Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk de meesten niet, dus ik zou er van uitgaan dat ze je de beste wagen hebben gegeven die ze konden geven. Ze zijn dan op jouw vraag met iets anders afgekomen, dus toch een fleetmanager die het beste wil imo.Des goûts et des couleurs misschien, maar ik zou altijd de voorkeur aan de CLA geven als ik tussen die 2 mocht kiezen![]()
Ik denk de meesten niet, dus ik zou er van uitgaan dat ze je de beste wagen hebben gegeven die ze konden geven. Ze zijn dan op jouw vraag met iets anders afgekomen, dus toch een fleetmanager die het beste wil imo.
Ik weet natuurlijk je leeftijd niet, ik kan me inbeelden als jonge 20-er dat die CLA meer aanspreekt, maar als gezinsman die Suberb weer beter uitkomt.

wat zitten rondkijken en normaal krijg ik er een ID4, Ioniq 5 oid in. Aangezien ze de voorkeur geven aan zo kort mogelijk een huurwagen en ikzelf totaal niet wakker lig van welke opties er opzitten zal het dus een stockwagen worden.Goed kijken welke prijs online staat.Ik mag binnenkort gaan kiezen voor mijn nieuwe job en heb gewoon een aankoopbudget gekregenwat zitten rondkijken en normaal krijg ik er een ID4, Ioniq 5 oid in. Aangezien ze de voorkeur geven aan zo kort mogelijk een huurwagen en ikzelf totaal niet wakker lig van welke opties er opzitten zal het dus een stockwagen worden.
Online kan je redelijk goed zien per garage wat ze hebben staan, met bijhorende prijs. Grote vraag hierbij, in hoeverre kan je hier nog op afbieden?
Ik wil ze gerust wat tegen mekaar gaan uitspelen, maar vroeg me af hoeveel het bottomline zou schelen?
Heel deze alinea kon je op vijf minuten opgelost hebben:Situatie: enkele maanden terug gestart bij een nieuwe WG. Tijdens het afronden van de sollicitatie destijds al een lijst doorgekregen van HR wat er in mijn "categorie" viel: Model 3, Model Y, Audi Q4, BMW i4 etc. Niet om van achterover te vallen maar klonk op zich allemaal niet slecht. Als groentje krijg je natuurlijk eerst een aanloopwagen of de wagen van iemand anders onder uw gat geschoven die anders op de parking staan te verkommeren. Welke wagen het exact ging zijn konden ze zoveel maanden op voorhand uiteraard nog niet zeggen, dus toch wat gezonde stress de eerste dag wat voor soort vehikel ik ging krijgen. Enter de meest afgeragde Skoda Superb Combi (PHEV) die je u kan inbeelden. Ik denk dat ik wel mag zeggen dat bij de gemiddelde liefhebber hun hartje niet echt rapper begint te slaan bij de klanken van het woord "Skoda" (zie disclaimer bovenaan deze post wie nu met zijn ogen rolt). Aan de nummerplaat (en inschrijving) te zien was dit Tsjechisch pareltje nog maar 2 jaar oud (+- 50.000 km) maar een beetje zoals bij sommige Afrikaanse voetballers die foefelen met hun paspoort zou je denken dat het er bij deze al minstens 10 waren. De vorige eigenaar was duidelijk niet echt zuinig op zijn wagen (ahum) en/of zeer pissed off bij zijn vertrek want het interieur had duidelijk nog nooit een stofzuiger laat staan een vod van dichtbij gezien. Kleingeld, snoepverpakkingen van de kleine mannen op de achterbank, tonnen kruimels en vuil rond de typische plaatsen (tussen deurlijsten en zetels + zetels en middenconsole). Plakkende handvaten bij het openen van de deur, heerlijk. Ook de buitenkant had er goed van langs gekregen: schade aan de voorbumper, krassen op de achterbumper, en een beige dakhemel vol met plekken van dingen in/uit te laden vermoed ik. Ik denk ook eerlijk gezegd dat de buitenkant los van wat regen nooit een druppel water gezien heeft, maar door de lichte kleur van de lak is dat wat moeilijker te bewijzen. Wie denkt dat ik overdrijf verwijs ik vriendelijk door naar deze korte fotocollage, waardoor je helaas wel de muffe geur er zelf moet bij inbeelden. Dan vergeet ik nog de tot op het bot versleten ruitenwissers met bijhorende enerverende soundtrack, alsook het feit dat ik na nog geen 5 min meldingen kreeg dat ik voorbij het onderhoudsinterval zat. Welcome aboard!
