ThekillingGoku
Well-known member
Haha, ge zult achter @anders. hebben gehangen
I30N is een snelle wagen, maar met zijn voorwielaandrijving tegen een rwd elektrische wagen (met zowat de beste tractiecontrole mogelijk) zal die het altijd lastig hebben natuurlijk.
Dan gaat de chauffeur wel een stevige impact hebben.
Met die EV's is het pedaal op de grond en gaan!
Uiteindelijk maakt dat allemaal niets uit. Johnny streken houdt ik mij al helemaal niet mee bezig, dus 't meeste dat ik al eens doe is een stoplichtsprintje waar mogelijk.De kunst was om de TC niet te laten inschieten want anders verlies ge wel wat snelheid er door, maar toch genoeg geven zodat die lichtjes met z'n kont gaat sturen. Die 48/52% gewichtverdeling, zorgt ook voor een fantastische handling. Het rijdt echt zoals ne middenmotor sportwagen. Alleen jammer van de open diff.
Bijna 300 PK in de 530e, dus dat kan al eens leutig zijn, ondanks de grote, zware wagen.
Al is 't meestal rap gedaan als je maar mag trekken tot 70.
Verder, als er nen ambetanterik in m'n gat begint te duwen heb ik eerder goesting om gewoon expliciet de snelheid te doen (en geen bal meer) tot ik ruimte genoeg heb om uit te voegen naar een ander vak. Mag zijn wat em wilt, Tesla of Ferrari I don't care.
En nee, ik ga niet per sé voor u uitvoegen & dan vast hangen achter een camion voor een paar minuten. Maar 'k ga ook geen 150 gaan doen om die rapper voorbij te zijn.
Om maar te stellen. Comfort & luxe doen mij meer dan 'hot hatch driving dynamics/properties'.