gamer5
Well-known member
IX3 kan denk ik niet meer besteld worden dus ik denk niet dat dat een optie is.Ik heb complete keuzestress (luxeprobleem, I know), mag een nieuwe wagen kiezen en er zitten verschillende mogelijkheden in die wel interessant kunnen zijn. Alle wagens zijn vrij goed uitgerust, op de ene zitten meer opties dan de andere, maar de belangrijke zaken (voor mij) zijn bij allen aanwezig.
Zonder opleg:
- Audi Q4 e-tron > iemand die hiermee rijdt en wat info kan geven over bouwkwaliteit en rijgedrag?
- VW ID.4 > iemand die hiermee rijdt en wat info kan geven over bouwkwaliteit en rijgedrag?
- Skoda Enyaq iV85 > vind ik zelf niet zo heel mooi, dus valt zo goed als zeker af
- Peugeot e-5008 > vind ik zelf niet zo heel mooi, dus valt zo goed als zeker af
Met opleg:
- VW ID.7 Tourer > veel plaats, maar zelfde vraag als de ID.4, wat me de bouwkwaliteit, gezien ik daar toch mindere dingen over las bij de ID.3 en ID.4
- Audi Q6 e-tron > voor mij de mooiste uit het lijstje
- BMW iX3 Inspiring > een al wat ouder model?
- Tesla Model Y
Voor verschillende modellen valt iets te zeggen, zowel qua ruimte (zowel binnenin als de kofferruimte), laadsnelheid als range. Puur qua looks heeft de Q6 wel absoluut de voorkeur.
Zou nooit opleggen voor een bedrijfswagen, maar komende van jouw A4 zijn dat echt wel triestige opties vind ik. Waarom geen iX1 in de lijst?