een heerlijke wagen.
Volgens mij doet die "stand" in een iX3 helemaal niks aan je ophanging. Dat is enkel je stuurinrichting en motorrespons.Zal wel afhankelijk zijn van merk/type maar op de iX3 was ik daar niet ondersteboven van. Een normale stand en dan een veel te harde sportieve stand die ik nooit ga gebruiken. Dus eigenlijk is daar dan toch weinig adaptiefs aan.
Goh ... de laatste paar maand toch weer wat veranderd hoor.Klopt, huidige generatie start aan 18". Imho een goeie balans: ziet er nog altijd wat klein uit, maar wel comfortabel en niet zo delicaat als grotere maten.
Maar Audi heeft net als BMW een tijd de neiging gehad, van standaard de lelijkst mogelijke velgen aan te bieden om mensen toch maar zoveel mogelijk aan te zetten van andere velgen in optie te kiezen. De huidige generaties zijn wel weer goed te doen vind ik.
5 maanden verder en nog steeds volledig in het duister. Volgens sommige bij HR volkomen normaal want ze hebben het druk.17" op een 5 reeks is echt belachelijk, BMW is ook de enige die dat doet in het E-segment.
Mijn eerste firmawagen was een A4 op 16" velgen, dat was ook belachelijk. Vandaar mijn afkeer nu.
Natuurlijk is het geen ramp om als compromis met een wagen te rijden die belachelijk kleine velgen heeft. Maar idd op een budget van 1025EUR de maand verwacht je toch iets deftigs te kunnen kiezen.
En ik besef goed genoeg dat het een luxeprobleem is hoor
Haha, dat soort redeneringen spookt echt door mijn hoofdHier werken ook duidelijk weinig/geen autoliefhebbers!
Enfin ik heb om meer informatie gevraagd bij HR. Eigenlijk is het toch ook erg dat je als starter volledig in het duister moet starten.
Het vooruitzicht van nog meer dan een jaar met die XC60 te moeten rijden is ook niet zo fijn.