. Het zeggen dat u auto niet zint of er elke dag over lopen sakkeren zijn twee zeer verschillende zaken natuurlijk
.Heel deze alinea kon je op vijf minuten opgelost hebben:
Beste fleetmanager, ik breng die auto binnen voor een dieptereiniging, breng ik het bonneke rechtstreeks bij u binnen of via onkosten?
2nd, dat u inloopwagen nooit volledig u zin is, is part of the game eh... Moest iedereen zijn hartje kloppen voor dezelfde auto's reed er niet zoveel variatie rond.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ge dat is niet gezegd moogt hebben. Het zeggen dat u auto niet zint of er elke dag over lopen sakkeren zijn twee zeer verschillende zaken natuurlijk
.
Hopelijk kan de CLA u nog veel leuke uurtjes bezorgen.
Niet voor iemand die klaarblijkelijk de badge het belangrijkste vindt.Dat hij niet gekuist is en op onderhoud moest geweest zijn, is een feit. Maar klagen omdat je "maar" een Skoda Suberb krijgt? Die CLA is dan toch gewoon een stap achteruit?![]()
Nja, verschillende mensen hebben nu eenmaal verschillende smaken.Niet voor iemand die klaarblijkelijk de badge het belangrijkste vindt.
Wat moeten mensen zonder kinderen met een boot van een Superb?Niet voor iemand die klaarblijkelijk de badge het belangrijkste vindt.
Toch een beetje een vreemde opmerking... Moest ik die nu geruild hebben voor een quasi kale CLA had je misschien een punt, maar kiezen tussen die 2 met pretty much dezelfde uitrusting (geen elek stoelen, but I'll live)? Easy peasy.Niet voor iemand die klaarblijkelijk de badge het belangrijkste vindt.
Niet voor iemand die klaarblijkelijk de badge het belangrijkste vindt.
Com-fort.Wat moeten mensen zonder kinderen met een boot van een Superb?
Tja, ken je dat een eigen mening en voorkeur?Com-fort.
Die zachte vering van mijn Superb... het was niet altijd en overal even ideaal maar mijn god ik zou er geld voor geven om ze terug te hebben nu ik dagelijks over de vreselijke kutbanen in het Meetjesland mag botsen/stuiteren/dokkeren met mijn badge...

Dat snap ik, maar er zijn dus nog andere redenen dan alleen "de ruimte"... dat is alles wat ik wou zeggen.Tja, ken je dat een eigen mening en voorkeur?
Verbazende commentaren hier. Ik heb zowel met een Skoda als met een CLA gereden en dat zijn toch 2 compleet andere werelden hoor. De Skoda was huilen met de pet op en zeer duidelijk het goedkopere alternatief. Precies een vergelijking tussen gaan dineren in de Quick en in een deftige brasserie met chef uit Ter Groene Poorte.Niet voor iemand die klaarblijkelijk de badge het belangrijkste vindt.
Verbazende commentaren hier. Ik heb zowel met een Skoda als met een CLA gereden en dat zijn toch 2 compleet andere werelden hoor. De Skoda was huilen met de pet op en zeer duidelijk het goedkopere alternatief. Precies een vergelijking tussen gaan dineren in de Quick en in een deftige brasserie met chef uit Ter Groene Poorte.