Als je zoveel kilometers aflegt dat je om de 2d uwen tank leeg bolt kan het praktisch niet zijn dat je nooit eens een tankstation passeert.
Ik woon ook niet naast een tankstation, maar op de weg naar kantoor passeer ik toch héél wat van die dingen.
OK, het moet 1 van 3 'merken' zijn (Gabriëls == primary, maar er waren nog 2 andere namen die mogelijk waren, die ik effe vergeten ben).
Dus, zelfs met een ietwat kleinere speler, die voornamelijk in Vlaanderen zit, bol ik regelmatig eentje voorbij.
Als ik naar kantoor ga (of terug kom) is het wss een minuut omrijden, mss 2 als ik voor een extra rood licht sta. En de wagen voltanken duurt met die 40 liter ook effectief niet veel meer dan 2 minuten. 't Is gene camion eh, die daar 100en liters staat te pompen.
Idem als ik bv. gewoon naar de Colruyt bol, dan passeer ik er ook eentje. Pretty much niet 'omrijden' ofte 'naar daar rijden'.
OK, mijn route is niet representatief voor ieders route. But again, als je elke dag >200km rondbolt moet je wel eens een tankstation passeren eh.
I.t.t. die EV's die geen 2 minuten, maar uren nodig zouden hebben om te laden (afhankelijk van fast-charging/capaciteit, etc. natuurlijk) EN waar je effectief veel regelmatiger moet naar gaan 'zoeken' (de palen) om ze te vinden VS een tankstation.
Alsook, wie met een bedrijfswagen betaald zijn eigen naft.