ThekillingGoku
Well-known member
Hoe groter 't bedrijf, hoe minder je van 'vertrouwen' moet spreken man.Car policy bekijken en indien er daar niets in vermeldt staat voet bij stuk houden.
Dit zou bvb zo'n dingetje zijn waarvoor ik zou vertrekken bij een werkgever.
En dat is niet omdat ik het varken uithang, maar als u vertrouwen in mij als werknemer zo laag is, met wat zijn we dan bezig...
Hier spreken we over tracking van de wagen, maar 't kan allemaal nog véél erger wete.
In BE zijn we tot hiertoe allemaal nog redelijk beschermd van 't ergste, maar in minder gereguleerde landen houdt men u echt letterlijk heel de dag in de gaten. Gaande van elke klik die je doet registreren via allerhande monitoring software tot die zelfde software toegang geven tot uwe laptop camera om te zien of ge niet te veel naar de WC geweest zijt als ge zou mogen thuis werken, etc.
Zelfs wanneer je dan toch naar kantoor moet gaan kunnen zulke alomvattende systemen u op kantoor ook in de gaten houden door verscheidene camera's te installeren zodat het systeem maar al te goed weet (via gezichtsherkenning, e.d.) waar gij, wanneer hebt gezeten elke dag.
En uiteraard, op 't einde v/d week/maand krijgt de patron/manager daarvan voor elke persoon individueel wel een of ander schoon rapportje om u mee op de vingers te tikken. Jah, 'k zou ni geiren in bv. India zitten (of zelfs in de VS is pretty much alles fair game).
). Heb een bedrijfswagen altijd een vergiftigd geschenk gevonden en dat is dan zonder al die bemoeienissen van de werkgever die ik hier lees.