Nog altijd beter dan mijn verhaal eh. Heb het hier wel al eens uit geschreven wat ze mij gelapt hadden, wat met een compleet lege benzine tank & net een paar km electric range.
Net genoeg om tot aan een tankstation te geraken ... dat om de een of de andere reden 'in panne' stond, want aanvaarde noch de tankkaart noch de bankkaart. Geen internet? Geen goesting? I dunno.
Heb daar toch wel een half uurtje of meer staan schilderen, hopend dat den boel online ging komen. Want jah ... niet dat ik veel verder ging geraken, laat staan tot aan een ander tankstation.
En mor blijve proberen ... & proberen ... & proberen & ijsberen ... & ijsberen ... & proberen. AAAAARHHH! That ... wasn't a good day.
En dat was gelijk na 23u 's avonds dat ik er uiteindelijk mee naar huis gereden was, dus ik stond daar mooi in den donker (den buro is onder de baan tussen de garage & dat tankstation, dus daar gestopt na ophalen v/d wagen).
Zou wat geweest zijn, moeten slepen dezelfde dag dat je de wagen ophaalt omdat ge zonder naft zit ... IN het tankstation waar de naft zit.