Renegadexxripxx
Well-known member
Waarom ik voor de Sealion 7 zou gaan: super grote wagen en veel kofferruimte. Momenteel geen kinderen..maar wie weet ooit..
En handig voor de vakantie. En heel eerlijk..misschien ook met de achterliggende gedachte "ik ga wss nooit meer zo'n dikke wagen kunnen bestellen". Ik ga ervan uit dat bedrijven de bedrijfswagen cultuur wat gaan downgraden.
Hoe lang lease je die wagen als je 70k per jaar doet ? 4 jaar ? 2 jaar ?
Heb je plannen om op die termijn kinderen te krijgen ? Als je zegt momenteel geen. Maar wie weet ooit dan ben je minstens 1 - 2 jaar verder.
Anders is dat maar voor nog 1 - 2 jaar niet ? En dan is de impact voor keuze met kinderen toch beperkt ? Ofwel moet je ineens een tweeling of drieling krijgen.
Dus ik zie niet direct in waarom je daarmee zou rekening houden.
Je zou eventueel ook nog kunnen kijken naar de Ioniq 5. Ik vond de 5 mooier dan de 6 om eerlijk te zijn. Maar tegenwoordig zijn ze allemaal wel wat plastiekeriger. Al is de sealion 7 niet echt een slechte keuze. Is toch ook de 800V architectuur als ik het opzoek. Enkel grotere batterij dus langere oplaadduur. https://ev-database.org/nl/auto/3072/BYD-SEALION-7-913-kWh-AWD-Excellence
Al is dat enkel bij de duurste versie.
Laatst bewerkt:
.. heel plastiekerig..en in de garage zat dan nog een uitvoering van 70.000€.