'k Vindt het gelijk al speciaal dat ge zomaar zou mogen afkomen met 'ne maat van mij heeft XYZ staan, koopt dat eens'.
Da zou bij mij toch ni pakken.
Al zeker als het de bedoeling is dat ze die wagen operationeel gaan leasen, want de leasing gaat ook niet mee gaan met zoiets.
't Is natuurlijk speciaal. Ik zeg toch dat wij totaal geen car policy hebben.
Leasen of kopen, tot nu toe zijn alle bedrijfswagens aangekocht. Leasing via bank zal niet gaan, wel via de leasing van de garage.
Het is voor mij heel moeilijk uitzoeken, net omdat het totaal niet afgebakend is. Ik was van plan om eens concreet na te vragen of ik mij moet houden aan bepaalde merken, dealers, enz. Collega van mij raadde mij dat af. Tot nu toe heeft iedereen "misbruik" gemaakt van het feit dat er geen car policy is en elk hun eigen voorkeur van wagen (binnen budget weliswaar) ingediend.
Zo staan alle merken op de parking door elkaar, grote wagens, kleine, sportieve, family cars, enz. Er staan diesels, benzines, hybrides en elektrische. Geen 2 dezelfde.
Privé rijd ik met Audi en ben daar eigenlijk heel tevreden van.
Het ding is, ik volg de autowereld niet. In vergelijking met velen hier kan je me als leek beschouwen. Het is nogal overwhelming om nu een wagen uit te kiezen. De één zweert bij Tesla als het op elektrische wagens aankomt, de ander zegt mij om Audi, Mercedes en BMW links te laten liggen omdat die achter zijn op de Chinezen en je bij bijvoorbeeld BYD veel meer wagen krijgt voor hetzelfde geld.
Als ik dan nog eens 2de hands kan kiezen vallen plots heel wat premium merken binnen budget. 2 jaar oud met 14k km's op te teller.
En van mij moet het eigenlijk gewoon nen schonen zijn met een toffe velg onder.