D
Deleted member 984
Guest
Ik ben content dat wij diene zever niet hebben gezien we altijd met de vlieger gaan 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben content dat wij diene zever niet hebben gezien we altijd met de vlieger gaan![]()

.Nu wel ja, tot en met 2019 was dat belachelijk goedkoopDaar word je sowieso uitgeperst als je meer wil meenemen dan alleen een stijltang![]()

Heb je al eens met de 9traps van Mercedes gereden?Ik vind toch ook dat je gewoon kiest wat in je budget past/je mooi vindt/je praktisch vindt/...
Ik vind persoonlijk hatches en breaks mooier dan sedans en breaks zijn voor mij nog eens een pak praktischer, zeker nu ik eindelijk eens fatsoenlijk heb kunnen vergelijken.
De A4 rijdt trouwens heel goed en ik snap echt het gebash op de DSG niet.
Ik heb 2 jaar met een GM 460L-E gereden, een 3 speed + overdrive van prachtige Amerikaanse makelij. Bouwkundig ter wereld gebracht in 1994. Gereviseerd in 2014 door elferink met kevlar platen en sonnax sun gear shell + hold kit die eigenlijk voor drag racen bedoeld zijnHeb je al eens met de 9traps van Mercedes gereden?
Ja en dat rijdt heel zacht (en goed) maar ik vind PERSOONLIJK dat de DSG ook goed rijdt.Heb je al eens met de 9traps van Mercedes gereden?
Je kan ook een marathon lopen op één been. Maar het is aangenamer met twee hoorJa en dat rijdt heel zacht (en goed) maar ik vind PERSOONLIJK dat de DSG ook goed rijdt.
Het helpt misschien dat ik ook eens met een Opel Corsa Automaat heb gereden en dat dat 1 van mijn slechtste autoervaringen ooit is.

Met de auto op vakantie, ik vind dat zaligIk ben content dat wij diene zever niet hebben gezien we altijd met de vlieger gaan![]()

Ik ook, ik ben dan de nachtbraker die tegen 22h het stuurt krijgt en door rijdt tot de zon opkomt.Met de auto op vakantie, ik vind dat zalig
Zo 's morgens vroeg als het nog quasi donker is aan tankstation. De geur van benzine en slechte koffie.![]()
Met de auto op vakantie, ik vind dat zalig
Zo 's morgens vroeg als het nog quasi donker is aan een tankstation. De geur van benzine en slechte koffie.
Het moet dan wel met een geschikte wagen zijn, dat maakt echt hét verschil.
. Maar ik ben ook van de weinigen in mijn vriendengroep die dat graag doet. Meeste zijn verkocht aan hun 2 uur in een luchthaven zitten en daarna in een vliegtuigzitje gepropt worden voor 3-4 uur. Niks mis mee natuurlijk maar geef mij maar 13 uur in de wagen dan 
Anderzijds is de charme van de luchthaven er ook wel natuurlijk...Met de auto op vakantie, ik vind dat zalig
Zo 's morgens vroeg als het nog quasi donker is aan een tankstation. De geur van benzine en slechte koffie.
Het moet dan wel met een geschikte wagen zijn, dat maakt echt hét verschil.

Mijn allereerste wagen was een Citroën xsara automaat van 2005. Die reed ook nog wel ok, maar als je dan een dsg van Audi en daarna een zf 8 van bmw hebt, merk je wel dat die 2 van een ander niveau zijn dan de Citroën. Waarbij de bmw dan nog iets beter dan de Audi dsg.Ja en dat rijdt heel zacht (en goed) maar ik vind PERSOONLIJK dat de DSG ook goed rijdt.
Het helpt misschien dat ik ook eens met een Opel Corsa Automaat heb gereden en dat dat 1 van mijn slechtste autoervaringen ooit is.
Zeker akkoord hoor, mijn vader heeft lang in Brazilië, Mexico en Shanghai gewerkt.. die had dan op den duur altijd van die platinum airmiles kaarten bij Etihad en KLM enzo.. die werden dan in 1 keer gespendeerd aan een familie vliegvakantie, 's morgens om 5u een paar coupes champagne en een zot cognacske om helemaal verdoofd de vlieger op te stappenIk ook, ik ben dan de nachtbraker die tegen 22h het stuurt krijgt en door rijdt tot de zon opkomt.
maar met de vlieger had toch ook zen charme ze, gewoon instappen en wegwezen. Vanaf dat ge op dat vliegtuig zit moet ge letterlijk niks meet zelf doen.

S’avonds om 22u vertrekken en na heel de nacht door te rijden stoppen in Como om daar een ontbijtje bij zonsopgang.

Vertrekken jullie altijd in de avond?Hier ook. S’avonds om 22u vertrekken en na heel de nacht door te rijden stoppen in Como om daar een ontbijtje bij zonsopgang. Maar ik ben ook van de weinigen in mijn vriendengroep die dat graag doet. Meeste zijn verkocht aan hun 2 uur in een luchthaven zitten en daarna in een vliegtuigzitje gepropt worden voor 3-4 uur. Niks mis mee natuurlijk maar geef mij maar 13 uur in de wagen dan
![]()
Vertrekken jullie altijd in de avond?
Wij vertrekken gewoon altijd in de ochtend om er tegen de avond te zijn. Anders ben je toch de eerste 2 dagen van uw vakantie slecht.
Mensen die snachts rijden zal ik nooit begrijpen. Vermoeidheid is een stuk gevaarlijker dan drinken en dat met gans uw gezin in den auto. Uw eerste dagen vakantie zijn eraan. En dat om wat tijd te winnen? Of minder last van de kinderen te hebben?Vertrekken jullie altijd in de avond?
Wij vertrekken gewoon altijd in de ochtend om er tegen de avond te zijn. Anders ben je toch de eerste 2 dagen van uw vakantie slecht.