De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Interieur kan mij niet zo bekoren daar.
Bij BMW zit je daar wel zo solide als een huis.
Vind het nu ook niet zo een mooie wagen om eerlijk te zijn.
Je hebt er ook wel de mach-e, ioniq 5 en Kia EV6 voor... Die vind ik alle 3 ook wel veel bieden voor hun prijs.

Je hebt er ook wel de mach-e, ioniq 5 en Kia EV6 voor... Die vind ik alle 3 ook wel veel bieden voor hun prijs.
We spreken over mooie wagens eh, niet over een ioniq 5 :P interieur en exterieur afschuwelijk.
Mach-e is wel een goeie ja. Al is daar die tablet ook maar, bedenkelijk.
EV6 exterieur is tof, interieur een pak minder.

Interieur kan mij niet zo bekoren daar.
Bij BMW zit je daar wel zo solide als een huis.
Vind het nu ook niet zo een mooie wagen om eerlijk te zijn.
Klopt. Maar ben niet zo voor de wagens die ge op elke hoek van de straat ziet, anders had ik wel een BMW 3 of Audi A4 gereden.
Nu, als ik voor de keuze sta polestar of iX3 zal ik wss wel voor de BMW kiezen.
De polestar is enkel retesnel.

Buiten dat het een SUV is :(
Idd.. Van zodra bv. de i4 er is, zal dat vlot verkopen, voor de niet SUV rijder.

Ik kwam daarnet deze tegen, ziet er niet slecht uit op foto, maar in het echt ben ik niet volledig overtuigd (lees: van de huidige 4 reeks):

bmw-i4-50m-2021.jpg

Idd.. Van zodra bv. de i4 er is, zal dat vlot verkopen, voor de niet SUV rijder.

Ik kwam daarnet deze tegen, ziet er niet slecht uit op foto, maar in het echt ben ik niet volledig overtuigd (lees: van de huidige 4 reeks):

bmw-i4-50m-2021.jpg
Dat is God in autovorm!
God heeft grote neusgaten, maar dat bederft de pret niet!

Ik heb dit weekend een donkergrijze 4-reeks met m-pack gezien. Grill was donkergrijs/gunmetal (ik denk niet zwartzwart, of het was de lichtinval).
Waanzinnig lekker in ‘t echt. Die nieren? Niks mis mee.

Trouwens als ik nu een vorige generatie x5 zie vind ik die nieren veel te klein. Alles went.

Wel, ik ben ook niet echt te vinden voor over te stappen naar het SUV verhaal. Althans op dit ogenblik/de voorbije jaren. Who knows, mss als ik nog wat ouder & versletener wordt dat ik ineens van gedacht verander, but I doubt it. :rolleyes:

Anyway ... ik ben vooral curieus wat den i5 gaat geven. En dan uiteindelijk zal er wel een EV versie v/d 3 reeks komen ook.
Dat zijn dan ook hun 2 hoofdberlines eh.

Liefst eerst nog een extra 530e'tje.

Ik vind het eigenlijk best bijzonder hoe verschillend dit forum is van de gemiddelde autorijder.
Want SUV's zijn super populair en hier ben ik precies de enige die liever SUV heeft dan een break :D

Ik vind het eigenlijk best bijzonder hoe verschillend dit forum is van de gemiddelde autorijder.
Want SUV's zijn super populair en hier ben ik precies de enige die liever SUV heeft dan een break :D
SUV's zijn vooral populair bij mensen die eigenlijk niks met auto's hebben. En die komen hier niet op het forum :P

Een SUV was vroeger handig omdat je hoger zat en boven alle anderen uit kon kijken. Dat voordeel is nu weg aangezien iedereen met een SUV rondkachelt.

Best ben je met een sedan, dan kan je onder alle andere onderkijken :lol:

Een SUV was vroeger handig omdat je hoger zat en boven alle anderen uit kon kijken. Dat voordeel is nu weg aangezien iedereen met een SUV rondkachelt.

Best ben je met een sedan, dan kan je onder alle andere onderkijken :laugh:
De meeste SUV's zijn die crossovers. Ik rij af en toe rond met een Range Rover Sport en daarmee kijk je nog makkelijk over die kleine SUV's.

Een SUV is ook vele praktischer. Zet eens een kinderstoel of een maxi cosi in een bmw3 sedan en vergelijk dat eens met een SUV. Het feit dat je je amper moet bukken voor iets in de wagen te zetten/in te stappen is een van de redenen dat vele mensen die wagens kopen.

Een SUV is ook vele praktischer. Zet eens een kinderstoel of een maxi cosi in een bmw3 sedan en vergelijk dat eens met een SUV. Het feit dat je je amper moet bukken voor iets in de wagen te zetten/in te stappen is een van de redenen dat vele mensen die wagens kopen.
Ik heb nu beide, en ik merk amper verschil aan het feit dat die hoger is. Een maxi-cosi in een 3 sedan (of touring) zetten is nu ook niet zo moeilijk. Zeker niet als je zo'n draaibare basis hebt.

Ik heb nu beide, en ik merk amper verschil aan het feit dat die hoger is. Een maxi-cosi in een 3 sedan (of touring) zetten is nu ook niet zo moeilijk. Zeker niet als je zo'n draaibare basis hebt.
echt wel hoor, heb ook beide geprobeerd en das toch wel een verschil. Hetzelfde met kinderen vastmaken, in een SUV doe je dat rechtstaand.
Mijn ouders zijn ook al een jaartje ouder en die klagen toch vaak wanneer ze uit mijn 3reeks moeten stappen dat die zo laag is (en nee ze zijn geen 500 kilo dik).

Terug
Bovenaan