De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Mijn honden rijden ook vaak mee, gewoon los in de koffer, maar daar is niets van te merken in mijn wagen.
Gewoon een degelijke beschermer gebruiken. Bespaart je achteraf ook een hoop gedoe om het weer proper te krijgen, want hondenharen die in dat tapijt hangen komen niet zomaar mee met een stofzuiger.
Het gaat niet per se om de haren, de geur trekt ook vaak in de auto. Zeker grotere honden laten makkelijker geur achter in de auto.

Het gaat niet per se om de haren, de geur trekt ook vaak in de auto. Zeker grotere honden laten makkelijker geur achter in de auto.
Ik had het idd voornamelijk daar over. Idem het roken, daarom dat ik dat mee aanhaalde als vergelijkend issue.
Nen deep-clean zal redelijk zeker wel wat koppig vast zittende haartjes weg krijgen, maar geur is een ramp om weg te krijgen op een bepaald moment.

De hond zal wss nog niet zo erg zijn als de rook, but still.

Roken & honden, etc. zouden voor mij persoonlijk toch eerder verboden moeten zijn in een wagen die niet van jezelf is.
Als jij vertrekt zou ik absoluut jouw wagen niet willen over nemen. De gevolgen van 't roken krijg je er vrijwel niet meer uit & in gelijkaardige mate is dat regelmatig 't geval voor de gevolgen van bepaalde huisdieren.
Kort door de bocht toch?
Alles hangt af van de manier waarop je honden vervoert, mijn honden zitten altijd in de koffer waar altijd een beschermer in zit, ik ga op het einde van de rit waarschijnlijk zelfs minder beschadiging hebben in die koffer tegenover iemand die daar altijd z'n boodschappen in zet zonder beschermer onder. Qua geur ruikt ge da enkel eventjes als we zijn gaan wandelen en de honden nat zijn geworden, door de beschermer trekt die geur zeker niet in de stof.

Roken is iets anders, die rook trekt effectief in de stof. En roken in de auto is marginaal :unsure:.

Kort door de bocht toch?
Alles hangt af van de manier waarop je honden vervoert, mijn honden zitten altijd in de koffer waar altijd een beschermer in zit, ik ga op het einde van de rit waarschijnlijk zelfs minder beschadiging hebben in die koffer tegenover iemand die daar altijd z'n boodschappen in zet zonder beschermer onder. Qua geur ruikt ge da enkel eventjes als we zijn gaan wandelen en de honden nat zijn geworden, door de beschermer trekt die geur zeker niet in de stof.

Roken is iets anders, die rook trekt effectief in de stof. En roken in de auto is marginaal :unsure:.
Helemaal mee eens, een hond stinkt voornamelijk wanneer die nat is maar die geur trekt enkel in de stof waar ze mee in aanraking komen. Zet ze op een beschermer en daar is achteraf niks meer van te merken. Wie het niet gelooft mag eens in mijne auto komen zitten :)

Heb net de auto besteld. De BMW iX3 impressive LCI in sophisto grau met getinte ruiten.
Voor de rest geen opties, dus ook geen shadow line pack...

Kort door de bocht toch?

Fixed that for you :)

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk al ettelijke keren gepasseerd, maar welke tankkaart hebben jullie?
Hybride is besteld, dus liefst tankkaart voor zowel naft als laadpaal als dit bestaat.

Heb net de auto besteld. De BMW iX3 impressive LCI in sophisto grau met getinte ruiten.
Voor de rest geen opties, dus ook geen shadow line pack...
Enig idee van de levertijd? Ik krijg mijn car policy pas op dag een bij de nieuwe werkgever 😕

Iemand hier ervaringen met Traxall?

Hopelijk een deftige aanloopwagen…

Zwijg net m'n 2 velgen geschraapt op een stoeprand :cry:
Ik heb dat ook vaak voor bij nieuwe auto's (allee ja, al 2 keer of zo). Mijne eerste nieuwe bedrijfswagen die ik mocht kiezen: ik had hem eindelijk in ontvangst mogen nemen, en omdat het grote vakantie was kon ik hem bij de klant in de parkeergarage zetten (in plaats van langs de straat). 's Avonds bij het uitrijden met dat slagschip door die smalle uitrit van de parking. Schraaaaaaaap.

4 jaar later toen ik mijn volgende auto mocht kiezen was het grat hetzelfde: na 2 weken of zo prijs. Om dan daarna nooit meer ne stoeprand te raken uiteraard. Kon dat dan niet in de laatste week gebeuren. :sop:

Gelukkig daarna nooit meer voor gehad, of toch niet met de velg.

Ik heb dat ook vaak voor bij nieuwe auto's (allee ja, al 2 keer of zo). Mijne eerste nieuwe bedrijfswagen die ik mocht kiezen: ik had hem eindelijk in ontvangst mogen nemen, en omdat het grote vakantie was kon ik hem bij de klant in de parkeergarage zetten (in plaats van langs de straat). 's Avonds bij het uitrijden met dat slagschip door die smalle uitrit van de parking. Schraaaaaaaap.

4 jaar later toen ik mijn volgende auto mocht kiezen was het grat hetzelfde: na 2 weken of zo prijs. Om dan daarna nooit meer ne stoeprand te raken uiteraard. Kon dat dan niet in de laatste week gebeuren. :sop:

Gelukkig daarna nooit meer voor gehad, of toch niet met de velg.
Idem, vorige wagen ook in de eerste weken velg beschadigd, daarna niet meer.

Ma bon, volgende week winterset eronder en deze gaan hersteld en herspoten worden.

Terug
Bovenaan