Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Merc vind ik de nomenclatuur net de heel goeie richting uitgaan, al zitten er wel nog een aantal afwijkingen in.Ja just. Verwarrende namen
Waar zit dan de logica voor u?Bij Merc vind ik de nomenclatuur net de heel goeie richting uitgaan, al zitten er wel nog een aantal afwijkingen in.

CLA vs C klasseWaar zit dan de logica voor u?![]()
De CLA zie ik als een entiteit op zichzelf, zweeft tussen de A en de C.CLA vs C klasse
AMG GT 4-doors VS CLS
En de namen voor de EV's zitten er ook naast:
EQA= elektrische GLA
EQB= elektrische GLB
EQC= elektrische GLC
EQS= elektrische... S-klasse
Hoe gaan ze de elektrische GLS dan noemen?

Ja idd maar verwar de gqc en qgc gla en gqa toestandenBij Merc vind ik de nomenclatuur net de heel goeie richting uitgaan, al zitten er wel nog een aantal afwijkingen in.

Installatiekost die door werkgever binnen uw budget mee kan worden gedragen is €1.980, dit is gewoon het leveren en plaatsen van het laadpunt op de muur en kabel binnentrekken door de muur. Vanaf dan tot aan de kast is tlv werknemer, plus het aanpassen van de kast met een soort 'teller' om elektriciteit te vergoeden. kabel zou door de living naar kast achteraan moeten gaan + aanpassen kast zelf; offerte gevraagd en zou rond €950.Je kan je paal toch mee verhuizen. Deinstall en installatie zal niet zo duur zijn eh. Verschil in VAA is wel huge op 4 jaar tijd, dat covered dat ruimschoots, en wss ook gewoon een nieuwe paal. Zou nog eens rekenen als ik van u was
Kan je dit even verduidelijken? Waarom is dat een kost voor WN en niet voor WG?Het laadpunt en de laadpas kosten u als werknemer maandelijks €12.03, het laden zelf wordt vergoed door werkgever. Daarvoor dient de extra teller.
) heb je dan opeens een domme laadpaal tenzij je maandelijks een abbo kost blijft doorbetalen?Ik vind dat sowieso raar, want een publieke laadpaal kan een bedrag per uur aanrekenen. Uw auto daar dag en nacht aan laten hangen is ten eerste associaal en ten tweede heel duur voor de werkgever. Ik denk dat er veel zullen zijn die plots zonder problemen de thuislaadpaal willen betalen.Toch wel vreemd dat men de kosten van het laden bij de wn duwt en enkel het verbruik vergoed. In dat geval zouden ze de boom I kunnen met hun deal en zoek ik zelf wel een laadpas en kaart.
Bij ons wordt alles vergoed, installatie van een laadpunt wordt bruto afgehouden van je loon, wat op zich OK is gezien je daar andere EV ook aan kan opladen die je pivebezit
Hier in de buurt is men ook bezig met 2 extr laadpunten te installeren maar daar ga ik niet op rekenen
Ik wist niet dat er een plug-in A3 bestond, en ik ken niemand die ermee rijdt.
Anekdotisch bewijs: ik ken verschillende mensen met een BMW 330e. En bij de A4 bestaat het niet. Audi loopt echt wel achter in PHEV en EV voor hun populaire modellen.

Nochtans bestaat de A3 e-tron al langer dan de 330e...Dat was ook een beetje mijn redenering: niets in het segment van de A4 en A5; van de A3 wist ik ook niet dat er een plug-in versie bestond.
BMW en Mercedes waren er toch eerder bij in veel segmenten, en je ziet het aan het relatieve succes van bv. de 330e en 530e
PS ik rij zelf Audi, voor de eventuele Audi-fans die het als een aanval hadden gelezen![]()
Kon je ook niet weten, had niet echt gezegd. Maar heb de indruk dat veel bedrijven hun policy hebben herschreven, maar wel nog zoekende zijn in heel het elekrtische/hybride verhaal. Hier bestaan zoveel uiteenlopende policies als ik hoor bij vrienden/kennissen@VN. , zo wel. Maar ik vergelijk de VAA van mijn huidige wagen (350€ als ik die nu zou kiezen) tov een hybride/elektrisch en dan is het verschil wel vrij groot.
Wist ook niet van de maandelijkse kosten, volgens mij zijn die er niet bij ons. Maar dat ga ik eens aan een collega vragen. Die heeft zijn laadpaal al staan terwijl de EQC pas in Augustus geleverd wordt. Andere collega heeft de IX3 in bestelling staan.
Weet ook niet of ik wel een laadpaal zou nemen, heb op 300 meter 2 publieke laadpalen en heb daar nog nooit een auto zien staan. Weet alleen niet of je de kabel kan ‘locken’ aan de paal/auto.
Volgens mij kan ik perfect af met een simpele laadkabel met mijn rijgedrag. Als ik ver rij is dat naar kantoor en daar staan legio laadpalen. Zelfs als ik af en toe de batterij moet chargen zal het mij een wordt wezen tbh…
Staat zo letterlijk in een tabel in de nieuwe car policy. Wat de logica erachter is weet ik niet. De exacte bewoording zal ik morgen opzoeken maar was 6euro abonnementskosten en 6euro iets andersKan je dit even verduidelijken? Waarom is dat een kost voor WN en niet voor WG?
En waarom is er een maandelijkse kost verbonden aan laadpunt? Het 'smart' gedeelte voor de facturatie?
En wat na 4j en je besluit geen bedrijfswagen meer te nemen (of god forbid, de overheid pakt onze bedrijfswagens af) heb je dan opeens een domme laadpaal tenzij je maandelijks een abbo kost blijft doorbetalen?
De huidige tankkaart is ook niet gratis, die draagt het bedrijf nu toch ook.Staat zo letterlijk in een tabel in de nieuwe car policy. Wat de logica erachter is weet ik niet. De exacte bewoording zal ik morgen opzoeken maar was 6euro abonnementskosten en 6euro iets anders
Edit:
Omschrijving kosten thuislaadpunt
.......
Laadpunt per maand € 4,95 excl btw
Laadpas per maand € 5,00 excl btw
Dat vind ik er ook los over voor een Peugeot ja. Als is er natuurlijk ook de gewone 508 SW plugin hybrid voor €20.000 minder.Had es gekeken naar een 508 SW PSE plugin hybrid.
vanaf 67000 euro... Da's er toch wel een beetje over voor een Peugeot? nee?