10.000km/jr is toch gigantisch weinig of ligt het aan mij? Een zomerverlof op en neer naar Zuid-Frankrijk en ge zijt al 2500km kwijt. Dna moogt ge op andere dagen max 20km/dag rijden (uitgaande van 15 dagen verlof naar Zuid-Frankrijk...en dan moogt ge ginder nog niks rijden).
Ikzelf vind niet dat ik vaak op de baan zit...en rijd met 2 vingers in de neus 50.000km/jr. Er zijn jaren dat ik 70.000km/jr doe.
En dit met 2 dagen thuiswerk per week.
Nu ook ni belachelijk doen eh. 50K is veel op de baan. 70K is belachelijk veel op de baan.
Ik herinner me nog de periode dat ik pretty much full time on-site consultancy deed & dus vrijwel dagelijks in BXL, A'pen, etc. zat.
Toen deed ik ongeveer 40K/jr & zat ik dagelijks 3 tot 5u in de wagen. Dus 50-70K is 'new sales' level kilometers.
Ja, da's 0,0 reizen met die wagen natuurlijk.
Iemand die een gewone desk-job heeft & al dan niet dagelijks naar kantoor bolt zal in de verste verte niet aan 50K komen.
Ale soit, natuurlijk afhankelijk van dat woon-werk verkeer. Als je dagelijks van Hasselt naar Kortrijk bolt daarentegen ... jah.
Zeker als je enkele dagen/week thuiswerkt.
En OK, als je elk jaar verwacht 3, 4 keer half Europa rond te bollen met die wagen, dan ga je met véél WG's in de knoop komen te liggen.
Ja, 10K is wel aan de lage kant eh, daar niet van. Maar ik heb er nog geen enkele geweten die u een lease met 50K geeft, laat staan nog meer.
Tenzij natuurlijk voor new sales (of gelijkaardige profielen) die dagelijks niet anders doen dan kilometers trekken (voor 't werk).